Σελίδα 3 από 5

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 29, 2009 5:04 pm
από TZIMIS
παναγιωτη αυτο ακριβωσ καναμε με τον jimy .γιαννησ μπορντο. (**) παντοσ η επομενη κινηση ειναι να αλλαξω τα λαστιχα με 50-50- yokohama geolandar.γιατι τα khomo καλα ειναι αλλα για ασφαλτο και μονο.

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 29, 2009 8:09 pm
από patrinopaido
Bordo έγραψε:εχθεσ κωλησα στην αμμο και με ξεκωλησε ενα μιτσουμπισι πατζερο . [][]


Πω πωωωω.... :o ()**() ()**()

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 29, 2009 8:37 pm
από NIKOS
ξεφτιλα που επαθες,δεν ηξερες δεν ρωταγες???? "")( "")(

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 30, 2009 6:39 pm
από Bordo
ο εμπρος αριστερα τροχος πατουσε λιγο και σπινιαρε συνεχεια ο πισω δεξια δεν πατουσε καθολου αλλα γυρνανε οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι επισης ειχε ακουμπησει κατω το εμπρος μερος η ποδια δηλαδη.ξεχασα να πω οτι αφου κωλησα εβαλα το lock 4x4
ychatzop έγραψε:
Bordo έγραψε:τελικα ρε παιδια επρεπε να διαβασω πρωτα τις συμβουλες του παναγιωτη-σαντα .εχθεσ κωλησα στην αμμο και με ξεκωλησε ενα μιτσουμπισι πατζερο .μπηκα σε βρεμενη ψιλη αμμο και αφου κωλησα μετα θυμηθικα να βαλω το lock 4x4 ακουμπησε ολοι η ποδια κατα και το μισω αυτοκινητο και δεν εβγενε με τιποτα.θελω να ρωτησω κατι οι 2 ροδεσ ηταν στον αερα και οι2 χωμενες στην αμμο με το κλειδωμα 4χ4 ομωσ γυριζαν οι τροχοι που ηταν στον αερα και οι αλλοι 2 οχι δεν επρεπε να γινετε το αντιθετο (δεν ξερω ρωταω). [][]

Εξαρτάται από το ποιες 2 εννοείς.
Αν οι δύο που είχαν πρόσφυση ήταν μια μπρός και μια πίσω, τότε έπρεπε να κολλήσεις [][]
Αν ήταν και οι δύο μπρός (ή πίσω) τότε θα έπρεπε η μία τουλάχιστο να σπινιάρει.
Μπορεί να μην σε ξεκόλλαγε, αλλά θεωρητικά έτσι θα έπρεπε να δουλέψει το κλείδωμα.

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 30, 2009 9:16 pm
από patrinopaido
Bordo έγραψε:.ξεχασα να πω οτι αφου κωλησα εβαλα το lock 4x4

Αργα πολυ αργα...Στην αμμο κλειδωνουμε ΠΑΝΤΑ πριν μπουμε.Σταθερο γκαζι παντου και ΟΧΙ τιμονιες αποτομες και κοφτες.ΠΑΝΤΑ δεν φρεναρουμε με το φρενο αλλά με τον κινητηρα και ΠΟΤΕ' δεν σταματαμε σε "μαλακη" γιατι μας βουλιαζει το βαρος. ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΜΜΑΧΟΣ η μικροτερη(κατα πολυ)πιεση ελαστικων... ((:::))
Και να θυμασαι...Οταν κολλησεις και καταλαβεις(νοιωσεις)και τους 4 τροχους να γυρνανε και εισαι στο ιδιο σημειο...ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!Μην προσπαθησεις ανευ"βοηθειας" να φυγεις διοτι "ψαλτε Παπαδες"... <::>
Και να θυμασαι...Οσο πιο ξανθια τοσο πιο καταστροφικη...Τοσο πιο γκαζι γουσταρει. Ισχυει και για γυναικες και για αμμο ())))

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 30, 2009 9:20 pm
από ychatzop
Bordo έγραψε:ο εμπρος αριστερα τροχος πατουσε λιγο και σπινιαρε συνεχεια ο πισω δεξια δεν πατουσε καθολου αλλα γυρνανε οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι επισης ειχε ακουμπησει κατω το εμπρος μερος η ποδια δηλαδη.ξεχασα να πω οτι αφου κωλησα εβαλα το lock 4x4
ychatzop έγραψε:
Bordo έγραψε:τελικα ρε παιδια επρεπε να διαβασω πρωτα τις συμβουλες του παναγιωτη-σαντα .εχθεσ κωλησα στην αμμο και με ξεκωλησε ενα μιτσουμπισι πατζερο .μπηκα σε βρεμενη ψιλη αμμο και αφου κωλησα μετα θυμηθικα να βαλω το lock 4x4 ακουμπησε ολοι η ποδια κατα και το μισω αυτοκινητο και δεν εβγενε με τιποτα.θελω να ρωτησω κατι οι 2 ροδεσ ηταν στον αερα και οι2 χωμενες στην αμμο με το κλειδωμα 4χ4 ομωσ γυριζαν οι τροχοι που ηταν στον αερα και οι αλλοι 2 οχι δεν επρεπε να γινετε το αντιθετο (δεν ξερω ρωταω). [][]

Εξαρτάται από το ποιες 2 εννοείς.
Αν οι δύο που είχαν πρόσφυση ήταν μια μπρός και μια πίσω, τότε έπρεπε να κολλήσεις [][]
Αν ήταν και οι δύο μπρός (ή πίσω) τότε θα έπρεπε η μία τουλάχιστο να σπινιάρει.
Μπορεί να μην σε ξεκόλλαγε, αλλά θεωρητικά έτσι θα έπρεπε να δουλέψει το κλείδωμα.



Σε αυτές τις συνθήκες, μόνο ένα όχημα πηγαίνει χωρίς να κολλάει καθόλου...
http://www.youtube.com/watch?v=rH_VKUBx1-c

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 30, 2009 11:31 pm
από dim
οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι


Σε αυτο το σημειο ειναι που παιζει μεγαλο ρολο το περιορισμενης ολησθησης ή το μπλοκε(διαφορικο).Μεγαλο το λαθος της "μαμας" εταιριας που δεν το εβαλε στο νεο Santa Fe(αλλο αυτοκινητο).Ειδικα τα οχηματα που εχουν 100% μπλοκε και με εναν τροχο να "παταει" ξεκολανε!!!

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 31, 2009 12:00 am
από mudman
dim έγραψε:
οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι


Σε αυτο το σημειο ειναι που παιζει μεγαλο ρολο το περιορισμενης ολησθησης ή το μπλοκε(διαφορικο).Μεγαλο το λαθος της "μαμας" εταιριας που δεν το εβαλε στο νεο Santa Fe(αλλο αυτοκινητο).Ειδικα τα οχηματα που εχουν 100% μπλοκε και με εναν τροχο να "παταει" ξεκολανε!!!


Συμφωνώ, το έχω γράψει χίλιες φορές L.S.D. και αντε πιάστο μετά!!!!!
Αλλά ακόμη επιμένω το ΜΚ1 με μόνιμη τετρακίνηση(χωρις δεύτερο συμπλέκτη και π@π@ριες)και
L.S.D. παει καλύτερα ((**))

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 31, 2009 12:41 am
από Bordo
συμφωνω αλλα εχω κλεισει ενα κιτ ερπιστριεσ!!!!!!μηχαλη σε περιμενω με τον τζημη αθηνα . (**) (**) (**)
mudman έγραψε:
dim έγραψε:
οι μονοι τροχοι που πατουσαν ηταν ο εμπρος δεξια κα ο αριστερα πισω οι οποιοι δεν κουναγανε ρουπι


Σε αυτο το σημειο ειναι που παιζει μεγαλο ρολο το περιορισμενης ολησθησης ή το μπλοκε(διαφορικο).Μεγαλο το λαθος της "μαμας" εταιριας που δεν το εβαλε στο νεο Santa Fe(αλλο αυτοκινητο).Ειδικα τα οχηματα που εχουν 100% μπλοκε και με εναν τροχο να "παταει" ξεκολανε!!!


Συμφωνώ, το έχω γράψει χίλιες φορές L.S.D. και αντε πιάστο μετά!!!!!
Αλλά ακόμη επιμένω το Μ.Κ.1 με μόνιμη τετρακίνηση(χωρις δεύτερο συμπλέκτη και π@π@ριες)και
L.S.D. παει καλύτερα ((**))

Re: Οδήγηση στην ΑΜΜΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 31, 2009 4:22 pm
από Kyriakos
mudman έγραψε:Αλλά ακόμη επιμένω το Μ.Κ.1 με μόνιμη τετρακίνηση(χωρις δεύτερο συμπλέκτη και π@π@ριες)και
L.S.D. παει καλύτερα ((**))


Είδατε το CLASSIC!!! :))) :))) :)))

Γιατί Μ.Κ.1? μήπως είναι απλά ΜΚ1 (MaKe 1)