Μετατροπή σε υγραέριο

Μάθετε περισσότερα για το Santa Fe σας!!! Πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο?

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SANTAGR » Πέμ Μαρ 17, 2011 8:16 pm

manmetal έγραψε:Φιλε santaclauss σ αυτον στο καματερο πηγα και μου 2400!!! ενω ολοι οι αλλοι μεχρι 1800, οσο καλος μαστορας και να ειναι πολλα δεν ειναι 600 παραπανω?
πηρα προσφορα κι απο τον Μαυρεα στον Πειραια και μου ειπε 1800, απο οτι διαβαζω εδω μεσα καταλαβα οτι εχετε εμπιστοσυνη στον Μαυρεα και τον θεωρειτε καλο μαστορα, οποτε γι αυτο ρωταω αν καποιος εχει βαλει το συστημα στον Μαυρεα να μου πει εντυπωσεις. Ευχαριστω!



ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΑ ΣΎΝΤΟΜΑ SANTAGR (0000)
'''SANTAGR''' (0000)
Εικόνα
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΩ V6-2700cc
Άβαταρ μέλους
SANTAGR
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 06, 2008 9:04 am
Τοποθεσία: ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Πέμ Μαρ 17, 2011 10:27 pm

Εαν εισαι στην εγγυηση πηγενε στο τσαπαλο με 1950 που σου κραταει και την δεκαετη εγγυηση με συστημα ZAVOLI Αξιοπιστο και σε πολυ καλη τιμη!!
manmetal έγραψε:Παιδια, μηπως κανεις εχει βαλει το συστημα στον Μαυρέας & ΣΙΑ Ε.Ε στον Πειραια η αν εχει ρωτησει πληροφοριες?
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SRB » Πέμ Μαρ 17, 2011 11:32 pm

Bordo έγραψε:Εαν εισαι στην εγγυηση πηγενε στο τσαπαλο με 1950 που σου κραταει και την δεκαετη εγγυηση με συστημα ZAVOLI Αξιοπιστο και σε πολυ καλη τιμη!!
manmetal έγραψε:Παιδια, μηπως κανεις εχει βαλει το συστημα στον Μαυρέας & ΣΙΑ Ε.Ε στον Πειραια η αν εχει ρωτησει πληροφοριες?


Ναι και σου κανει κοσκινο το αυτοκινητο!!!! Καλα, βλεποντας την δουλεια των αλλων,απλα θελω να πω οτι ο μαστορας που εχει ο Τσαπαλος ( οχι οτι φταιει ο Τσαπαλος, αυτον του εστειλαν) ειναι πολυ τσαπατσουλης!!! Βλεποντας δουλειες απο κοντα, ειδα ποσο προσεκτικοι ειναι μερικοι, και ποσο φαντασια εχουν, ωστε η δουλεια να μην φαινεται σχεδον καθολου!!! Και φυσικα υπαρχει και εγγυηση 2 και 3 χρονια στο συστημα!!!!! και τιμη!!!!!! πολυ πολυ χαμηλη!!!!! ;) ;)

Και κατι αλλο, η αξιοπιστια κρινεται απο τον χρονο, και τα χιλιομετρα!!!! Υπαρχουν BRC kai ZAVOLI kai ICOM που εβγαλαν προβληματα, και υπαρχουν αλλα λιγοτερα γνωστα που δουλευουν καλα!! ;)
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Παρ Μαρ 18, 2011 1:12 am

μην λες τετοια ρε γιαννη!! οι ανθρωποι ειναι απο την υγραεροκινηση εξειδικευμενη στα hyundai kia και οχι απο τον μπομπ τον μαστορα στο υπογειο του,ο ανθρωπος μπορει να ειναι αριστος μηχανικος αλλα εγω θελω να παιξω στα σιγουρα. το συνεργειο του τσαπαλου το θεωρω προτυπο οχι μονο εγω αλλα και πολλοι αλλοι εδω μεσα Εμενα την δουλεια που εκανε ο τσαπαλος την ασπαζομαι αφου μου ειπε οτι κατι να μην μου αρεσει το περναμε εγγυηση και μπαινει καινουργιο ,πχ το καπακι στο πορτ μπαγκαζ ,το κουβουκλιο στον πινακατων οργανων που τους ειπα να βαλουν τον δεικτη και το πλαστικο καπακι στην μηχανη , δεν κανει παζλ ,βαζει τα παντα απο μια αξιοπιστη εταιρια και δινει εργοστασιακη εγγυηση!!!! εφοσον ειμαι στην εγγυηση μεχρι το 2019 γιατι να παω στον μπομπ και οχι στην χιουνται? τωρα αν φαινοντε τα μπεκ του υγραεριου τι με νιαζει με κλειστο το καπο δεν φαινετε τιποτα. επισης τα μπεκ της εταιριας zavoli εχουν εγγυηση 100.000 χιλιομετρα και ειναι πολυ μεγαλητερα στον ογκο (στο ματι) απο ολα τα υπολοιπα , οπως και η δεξαμενη και ολο το συστημα ανεξαρτητου χρονου ειναι για 100000χιλ.Αν ειναι στην εγγυηση γιατι να παει σε αλλον ρε γιαννη? επισης κατι που δεν ξερεις ειναι οτι η zavoli εκανε το σανταφε μονο με υγραεριο και του εκανε 200.000 χιλιομετρα με κανονικα σερβις χωρις προβλημα (αυτο μου το εδειξαν απο την υγραεριοκινηση γιατι ειναι οι κεντρικοι εισαγωγης για την zavoli).ΔΗΛΑΔΗ αυτο που θελω να πω ειναι να μην ακυρωνεις κατι που δεν ξερεις επειδη σε επεισε ενας απο τους χιλιαδες πλεον που κανουν τοποθετηση στην ελλαδα.Στο κατω κατω δεν μπορεις να κρινεις καποιον που εχει φτιαξει χιλιαδες αυτοκινητα με υγραεριο και ειναι στο χωρο της υγραεροκινησης 30 χρονια ,και δεν τον συγκρινεις με καποιον που εχει φτιαξει 10 20 η 30 αμαξια .επισης η τιμη του δικου σου ειναι σουπερ αφου δεν εχει μαγαζι δεν εχει υπαληλους κτλ.μου θυμηζει εμας στην σχολη που πηραμε ενα fiat punto gt και του βαλαμε μπλοκ κινητηρα απο 1.6 ντιζελ με αλλη τουρμπινα αλλο ιντερκουλερ αλλο χταποδι αλλους εκκεντροφορους και στο τελος μας εφτασε το αμαξι ακριβοτερο απο το fiat punto abarth που ειχε εργοστασιακη εγγυηση με τα ιδια αλογα που εβγαζε το δικο μας μονο που το δικο μας εσπασε .Τοτε δεν μας ενοιαζε τωρα ομως με νοιαζει καιμε κοφτει γιατι αν γινει κατι θα εχω καλυψη !!!επισης το κοσκινο που το ειδες? απο κατο δεν φαινετε τιποτα απολυτος και αυτο με νοιζει ποιο πολυ το εξωτερικο το οποιο ειναι εκτεθημενο σε ολα !!!
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SRB » Παρ Μαρ 18, 2011 6:14 am

Γνωμη μου ειναι, τα παντα κρινονται εκ του αποτελεσματος!!! Και απο αυτο κρινω, τουλαχιστον οπτικα!!! (μεχρι στιγμης) Οπως σεβαστη ειναι και η δικη σου!!! Αν και δεν ξερω τι εκαναν στον Πανο,θα δουμε την Κυριακη!! smoke
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Παρ Μαρ 18, 2011 10:59 am

Εγω παντως οπως εχω πει αν ειχα ακομα εγγυηση θα πηγαινα οπως ο Bordo στον Τσαπαλο η οποιο αλλο εξουσιοδοτημενο.
Δεν θα με ενδιεφερε τοσο το οπτικο οσο η καλη λειτουργια του και προπαντων το οτι θα εχεις ενα συνεργειο και μαλιστα εντος εγγυησης για οτι σου συμβει ειτε λογω υγραεριου ειτε λογω αλλης βλαβης.
Εγω ετσι και παρουσιαστει καποιο θεμα δεν ξερω τι αντιμετωπιση μπορει να εχω απο την αντιπροσωπεια αν χρειαστει να παω εκει γιατι μπορει ευκολα να πουν οτι κατι φταιει λογω της εγκαταστασης υγραεριου η οτι λογω της εγκαταστασης δεν μπορουν να δουλεψουν, να κανουν διαγνωση κλπ κλπ. Γνωριζοντας δε πως λειτουργουν οι πιο πολλες αντιπροσωπειες αυτο ειναι το πιθανοτερο να συμβει. Βεβαια υπαρχει και το θεμα οτι μπορω να παω και οπουδηποτε εκτος αντιπροσωπειας αλλα ποσο σιγουρο ειναι οτι και εκει δεν θα εχω το ιδιο προβλημα?
Προς το παρον επαφιεμαι στην αξιοπιστια του Sant Fe και οτι προκυψει.

Οσο για προβληματα σιγουρα μπορει να βγουν και στις γνωστες και αξιοπιστες μαρκες υγραεριοκινησης αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο, οπως συμβαινει γενικως και με τα αυτοκινητα, ειναι ομως λιγωτερο συχνα σε σχεση με τις αλλες. Απλα οταν κατι εμφανιζεται σε πχ BRC/ICOM/VIALLE/ZAVOLLI κλπ ειναι πιο ευκολος στοχος και σημειο αναφορας σε σχεση με μια μη επωνυμη/γνωστη, που δυσκολα θα αναφερθει σαν μεσο συγκρισης. Μην ξεχναμε οτι οι επωνυμες μαρκες εχουν και αθροιστικα το μεγαλυτερο ποσοστο εγκαταστασεων οποτε και πιο πολλα δειγματα στα οποια μπορει να συμβει κατι συγκριτικα με μη γνωστες μαρκες που και λογω των αρκετα λιγωτερων εγκαταστασεων και ελλειψης στατιστικων μπορει πιο ευκολα να φαινεται οτι ειτε δεν εχουν ειτε εχουν μικροτερο ποσοστο αστοχιων.
Οπως σε μια γνωστη/αξιοπιστη μαρκα αυτοκινητου πχ Toyota/Honda μπορει στα 100 αυτοκινητα τα 5-10 να βγουν
με καποια βλαβη, ο ενας θα πει οτι ειναι οι πιο αξιοπιστες γιατι σε ποσοστο 90-95 τοις εκατο ειναι απροβληματιστα,
ο αλλος ομως θα πει οτι και σε αυτες βγαινουν βλαβες οπως και στις υπολοιπες. Ειναι δηλαδη απο ποια γωνια θελει καποιος να κοιταξει το συγκεκριμενο θεμα, το αντικειμενικο ομως ειναι οτι αυτες οι δυο πχ μαρκες αυτοκινητων ειναι απο τις πρακτικα πλεον αξιοπιστες ειτε στατιστικα ειτε πρακτικα.


Για τον φιλο manmetal, συμφωνω οτι τα 2400 ειναι πολλα για 4ης γενιας οπως αυτου στο Καματερο, οσο καλα και να ειναι τα υλικα του, και φυσικα δεν θα τα εδινα οπως και εγινε. Να φανταστεις πηγα εκει μεσω γνωστου, του κουνιαδου του και παλι η τιμη ηταν σε αυτα τα επιπεδα. Λοιπον εγω εβαλα οπως εχω πει συστημα της BRC με αρκετα καλη εγκατασταση, περασμενο απο ΚΤΕΟ (δηλ δεν ασχοληθηκα καθολου με την χαρτουρα αλλα την εκανε ο εγκαταστατης, και με το παραβολο μεσα) και με δεξαμενη φουλ, που πιστευω κανουν οι περισσοτεροι ουτως η αλλως και ολα αυτα με 1540 ευρω. Μεχρι στιγμης δουλευει αψογα εκτος απο ενα κολλαρο που πεταχτηκε (απο τον πνευμονα στο φιλτρο) λογω μεγαλυτερου σφιχτηρα απο τον προβλεπομενο το οποιο φτειαχτηκε σε 1 λεπτο.

Πιστευω οτι οσο πιο πολλοι μπαινουν στο παιχνιδι (και μπαινουν πολυ γρηγορα γιατι ειναι απο τα λιγα πλεον που αποφερουν ζεστο χρημα στα συνεργεια/εγκαταστατες) τοσο σταδιακα θα πεφτουν και οι τιμες, αρκει να μην γινεται σε βαρος της ποιοτητας γιατι δυστυχως στην Ελλαδα ζουμε και αυτο ειναι φυσικο επακολουθο.

Ξεχασα να ρωτησω κατι τον Bordo. Tα διαδικαστικα του ΚΤΕΟ (χαρτια, πιστοποιησεις, παραβολο, καταθεση κλπ)
τα εκανες εσυ η ανελαβε ο Τσαπαλος?
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manmetal » Παρ Μαρ 18, 2011 1:55 pm

Φιλε santaclauss, επειδη δεν εχω διαβασει σε ποιον εβαλες το συστημα θα ηθελα σε παρακαλω αν σου ειναι ευκολο να με ενημερωσεις γιατι μου φαινετε ο φθηνοτερος. οσο για τον μαστορα στο καματερο αστα κι εμενα γνωστος με εστειλε...
manmetal
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2011 4:01 pm
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό panos » Παρ Μαρ 18, 2011 5:53 pm

Γιαννη το δικο μου δεν θα το δειτε γιατι μαλλον δεν θα ερθω την Κυριακη.Απο την αλλη για την τοποθετηση προτιμησα το συνεργειο που κανω σερβις εδω και τεσσερα χρονια και υπαρχει η σχετικη εμπιστοσυνη βαση των προηγουμενων ετων συνεργασιας.Τα σημαντικοτερα για μενα κατα σειρα ηταν:1. Σωστη τοποθετηση 2.Να μην χασω την ρεζερβα και 3.Ο χωρος που θα χαθει απο το ρεζερβουαρ των 82 λιτρων στο χωρο αποσκευων.Μετα την τοποθετηση κατασκευασα και εντυσα με μοκετα καινουργιο κουτι που βιδωθηκε στις υπαρχουσες τρυπες και με το οποιο καλυψα το ρεζερβουαρ και δημιουργησα αποθηκευτικο χωρο δεξια και αριστερα του.Το υψος του κουτιου δεν ξεπερναει τα 7cm απο το εργοστασιακο και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.Οτι αφορα τωρα τον χωρο της μηχανης ο Μπορντο με ρωτησε τρεις-τεσσερις μερες αργοτερα αν μου εχουν κοψει το καπακι οπως το δικο του και δεν ηξερα να του απαντησω γιατι τοσο πολυ με εννοιαζε που δεν ειχα καν κοιταξει.Δυο φορες εχω ανοιξει το καπο στα τεσσερα χρονια μια για το turbo power και μια για xenon.Τι θελω να πω!Πως ο καθενας κανει μια επιλογη συμφωνα με τις παραμετρους που θετει προς δικη του ικανοποιηση.Αυτες οι παραμετροι πολλες φορες ποικιλουν για διαφορετικους ανθρωπους.Για αυτο το λογο καλυτερα να αρκουμαστε σε ενα ΄καλοριζικο΄ γιατι μερικες φορες στενοχωρουμε τους αλλους χωρις λογο.Αντε και καλο κοψιμο στην πιτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
panos
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 6:31 pm

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SRB » Παρ Μαρ 18, 2011 7:28 pm

manmetal έγραψε:Φιλε santaclauss, επειδη δεν εχω διαβασει σε ποιον εβαλες το συστημα θα ηθελα σε παρακαλω αν σου ειναι ευκολο να με ενημερωσεις γιατι μου φαινετε ο φθηνοτερος. οσο για τον μαστορα στο καματερο αστα κι εμενα γνωστος με εστειλε...

LPG POWER τηλ 210 4256663 Φανης, το συστημα ειναι της BRC.
Tα υπολοιπα υπαρχουν στα προηγουμενα ποστ μου.santaclauss
Νέος
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manmetal » Παρ Μαρ 18, 2011 10:07 pm

ευχαριστω!
manmetal
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2011 4:01 pm
Τοποθεσία: Πάρνηθα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες