Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Τι πρέπει να ξέρει ο σωστός οδηγός 4χ4...

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό TZIMIS » Κυρ Μαρ 29, 2009 5:04 pm

παναγιωτη αυτο ακριβωσ καναμε με τον jimy .γιαννησ μπορντο. (**) παντοσ η επομενη κινηση ειναι να αλλαξω τα λαστιχα με 50-50- yokohama geolandar.γιατι τα khomo καλα ειναι αλλα για ασφαλτο και μονο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TZIMIS
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 1:12 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό patrinopaido » Κυρ Μαρ 29, 2009 8:09 pm

Bordo έγραψε:εχθεσ κωλησα στην αμμο και με ξεκωλησε ενα μιτσουμπισι πατζερο . [][]


Πω πωωωω.... :o ()**() ()**()
Kώστας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
patrinopaido
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: Τρί Μαρ 25, 2008 4:07 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό NIKOS » Κυρ Μαρ 29, 2009 8:37 pm

ξεφτιλα που επαθες,δεν ηξερες δεν ρωταγες???? "")( "")(
Νίκος
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
NIKOS
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 666
Εγγραφή: Τρί Φεβ 19, 2008 4:49 pm

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό Bordo » Δευτ Μαρ 30, 2009 6:39 pm

ο εμπρος αριστερα τροχος πατουσε λιγο και σπινιαρε συνεχεια ο πισω δεξια δεν πατουσε καθολου αλλα γυρνανε οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι επισης ειχε ακουμπησει κατω το εμπρος μερος η ποδια δηλαδη.ξεχασα να πω οτι αφου κωλησα εβαλα το lock 4x4
ychatzop έγραψε:
Bordo έγραψε:τελικα ρε παιδια επρεπε να διαβασω πρωτα τις συμβουλες του παναγιωτη-σαντα .εχθεσ κωλησα στην αμμο και με ξεκωλησε ενα μιτσουμπισι πατζερο .μπηκα σε βρεμενη ψιλη αμμο και αφου κωλησα μετα θυμηθικα να βαλω το lock 4x4 ακουμπησε ολοι η ποδια κατα και το μισω αυτοκινητο και δεν εβγενε με τιποτα.θελω να ρωτησω κατι οι 2 ροδεσ ηταν στον αερα και οι2 χωμενες στην αμμο με το κλειδωμα 4χ4 ομωσ γυριζαν οι τροχοι που ηταν στον αερα και οι αλλοι 2 οχι δεν επρεπε να γινετε το αντιθετο (δεν ξερω ρωταω). [][]

Εξαρτάται από το ποιες 2 εννοείς.
Αν οι δύο που είχαν πρόσφυση ήταν μια μπρός και μια πίσω, τότε έπρεπε να κολλήσεις [][]
Αν ήταν και οι δύο μπρός (ή πίσω) τότε θα έπρεπε η μία τουλάχιστο να σπινιάρει.
Μπορεί να μην σε ξεκόλλαγε, αλλά θεωρητικά έτσι θα έπρεπε να δουλέψει το κλείδωμα.
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό patrinopaido » Δευτ Μαρ 30, 2009 9:16 pm

Bordo έγραψε:.ξεχασα να πω οτι αφου κωλησα εβαλα το lock 4x4

Αργα πολυ αργα...Στην αμμο κλειδωνουμε ΠΑΝΤΑ πριν μπουμε.Σταθερο γκαζι παντου και ΟΧΙ τιμονιες αποτομες και κοφτες.ΠΑΝΤΑ δεν φρεναρουμε με το φρενο αλλά με τον κινητηρα και ΠΟΤΕ' δεν σταματαμε σε "μαλακη" γιατι μας βουλιαζει το βαρος. ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΜΜΑΧΟΣ η μικροτερη(κατα πολυ)πιεση ελαστικων... ((:::))
Και να θυμασαι...Οταν κολλησεις και καταλαβεις(νοιωσεις)και τους 4 τροχους να γυρνανε και εισαι στο ιδιο σημειο...ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!Μην προσπαθησεις ανευ"βοηθειας" να φυγεις διοτι "ψαλτε Παπαδες"... <::>
Και να θυμασαι...Οσο πιο ξανθια τοσο πιο καταστροφικη...Τοσο πιο γκαζι γουσταρει. Ισχυει και για γυναικες και για αμμο ())))
Kώστας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
patrinopaido
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: Τρί Μαρ 25, 2008 4:07 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό ychatzop » Δευτ Μαρ 30, 2009 9:20 pm

Bordo έγραψε:ο εμπρος αριστερα τροχος πατουσε λιγο και σπινιαρε συνεχεια ο πισω δεξια δεν πατουσε καθολου αλλα γυρνανε οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι επισης ειχε ακουμπησει κατω το εμπρος μερος η ποδια δηλαδη.ξεχασα να πω οτι αφου κωλησα εβαλα το lock 4x4
ychatzop έγραψε:
Bordo έγραψε:τελικα ρε παιδια επρεπε να διαβασω πρωτα τις συμβουλες του παναγιωτη-σαντα .εχθεσ κωλησα στην αμμο και με ξεκωλησε ενα μιτσουμπισι πατζερο .μπηκα σε βρεμενη ψιλη αμμο και αφου κωλησα μετα θυμηθικα να βαλω το lock 4x4 ακουμπησε ολοι η ποδια κατα και το μισω αυτοκινητο και δεν εβγενε με τιποτα.θελω να ρωτησω κατι οι 2 ροδεσ ηταν στον αερα και οι2 χωμενες στην αμμο με το κλειδωμα 4χ4 ομωσ γυριζαν οι τροχοι που ηταν στον αερα και οι αλλοι 2 οχι δεν επρεπε να γινετε το αντιθετο (δεν ξερω ρωταω). [][]

Εξαρτάται από το ποιες 2 εννοείς.
Αν οι δύο που είχαν πρόσφυση ήταν μια μπρός και μια πίσω, τότε έπρεπε να κολλήσεις [][]
Αν ήταν και οι δύο μπρός (ή πίσω) τότε θα έπρεπε η μία τουλάχιστο να σπινιάρει.
Μπορεί να μην σε ξεκόλλαγε, αλλά θεωρητικά έτσι θα έπρεπε να δουλέψει το κλείδωμα.



Σε αυτές τις συνθήκες, μόνο ένα όχημα πηγαίνει χωρίς να κολλάει καθόλου...
http://www.youtube.com/watch?v=rH_VKUBx1-c
Γιάννης.
ychatzop
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 11:54 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Πεύκη

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό dim » Δευτ Μαρ 30, 2009 11:31 pm

οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι


Σε αυτο το σημειο ειναι που παιζει μεγαλο ρολο το περιορισμενης ολησθησης ή το μπλοκε(διαφορικο).Μεγαλο το λαθος της "μαμας" εταιριας που δεν το εβαλε στο νεο Santa Fe(αλλο αυτοκινητο).Ειδικα τα οχηματα που εχουν 100% μπλοκε και με εναν τροχο να "παταει" ξεκολανε!!!
Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΥ

Γιατι οταν τελειωνουν τα λεφτα ... περισσεύει μηνας;
Άβαταρ μέλους
dim
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 753
Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2008 3:55 pm
Τοποθεσία: Κερατεα

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό mudman » Τρί Μαρ 31, 2009 12:00 am

dim έγραψε:
οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι


Σε αυτο το σημειο ειναι που παιζει μεγαλο ρολο το περιορισμενης ολησθησης ή το μπλοκε(διαφορικο).Μεγαλο το λαθος της "μαμας" εταιριας που δεν το εβαλε στο νεο Santa Fe(αλλο αυτοκινητο).Ειδικα τα οχηματα που εχουν 100% μπλοκε και με εναν τροχο να "παταει" ξεκολανε!!!


Συμφωνώ, το έχω γράψει χίλιες φορές L.S.D. και αντε πιάστο μετά!!!!!
Αλλά ακόμη επιμένω το ΜΚ1 με μόνιμη τετρακίνηση(χωρις δεύτερο συμπλέκτη και π@π@ριες)και
L.S.D. παει καλύτερα ((**))
Τελευταία επεξεργασία από mudman και Τρί Μαρ 31, 2009 4:38 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΕΙΝΕ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ
Άβαταρ μέλους
mudman
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2008 11:56 pm
Τοποθεσία: Νεα Αρτακη (Ευβοια)

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό Bordo » Τρί Μαρ 31, 2009 12:41 am

συμφωνω αλλα εχω κλεισει ενα κιτ ερπιστριεσ!!!!!!μηχαλη σε περιμενω με τον τζημη αθηνα . (**) (**) (**)
mudman έγραψε:
dim έγραψε:
οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι


Σε αυτο το σημειο ειναι που παιζει μεγαλο ρολο το περιορισμενης ολησθησης ή το μπλοκε(διαφορικο).Μεγαλο το λαθος της "μαμας" εταιριας που δεν το εβαλε στο νεο Santa Fe(αλλο αυτοκινητο).Ειδικα τα οχηματα που εχουν 100% μπλοκε και με εναν τροχο να "παταει" ξεκολανε!!!


Συμφωνώ, το έχω γράψει χίλιες φορές L.S.D. και αντε πιάστο μετά!!!!!
Αλλά ακόμη επιμένω το Μ.Κ.1 με μόνιμη τετρακίνηση(χωρις δεύτερο συμπλέκτη και π@π@ριες)και
L.S.D. παει καλύτερα ((**))
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

Δημοσίευσηαπό Kyriakos » Τρί Μαρ 31, 2009 4:22 pm

mudman έγραψε:Αλλά ακόμη επιμένω το Μ.Κ.1 με μόνιμη τετρακίνηση(χωρις δεύτερο συμπλέκτη και π@π@ριες)και
L.S.D. παει καλύτερα ((**))


Είδατε το CLASSIC!!! :))) :))) :)))

Γιατί Μ.Κ.1? μήπως είναι απλά ΜΚ1 (MaKe 1)
Άβαταρ μέλους
Kyriakos
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: Τρί Δεκ 30, 2008 5:58 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συμβουλές / Μαθήματα για off-road οδήγηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες