από santaclauss » Παρ Μαρ 18, 2011 10:59 am
Εγω παντως οπως εχω πει αν ειχα ακομα εγγυηση θα πηγαινα οπως ο Bordo στον Τσαπαλο η οποιο αλλο εξουσιοδοτημενο.
Δεν θα με ενδιεφερε τοσο το οπτικο οσο η καλη λειτουργια του και προπαντων το οτι θα εχεις ενα συνεργειο και μαλιστα εντος εγγυησης για οτι σου συμβει ειτε λογω υγραεριου ειτε λογω αλλης βλαβης.
Εγω ετσι και παρουσιαστει καποιο θεμα δεν ξερω τι αντιμετωπιση μπορει να εχω απο την αντιπροσωπεια αν χρειαστει να παω εκει γιατι μπορει ευκολα να πουν οτι κατι φταιει λογω της εγκαταστασης υγραεριου η οτι λογω της εγκαταστασης δεν μπορουν να δουλεψουν, να κανουν διαγνωση κλπ κλπ. Γνωριζοντας δε πως λειτουργουν οι πιο πολλες αντιπροσωπειες αυτο ειναι το πιθανοτερο να συμβει. Βεβαια υπαρχει και το θεμα οτι μπορω να παω και οπουδηποτε εκτος αντιπροσωπειας αλλα ποσο σιγουρο ειναι οτι και εκει δεν θα εχω το ιδιο προβλημα?
Προς το παρον επαφιεμαι στην αξιοπιστια του Sant Fe και οτι προκυψει.
Οσο για προβληματα σιγουρα μπορει να βγουν και στις γνωστες και αξιοπιστες μαρκες υγραεριοκινησης αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο, οπως συμβαινει γενικως και με τα αυτοκινητα, ειναι ομως λιγωτερο συχνα σε σχεση με τις αλλες. Απλα οταν κατι εμφανιζεται σε πχ BRC/ICOM/VIALLE/ZAVOLLI κλπ ειναι πιο ευκολος στοχος και σημειο αναφορας σε σχεση με μια μη επωνυμη/γνωστη, που δυσκολα θα αναφερθει σαν μεσο συγκρισης. Μην ξεχναμε οτι οι επωνυμες μαρκες εχουν και αθροιστικα το μεγαλυτερο ποσοστο εγκαταστασεων οποτε και πιο πολλα δειγματα στα οποια μπορει να συμβει κατι συγκριτικα με μη γνωστες μαρκες που και λογω των αρκετα λιγωτερων εγκαταστασεων και ελλειψης στατιστικων μπορει πιο ευκολα να φαινεται οτι ειτε δεν εχουν ειτε εχουν μικροτερο ποσοστο αστοχιων.
Οπως σε μια γνωστη/αξιοπιστη μαρκα αυτοκινητου πχ Toyota/Honda μπορει στα 100 αυτοκινητα τα 5-10 να βγουν
με καποια βλαβη, ο ενας θα πει οτι ειναι οι πιο αξιοπιστες γιατι σε ποσοστο 90-95 τοις εκατο ειναι απροβληματιστα,
ο αλλος ομως θα πει οτι και σε αυτες βγαινουν βλαβες οπως και στις υπολοιπες. Ειναι δηλαδη απο ποια γωνια θελει καποιος να κοιταξει το συγκεκριμενο θεμα, το αντικειμενικο ομως ειναι οτι αυτες οι δυο πχ μαρκες αυτοκινητων ειναι απο τις πρακτικα πλεον αξιοπιστες ειτε στατιστικα ειτε πρακτικα.
Για τον φιλο manmetal, συμφωνω οτι τα 2400 ειναι πολλα για 4ης γενιας οπως αυτου στο Καματερο, οσο καλα και να ειναι τα υλικα του, και φυσικα δεν θα τα εδινα οπως και εγινε. Να φανταστεις πηγα εκει μεσω γνωστου, του κουνιαδου του και παλι η τιμη ηταν σε αυτα τα επιπεδα. Λοιπον εγω εβαλα οπως εχω πει συστημα της BRC με αρκετα καλη εγκατασταση, περασμενο απο ΚΤΕΟ (δηλ δεν ασχοληθηκα καθολου με την χαρτουρα αλλα την εκανε ο εγκαταστατης, και με το παραβολο μεσα) και με δεξαμενη φουλ, που πιστευω κανουν οι περισσοτεροι ουτως η αλλως και ολα αυτα με 1540 ευρω. Μεχρι στιγμης δουλευει αψογα εκτος απο ενα κολλαρο που πεταχτηκε (απο τον πνευμονα στο φιλτρο) λογω μεγαλυτερου σφιχτηρα απο τον προβλεπομενο το οποιο φτειαχτηκε σε 1 λεπτο.
Πιστευω οτι οσο πιο πολλοι μπαινουν στο παιχνιδι (και μπαινουν πολυ γρηγορα γιατι ειναι απο τα λιγα πλεον που αποφερουν ζεστο χρημα στα συνεργεια/εγκαταστατες) τοσο σταδιακα θα πεφτουν και οι τιμες, αρκει να μην γινεται σε βαρος της ποιοτητας γιατι δυστυχως στην Ελλαδα ζουμε και αυτο ειναι φυσικο επακολουθο.
Ξεχασα να ρωτησω κατι τον Bordo. Tα διαδικαστικα του ΚΤΕΟ (χαρτια, πιστοποιησεις, παραβολο, καταθεση κλπ)
τα εκανες εσυ η ανελαβε ο Τσαπαλος?