Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα,
Ο λόγος που γράφτηκα με τη σειρά μου σε αυτό το Φόρουμ είναι αγάπη για αυτό το αυτοκίνητο που λέγεται Santa Fe.
Όμως δεν είναι όλα ρόδινα , αντιθέτως θα έλεγα πως δεν είμαι καθόλου μα καθόλου ικανοποιημένος. Μόνο από την κατανάλωση καυσίμου.
Το αυτοκίνητο είναι του 2004 και αγοράστηκε το 2007. Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που το 2011 στα 170.000 km έσπασε ο κινητήρας και μαζί με αυτόν και οι τουρμπίνα . Αποτέλεσμα? 3.500 χιλιάρικα ΕΥΡΩ ζημιά… Υπάρχει πετρέλαιο που να την έχει ‘’ακούσει’’ ο κινητήρας του στα 170.000 km??? Δεν ξέρω αλλά νομίζω πως όχι.. Τότε λεμέ ας πάει στα κομμάτια μεταχειρισμένο το πήραμε και αστό επισκευάσουμε.. η μηχανή λοιπόν έγινε σαν καινούρια.
Πριν από ένα μήνα το αυτοκίνητο εκεί που προχωρούσε κανονικά , σε κάποια στιγμή σταμάτησε να έχει δύναμη. Έτσι αμέσως την επομένη ήμερα το πήγα στο μηχανικό. Ο ίδιος μηχανικός που τον θεωρώ πως είναι πολύ καλός , αυτός που είχε κάνει και την επισκευή , κοίταξε κάτι σωληνάκια κοίταξε κάτι west gate (και δεν ξέρω τι άλλο εγώ γεωπόνος είμαι) μου είπε να το αφήσω να το δει. Την επομένη ήμερα το τηλέφωνο ήχησε στα αυτιά μου και πίστευα πως θα μου πει :Το αμάξι φιλαρα είναι έτοιμο δεν είχε τίποτα τελικά , αλλά δεν έγινε έτσι ακριβώς. Είχε ξανασπασει ο κινητήρας . Τα φτιάχνει όλα και μετά που πάει να κάνει και αυτός μια βόλτα ήταν τελικά και η τουρμπίνα και τα μπακ . Αποτέλεσμα? 2600 χιλιάρικα ευρώ ζημιά παρακαλώ… όπως το ακούσατε… Το μοναδικό φάουλ που έκανα ήταν ότι δεν το άφηνα μετά από κάποιο ταξίδι να δουλέψει για ένα λεπτό. Τίποτα άλλο.. ούτε ζορίστηκε , τα σέρβις του όλα κανονικά τι να πω. Σα μωρό παιδι.
Επειδή δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει και επειδή δεν ξέρω αν αξίζει να το ξαναφτιάξω ήθελα απλά σε πρώτη φάση να το μοιραστώ μαζί σας και να ρωτήσω αν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον άλλο κάτοχο..?αν ναι τι λύση έχει δώσει? Από τι μπορεί να προέρχεται αυτό? Υπάρχει κάποια αστοχία υλικού?
Σας ευχαριστώ πολύ και εύχομαι να μη συμβεί σε κανέναν από εσάς…
Μιχάλης Κρήτη