από santaclauss » Τετ Ιουν 06, 2012 9:29 am
Στον Μαυρεα ειχες παει για σερβις?
Δεν ειχες δει το δικο μου ποστ που ειχα κανει εκει σερβις στα 120.000 και πηρα πισω ενα αυτοκινητο αγνωριστο και τραβηξα τοσα μεχρι να το συνεφερω? Ο μηχανικος ειναι για τα μπαζα.
Εμενα εκτος του οτι το πηρα και απο την επομενη μερα δεν επερνε μπροστα, οπως το δικο σου, αλλα εβηχε, αρχισε να αναβει και το λαμπακι ckeck engine.
Μεχρι τοτε το αυτοκινητο δεν ειχε αναψει ποτε κανενα λαμπακι και φυσικα ηταν τουλαχιστον περιεργο να αναψει ειδικα μετα απο σερβις.
Ο βηχας εφυγε αφου βγηκε παλι η αντλια βενζινης, που ειχε αλλαχτει το φιλτρο, και φανηκε οτι δεν ειχε γινει σωστη επανατοποθετηση και χρειαστηκε να στερεωθει παλι το φιλτρο στην αντλια. Το λαμπακι ομως λαμπακι και μου ειπαν να το αφηνα μεχρι να βρουν τι φταιει.
Τελικα και αφου αντιπροσωπειες (πληρωσα 3 φορες για ελεγχο) μου ελεγαν για αλλαγη καταλυτη/αισθητηρα λ κλπ, ανακαλυψα μεσω του Φανη (που μου ειχε βαλει το υγραεριο) και αφου το πηγαμε σε εξατμισα, ακουσον, οτι υπηρχε μια ροδελα κομματιασμενη στον προκαταλυτη μετα την εξαγωγη και ψαχνοντας βρηκαμε οτι ηταν μια ροδελα απο το καπακι η οποια ελειπε μετα το σερβις, αφου ειχε βγει το καπακι/εισαγωγη για να αλλαχτουν τα πισω μπουζι, και που οπως φαινεται ειχε φτασει μεχρι τον καταλυτη με, ουτε καν θελω να φανταστω, αγνωστη διαδρομη.
Καναμε μετρησεις πιεσης στα πιστονια και ευτυχως δεν ειχα απωλειες. Διαφορετικα ακομα θα με εβλεπα να τσακωνομαι με τον Μαυρεα για τη ζημια.
Τι αλλο να πω?