Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

Τα πάντα για τους Μηχανοκίνητους Αγώνες και σχετικές Εκδηλώσεις
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Θέματα Μόνο Σχετικά με Μηχανοκίνητο Αθλητισμό & Αγώνες και σχετικές Εκδηλώσεις.

Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τετ Μαρ 31, 2010 2:53 pm

ΕΘΕΑ έγραψε:Προς
ΙΧΝΗΛΑΤΗ
κ Ι. Αθανασίου

Κύριε Αθανασίου

Σχετικά με την επιστολή σας που αφορά αίτημα εξαίρεσης και διοργάνωσης του αγώνα σας κατά τις νυκτερινές ώρες έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής.

Ένα από τα βασικά μελήματα της ΕΘ.Ε.Α είναι η θέσπιση κανόνων και η εποπτεία ΑΣΦΑΛΟΥΣ διεξαγωγής των αγώνων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Η ασφάλεια πρωτίστως και η τήρηση των κανονισμών σε συνέχεια είναι οι παράγοντες που προσδιορίζουν την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.
Με γνώμονα τα προαναφερθέντα η ΕΘ.Ε.Α αποφάσισε, μεταξύ άλλων, να θεσπίσει οκτάωρη διακοπή κατά τη διάρκεια της νύκτας όπως επακριβώς ορίζεται στο Πλαίσιο Διεξαγωγής Αγώνων 4Χ4 για το2010.
Οδηγηθήκαμε σε αυτή την απόφαση λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι το γεγονός πως κατά το παρελθόν σε αντίστοιχους αγώνες δεν παρουσιάσθηκαν σοβαρά προβλήματα δεν θα πρέπει να μας καθησυχάζει δεδομένου ότι το θέμα του απολογισμού ατυχημάτων ανάγεται στη σφαίρα της στατιστικής ενώ εμάς στόχος μας είναι η πρόληψη. Και είναι πρόληψη όταν ανησυχούμε αν ένας καθημερινός οδηγός, χωρίς αγωνιστική πείρα (αλλά ενδεχομένως και οδηγική) λαμβάνει μέρος σε νυκτερινούς εικοσιτετράωρους αγώνες τύπου «παιδειάς» μέσα στα βουνά σε κατά την άποψή σας «….ασφαλείς διαδρομές και απαιτητικά κομμάτια που δεν αφήνουν τα πληρώματα να χαλαρώσουν».
Παράλληλα μπορεί τα σύγχρονα συστήματα παρακολούθησης να βοηθούν στη παρακολούθηση και στον εντοπισμό των πληρωμάτων, όμως η λειτουργία αυτή έχει περιορισμένες δυνατότητες πρόβλεψης που σε τελευταία ανάλυση είναι και το ζητούμενο ενώ παράλληλα δεν προσφέρει απάντηση στα πιο πάνω ερωτήματα .
Η συμμετοχή πολλών πληρωμάτων δε μπορεί να θεωρηθεί σαν καταξίωση ενός αγώνα, αντίθετα τοποθετεί τον πήχη υψηλότερα (και) σε θέματα ασφαλείας, έτσι ώστε να θεωρηθεί ακόμη πιο επιτυχημένος αποτελώντας πρότυπο για τους υπόλοιπους και φυτώριο για νέους –και κατά συνέπεια άπειρους- αγωνιζομένους.
Εξετάζοντας και αναλύοντας τα πιο πάνω δεδομένα θεωρούμε ότι δεν συντρέχουν λόγοι εξαίρεσης του αγώνα σας από το διαμορφωμένο πλαίσιο το οποίο διαμορφώθηκε μετά από συγκερασμό και συνεκτίμηση απόψεων και προτάσεων πολλών ενδιαφερομένων φορέων όπως Οργανωτών Αγωνιζομένων και Στελεχών του χώρου.
Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για να εξετάσουμε και εφαρμόσουμε τις όποιες εποικοδομητικές προτάσεις σας που σχετίζονται με την ασφάλεια, την ομαλή διεξαγωγή και το μέλλον των αγώνων στα πλαίσια των κανονισμών της FIA του ΕΑΚ και της Ελληνικής πραγματικότητας.

Από τη γραμματεία της ΕΘ.Ε.Α.


Μετά από αυτό ποιός ο λόγος συνέχισης της όποιας συζήτησης;

Η ΕΘΕΑ, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα συμφέροντα, δίνει την χαριστική βολή στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ αγώνα 4Χ4 που γίνεται στη χώρα μας. Και βέβαια απαντά σε όλους αυτούς που διατείνονταν ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα. Τελικά φανερώθηκαν ποιοι αγαπούν τους αγώνες 4Χ4 και ποιοί ενδιαφέρονται μόνο για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Ας δούμε τι θα απαντήσουν μετά τα σημερινά.

Ο Ιχνηλάτης θα προσπαθήσει να επανέλθει με τον 24ωρο, αλλά μάλλον αυτό είναι απίθανο για το 2010, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, σεβόμενος την προτίμηση των αγωνιζόμενων στον αγώνα, όπως αποδεικνύεται και από την ψηφοφορία στο to4x4.gr.

Η πορεία της Ομοσπονδίας 4Χ4, οι αλλαγές στο χώρο και η εξερεύνηση άλλων λύσεων, είναι αυτές που θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στο τι θα γίνει.

To διοικητικό συμβούλιο του Ιχνηλάτη.
tetrakinisimag
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2008 11:49 am

Re: Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τετ Μαρ 31, 2010 4:52 pm

Να θυμίσουμε κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία. Το 2004 και το 2005 o 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη έγινε σε συνεργασία με το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ, στο οποίο στελέχη ήταν τα περισσότερα από τα σημερινά μέλη της ΕΘΕΑ.

Τότε ο αγώνας ήταν ασφαλής. Σήμερα είναι επικίνδυνος. Για τα ίδια άτομο.
tetrakinisimag
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2008 11:49 am

Re: Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

Δημοσίευσηαπό Kyriakos » Τετ Μαρ 31, 2010 9:41 pm

Τώρα, και για να πούμε και του στραβού το δίκιο, η απάντηση δεν μου φαίνεται παράλογη ή υπερβολική. Για μένα χαίρει άκρας λογική. Το γεγονός ότι το 2004 και 2005 έγινε, δεν σημαίνει οτί πρέπει να ξαναγίνει γιατί δεν υπήρχαν ατυχήματα τότε.

Αυτά βέβαια χωρίς να γνωρίζω το οποιοδήποτε παρασκήνιο. Γιατί δεν δοκιμάζετε να πατήσετε στην αναφορά περί αρχάριων οδηγών, και να περιορίσετε τις συμμετοχές σε έμπειρους οδηγούς?
Άβαταρ μέλους
Kyriakos
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: Τρί Δεκ 30, 2008 5:58 pm

Re: Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Απρ 01, 2010 1:24 am

Με ποιό ακριβώς κριτήριο; Όταν ενας οδηγός με 12 μήνες δίπλωμα μπορεί να τρέξει σε μία ανάβαση, με χιλιάδες κόσμο δίπλα στο δρόμο, γιατί δε μπορεί να τρέξει σε έναν 24ωρο που θα δε θα συναντήσει σχεδόν κανέναν;
tetrakinisimag
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2008 11:49 am

Re: Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

Δημοσίευσηαπό cordito » Πέμ Απρ 01, 2010 9:02 am

tetrakinisimag έγραψε:Με ποιό ακριβώς κριτήριο; Όταν ενας οδηγός με 12 μήνες δίπλωμα μπορεί να τρέξει σε μία ανάβαση, με χιλιάδες κόσμο δίπλα στο δρόμο, γιατί δε μπορεί να τρέξει σε έναν 24ωρο που θα δε θα συναντήσει σχεδόν κανέναν;


Αν και δεν είμαι Fan των αγώνων, θα συμφωνήσω απόλυτα!!!!!
Συνεχίστε την προσπάθεια!!
Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
cordito
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 589
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2010 4:39 pm
Τοποθεσία: Νεράντζα, Κορινθίας

Re: Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

Δημοσίευσηαπό Santa » Σάβ Απρ 03, 2010 10:07 am

Εγώ πάλι το βλέπω διαφορετικά το όλο θέμα.
Όταν σε κάποιο διαγωνισμό ή αγώνα αρχίζουν οι όροι και απαγορεύσεις αυτό σημαίνει ο πήχης ανεβαίνει ψηλότερα γιατι ο αγώνας ειναι σοβαρός και αξιόλογος και θα πρέπει να δοθεί ιδιάζουσα προσοχή. Ετσι λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα. Όταν κάτι ευδοκιμεί κοιτούν να το <ξεζουμίσουν> όσο περισσότερο μπορούν τις περισσότερες φορές για να καλύψουν τυχόν ευθύνες ... αλλα (και για να δούμε και την άλλη πλευρά) να δημιουργήσουν αν θέλετε εντυπώσεις....
Πρότασή μου ειναι να βρείτε την χρυσή τομή έτσι ώστε να αποδείξετε οτι δεν συντρέχουν λόγοι ασφάλειας και οργάνωσης. Το οτι έγινε το 2004 και 2005 δεν λέει τίποτα. Τώρα η συμμετοχή ειναι μεγαλύτερη (αρχάριοι-εμπειροι) τώρα εχουμε 2010 και τα πραγματα ειναι διαφορετικά σε πολλούς τομείς...
Όταν σου αρνείται κάποιος κάτι ή σου φέρνει δυσκολίες για να το κάνεις τόσο περισσότερο θέλεις να το υλοποιήσεις. Και είναι σίγουρο οτι τελικά οτι αν το κάνεις θα το κάνεις ΚΑΛΑ.
Τέλος ειναι και μια καλή διαφήμηση το όλο θέμα της απαγόρευσης για τον αγώνα. Θα δείτε οτι θα έχει μεγάλη επιτυχία αν καταφέρετε να πραγματοποιηθεί.

Φιλικά
Άβαταρ μέλους
Santa
Site Administrator
Site Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 1267
Εγγραφή: Τετ Δεκ 19, 2007 10:57 pm
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Απρ 06, 2010 12:29 pm

Έχει γίνει από το 2003 μέχρι και το 2009.

Στον 24ωρο ο συντελεστής ατυχημάτων είναι ένα ατύχημα για κάθε 30.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Στους υπόλοιπους αγώνες του είδους δε ξεπερνά τα 5-6.000 χιλιόμετρα, ενώ έχουμε και περιπτώσεις που έπεσε στα 500 χιλιόμετρα. Οπότε η ασφάλεια που προσφέρει ο Ιχνηλάτης είναι ήδη υψηλότερη!
tetrakinisimag
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2008 11:49 am


Επιστροφή στο Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης