Πριν από 3 χρόνια σαν περιοδικό αγοράσαμε έναν HP Pavilion dv4000 για επαγγελματική χρήση και βασικά στην υποστήριξη της φωτογραφικής μας μηχανής σε μεγάλες αποστολές, όπου οι κάρτες μνήμης δεν αρκούν. Πρόσφατα απέκτησε πιο σοβαρό ρόλο λόγω της ανάγκης μας για ένα φορητό σύστημα που θα μεταφέρει τις περισσότερες από τις… λειτουργίες της επιχείρησης όπου και αν βρισκόμαστε.
Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και στο φόρτο έκδοσης του τεύχους Ιανουαρίου, το τροφοδοτικό του lap top παρέδωσε πνεύμα. Μέχρι εκεί κανένα σχεδόν πρόβλημα. Καλέσαμε λοιπόν την εταιρία από όπου το αγοράσαμε και μας παρέπεμψε στην εδώ αντιπροσωπεία της φίρμας HP. Από εκεί μας παρέπεμψαν στο τεχνικό τους τμήμα το οποίο μας δήλωσε πως τροφοδοτικό δεν υπάρχει και μπορούν να το φέρουν σε επτά μέρες, μια και δεν το έχουν στην Ελλάδα!
Πήραμε πάλι πίσω την αντιπροσωπεία και προσπαθήσαμε να βρούμε άκρη, μια και ο υπολογιστής είχε βασικά αρχεία για την έκδοση του τεύχους, το οποίο έπρεπε να παραδοθεί στο τυπογραφείο μέσα στις επόμενες τρεις ημέρες. Επέμεναν πως επειδή το lap top ήταν παλιό – τριών χρόνων – δεν είχαν τροφοδοτικό και έπρεπε να περιμένουμε. Ζητήσαμε να βγάλουν από ένα προς πώληση και μας είπαν ότι αν το κάνουν θα λήξει η εγγύηση του προϊόντος το οποίο αυτοί αντιπροσωπεύουν. Θα λήξει δηλαδή η εγγύηση από αυτούς προς αυτούς.
Δεν συνεχίσαμε τη συζήτηση και αναζητήσαμε το προϊόν στην ελεύθερη αγορά. Το βρήκαμε με άμεση παράδοση σε ένα κατάστημα στου Ζωγράφου, με σχεδόν τη μισή τιμή.
Γιατί τα γράφουμε όλα αυτά; Γιατί θεωρούμε βασικό να ξέρει κάποιος πως θα τον αντιμετωπίσουν όταν αγοράσει ένα προϊόν. Και βέβαια θεωρούμε απαράδεκτη την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας απέναντι σε έναν χρήστη των προϊόντων της. Σε καμία από τις επαφές δεν υπήρχε η διάθεση να βοηθήσουν και η τελική τους απάντηση ήταν «…μπορούμε να το έχουμε σε επτά μέρες. Αν σας αρέσει.». Και βέβαια θεωρούμε επίσης απαράδεκτη την έλλειψη βασικών στοιχείων προϊόντων μαζικής παραγωγής και πώλησης, όπως ένα τροφοδοτικό.
Ως άμεσο αποτέλεσμα εμείς δεν θα αγοράσουμε στο μέλλον προϊόντα της φίρμας, όχι λόγω ποιότητας, αλλά λόγω συμπεριφοράς και έλλειψης υπευθυνότητας εκ μέρους της αντιπροσωπείας.