Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Αγοράστε κρέας και ελάτε να σας το ψήσουμε...

Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό nta-stfe » Σάβ Νοέμ 12, 2011 5:57 pm

Προσωπική μου γνώμη είναι,αγαπητοί συνάδελφοι,ότι πρόκειται για τη μοναδική σωστή απόφαση της κυβέρνησης του πρώην! Τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (προδιαγραφών Euro 5,διότι Euro 6 θ΄αργήσουν ακόμη) δεν έχουν καμμία σχέση με τα παλιά,αφού διαθέτουν φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων αιθάλης,που είναι πολύ αποτελεσματικά.Βέβαια αυτά τα φίλτρα θέλουν προσοχή από πλευράς του οδηγού,τακτική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο με 2.500 στροφές τουλάχιστον και συντήρηση,διότι αν διακοπεί ο κύκλος αυτοκαθαρισμού τους που κρατάει 15 λεπτά (3-4 λεπτά μόνο στα Πεζό και Σιτροέν) και είναι άγνωστο στον οδηγό πότε γίνεται (λόγω έλλειψης προειδοποιητικής λυχνίας σχεδόν σε όλα τα μοντέλα),η ζημιά μπορεί να είναι πολύ μεγάλη,ακόμη και σπάσιμο του κινητήρα! Τα βενζινοκίνητα (αντίστοιχης ιπποδύναμης με τα πετρελαιοκίνητα) εκπέμπουν 20 φορές περισσότερο μονοξείδιο του άνθρακα,6 φορές περισσότερο υδρογονάνθρακες και 15% περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα.Αυτά τα στοιχεία (που τα πήρα από το site http://www.air-quality.org.uk) τα αποσιωπεί η συμπαθής κατά τα άλλα Greenpeace Ελλάδας,ισχυριζόμενη ότι είναι λαθεμένη η άρση της απαγόρευσης για πετρελαιοκίνηση,αφού τα πετρελαιοκίνητα οχήματα εκπέμπουν περισσότερα οξείδια του αζώτου (συγκεκριμένα 35% περισσότερο από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα,όπως είδα στο ως άνω site).Aυτό που λέει η greenpeace είναι αλήθεια,αφού τα οξείδια του αζώτου είναι οι πιο επιβαρυντικοί ρύποι για αναπνευστικά προβλήματα του πληθυσμού,αλλά είναι η μισή αλήθεια,δεδομένου ότι σε λιγότερο από 4 χρόνια και συγκεκριμένα από τον Σεπτέμβριο του 2015 (όπως διάβασα στο site [url]direct.gov.uk[/url] ),που θα είναι υποχρεωτικές οι προδιαγραφές Euro 6 για όλα τα καινούργια αυτοκίνητα,οι ρύποι Nox (οξείδια του αζώτου) που θα εκπέμπουν τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα θα μειωθούν σχεδόν στα επίπεδα των βενζινοκίνητων οχημάτων,οπότε τα πετρελαιοκίνητα θα είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα βενζινοκίνητα σε όλη τη γκάμα ρύπων.Τα υγραεριοκίνητα πάντως είναι τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον και από τα diesel και από τα βενζινοκίνητα...Βέβαια δεν πρέπει να παραλείψουμε να πούμε ότι τα πετρελαιοκίνητα είναι δώρον άδωρο για όσους έχουν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού όπως εμείς,διότι είναι παγιδευμένοι από την κυβέρνηση σε όλα τα επίπεδα,αφού μας απομυζούν με τις έκτακτες εισφορές,μας επιβάλλουν εξωπραγματικά τεκμήρια που σχεδόν θα διπλασιασθούν του χρόνου (ενώ έχουν κριθεί στο παρελθόν και ως αντισυνταγματικά από την Ελληνική δικαιοσύνη,αλλά το Σύνταγμα έχει γίνει χαρτί υγείας στα χέρια-ή να πω κάπου αλλού ::)))))) -των κυβερνώντων,που περιλαμβάνουν και συνταγματολόγους (**) στις τάξεις τους) και κυρίως έχουν καταβαραθρώσει τις τιμές πώλησης αυτών των οχημάτων...Για τον τελευταίο λόγο (αλλά και διότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από το θηρίο) εγώ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΤΟ SANTA FE MOY όσο αντέχει ακόμη η τσέπη μου στις επιθέσεις του αφηνιασμένου οδοστρωτήρα της μεσαίας τάξης που είναι η Ελληνική (αλλά όχι Ελληνοπρεπής) πολιτική συντεχνία-με μετρημένες στα δάχτυλα εξαιρέσεις-,γιατί αντιστέκομαι (h) στον καθημερινό φασισμό και στην υποδούλωση που μας έχουν επιβάλλει ελαφρά τη καρδία...
nta-stfe
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: Κυρ Απρ 13, 2008 3:50 pm

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Τετ Νοέμ 16, 2011 11:44 am

Το θεμα ειναι οτι ποιος θα διαθεσει τωρα λεφτα για πετρελαιοκινητο, μεσα στην κριση χωρις να ξερεις τι ξημερωνει αυριο, που ειναι και ακριβοτερο? Γνωμη μου ειναι οτι συμφερει μονο για μεγαλα αυτοκινητα/κινητηρες (δηλ πανω απο 2000 κυβικα). Στα μικρα ειδικα με τα νεα μικρα τουρμπο βενζινης δεν πιστευω οτι θα ειναι επωφελες το αναλογο πετρελαιοκινητο. Χωρια οτι αυτα τα μικρα κανουν και αρκετο θορυβο.
Το αλλο παλι που θα πρεπει να εξασφαλισει καποιος ειναι ανοθευτο πετρελαιο γιατι οι ζημιες στην αντλια υψηλης ειναι τσουχτερες.
Αν αυτο γινοταν 3-4 χρονια πριν θα ειχαμε γεμισει, καλως η κακως, απο πετρελαιοκινητα.
Τωρα αυτο που προσ το παρον συμφερει απο πασης αποψεως ειναι η υγραεριοκινηση γιατι καινουργια αυτοκινητα μαλλον με το κυαλι θα βλεπουμε πλεον.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό SRB » Πέμ Νοέμ 17, 2011 9:20 am

Επειδη ειμαι και κατοχος πετρελαιοκινητου ΙΧ, μπορω να πω οτι δεν ισχυει τιποτα απο τα παραπανω για τα μικρου κυβισμου αυτοκινητα!! Οι ιπποι που βγαζουν απο τα 1600cc μεχρι και 1900cc ειναι αρκετοι για να κινησουν το οχημα με υψηλες ταχυτητες!! Οσο για την ροπη δεν τιθεται θεμα συγκρισης με βενζινη, ειναι μακραν, τοσο σε service, οσο και σε αντοχη κινητηρα!!! Παντως σε συγκριση με υγραεριο, νομιζω οτι το πετρελαιο ειναι λιγο πιο μπροστα σε θεμα οικονομιας!!! smoke smoke
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Πέμ Νοέμ 17, 2011 2:35 pm

Δεν ειπα οτι τα μικρα πετρελαιοκινητα δεν ειναι αρκετα δυνατα, ουτε οτι δεν μπορουν να κινηθουν με υψηλες ταχυτητες. Ειπα οτι τα μικρα, και εννοω απο 1600 και κατω (τα 1900 δεν θεωρουνται μικρα) ειναι σχετικα θορυβωδη και η τιμη αποκτησης τους σε συγκριση με ενα νεας τεχνολογιας μικρου κυβισμου τουρμπο αν δεν κανεις χιλιομετρα θα αργησει να αποσβεστει. Αν θυμαμαι απο λιστα που εχω δει το πιο φθηνο πετρελαιοκινητο ειναι γυρω στις 12500 το Panda (με αποσυρση) 1300 κυβικα με 75 αλογα και απο εκει και μετα υπαρχουν πολλα αλλα κα αυτα με διαφορα κατα 15-20% περιπου παραπανω απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα. Αν αναλογιστεις οτι καταναλωνουν αναλογως απο 15-30% λιγωτερο, βαλεις κατω και τα χιλιομετρα που κανεις, βρισκεις αν συμφερει και σε τι βαθος χρονου. Στα υπερ ειναι οτι τα πολυ μικρα λογω λιγων ρυπων δεν πληρωναουν τελη κυκλοφοριας αλλα και στα μεγαλυτερα ειναι εμφανως μειωμενα. Οπως βεβαιανα ξερουμε οτι αν τα πιεζουμε, δηλ υψηλεσ στροφες, υψηλες ταχυητηες, η καταναλωση φτανει αυτη της βενζινης. Προς το παρον βεβαια η βενζινη ειναι ακριβοτερη αλλα αν υπαρξει αυξηση καταναλωσης πετρελαιου τοτε η τιμη μαλλον θα εξισωθει. Σε χωρες της Ευρωπης με μεγαλο ποσοστο πετρελαιοκινησης, οπως στην Αγγλια, το πετρελαιο κινησης ειναι ακριβωτερο της βενζινης.
Για τα σερβις τους η διαφορα δεν ειναι και τοσο μεγαλη γιατι τωρα τα περισοτερα βενζινοκινητα εχουν μεγαλα διαστηματα σερβις και το κοστος ειναι σχεδον εφαμιλλο αναλογα την κατηγορια. Βεβαια δεν εχουν μπουζι οποτε ξενοιαζεις απο αυτο αλλα εχουν και αυτα τις ιδιαιτεροτητες. Εκει που υπερεχουν καθαρα ειναι η μεγαλυτερη διαρκει α ζωης του κινητηρα.
Αν επρεπε να αγορασω καινουργιο τωρα σιγουρα θα εδινα 50/50 πιθανοτητες στο να αγορασω πετρελαιοκινητο αλλα πρωτα θα εκανα ενα εκτεταμενο test drive για να δω ακριβως τα υπερ και τα κατα.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Πέμ Νοέμ 17, 2011 3:52 pm

http://www.gocar.gr/new-models/buy/6302 ... nhto;.html

Τυχαιως επεσα πανω σε αυτο πριν λιγο.
Κατα την γνωμη μου συνοψιζει αρκετα καλα την συγκριση βενζινοκινητηρα/πετρελαιοκινητηρα.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό SRB » Παρ Νοέμ 18, 2011 9:49 am

santaclauss έγραψε:http://www.gocar.gr/new-models/buy/6302,Diesel_h_venzinokinhto;.html

Τυχαιως επεσα πανω σε αυτο πριν λιγο.
Κατα την γνωμη μου συνοψιζει αρκετα καλα την συγκριση βενζινοκινητηρα/πετρελαιοκινητηρα.

Αν ηταν ετσι να`σαι σιγουρος οτι στην Ευρωπη,δεν θα υπηρχαν τοσα πολλα!! Οσο για οικονομια, εχω προσωπικη αποψη 2400 χλμ μικτα με 4,9 δεν νομιζω οτι μπορει να συγκριθει!!! Οσο για τον θορυβο ακουσα καινουργιο 1600 κινητηρα,πιστεψε με δεν ακουγεται τιποτα σε σχεση με το δικο μου, που ειναι και 7 χρονων αυτοκινητο!! Κι ετσι οπως παμε οχι σε 2 η 3 χρονια δεν θα αλλαζουμε αυτοκινητο, αλλα ουτε σε 13!! ;) ;) Εχω τωρα στα σχεδια να δω την alfa julieta diesel!!! Για να δουμε!! smoke
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Παρ Νοέμ 18, 2011 12:44 pm

Η170αρα αξιζει αν και θελει κανα 27αρι με το tct (αν θυμαμαι ετσι πρεπει να λεγεται το τυπου dsg της Alfa) που για μενα εχοντας πριν dsg, το κρινω απαραιτητο..
Παντως η Mito αλλα και μια Giulietta που εχω τυχει να δω και ακουσει εκαναν τον θορυβο τους. Ισως ηταν με τους μικροτερους κινητηρες. Μεσα φυσικα δεν ξερω τι θορυβος αναπαραγεται αλλα με ανοιχτο παραθυρο θα ειναι εμφανης.
Κοιτα να δεις, για καταναλωση και το Colt που εχω μου βγαζει βια 6 λιτρα σε κινηση Αττικη Οδο/Βαρης Κορωπιου, Βουλα κατα το πλειστον και λιγο μεσα στο Ηρακλειο με ταχυτητες μεχρι 130-140 Αττικη οδο και τα υπολοιπα οπως ο καθενας μας. Ειναι και τι αυτοματο σειριακο και εχει και 1050 κιλα βαρος.
Θεωρω οτι ειναι αρκετα οικονομικο αν και οχι τελευταιας τεχνολογιας κινητηρας. Εχει το 1300αρι με τα 100 αλογα και πολυ καλες επιδοσεις. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και φυσικα 3.5 χρονια που το εχω δεν εχει βγαλει καμμια ζημια παρα μονο το οτι οι δισκοι και τα τακακια ηθελαν αλλαγη απο τα 45000 χλμ.
Λοιπον πιστευω οτι οι καινουργιοι μικροι τουρμπο 800/900/1000/1200 κυβικων σε αναλογα αμαξωματα θα ειναι πιο οικονομικοι. Τι θελω να πω! Οτι πλεον στα μικρου κυβισμου αυτοκινητα το πετρελαιο δεν ειναι μονοδρομος για οικονομια αλλα και της βενζινης ειναι πολυ ανταγωνιστικοι. Αν δεις τις επισημες καταναλωσεις σε αυτες τις κατηγοριες η διαφορα βενζινης/πετρελαιου εχει μειωθει αισθητα σε σημειο που η επιλογη να παιζεται πλεον στις λεπτομερειες.
Το ιδιο βεβαια ισχυει και για τις μεσαιες κατηγοριες αν και οχι τοσο. Εκει που το πετρελαιο ειναι νικητης χωρις αντιπαλο σε σχεση με την βενζινη ειναι στις μεγαλυτερες κατηγοριες οπου εκτος της αισθητα μικροτερης καταναλωσης οι μεγαλυτεροι κινητηρες καταφερνουν να λειτουργουν και χωρις το ενοχλητικο κροταλλισμα των μικροτερων.

Βεβαια ειναι και ακριβοτεροι των βενζινοκινητων.
Εγω προσωπικα για 1-2 λιτρα καυσιμου λιγωτερο στα 100 χλμ δεν θα εμπαινα στην διαδικασια εκτος και αν εκανα πανω απο 2000 χλμ τον μηνα ωστε σε 3-4 χρονια να κανω την αποσβεση. Σιγουρα για επαγγελματικη χρηση ειναι μονοδρομος το πετρελαιο αλλα για προσωπικη εχει τα υπερ και τα κατα.

Τελος παντων, κουβεντα να γινεται.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό SRB » Σάβ Νοέμ 19, 2011 9:12 pm

Παντα ετσι, να ανταλλασουμε αποψεις!! Να δουμε και τι μελλει γενεσθαι,τωρα!!! Παντως οι τιμες των βενζινοκινητων θηριων θα παρουν την κατιουσα!!! Οπως γινεται παντου στην ευρωπη! smoke smoke
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό Bordo » Κυρ Νοέμ 20, 2011 2:12 am

ειναι η διαφορα μεγαλη σε καυσημα δυστηχως ειναι και η διαφορα σε κυβικα μεγαλη και το κυριοτερο ειναι η ροπη και τα σερβις .και κατι αλλο η αλφα ρομεο ειναι μοναδικη ....ειναι εργα τεχνης και ολοι οι αλλοι απλως ακολουθουν smoke
santaclauss έγραψε:Η170αρα αξιζει αν και θελει κανα 27αρι με το tct (αν θυμαμαι ετσι πρεπει να λεγεται το τυπου dsg της Alfa) που για μενα εχοντας πριν dsg, το κρινω απαραιτητο..
Παντως η Mito αλλα και μια Giulietta που εχω τυχει να δω και ακουσει εκαναν τον θορυβο τους. Ισως ηταν με τους μικροτερους κινητηρες. Μεσα φυσικα δεν ξερω τι θορυβος αναπαραγεται αλλα με ανοιχτο παραθυρο θα ειναι εμφανης.
Κοιτα να δεις, για καταναλωση και το Colt που εχω μου βγαζει βια 6 λιτρα σε κινηση Αττικη Οδο/Βαρης Κορωπιου, Βουλα κατα το πλειστον και λιγο μεσα στο Ηρακλειο με ταχυτητες μεχρι 130-140 Αττικη οδο και τα υπολοιπα οπως ο καθενας μας. Ειναι και τι αυτοματο σειριακο και εχει και 1050 κιλα βαρος.
Θεωρω οτι ειναι αρκετα οικονομικο αν και οχι τελευταιας τεχνολογιας κινητηρας. Εχει το 1300αρι με τα 100 αλογα και πολυ καλες επιδοσεις. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και φυσικα 3.5 χρονια που το εχω δεν εχει βγαλει καμμια ζημια παρα μονο το οτι οι δισκοι και τα τακακια ηθελαν αλλαγη απο τα 45000 χλμ.
Λοιπον πιστευω οτι οι καινουργιοι μικροι τουρμπο 800/900/1000/1200 κυβικων σε αναλογα αμαξωματα θα ειναι πιο οικονομικοι. Τι θελω να πω! Οτι πλεον στα μικρου κυβισμου αυτοκινητα το πετρελαιο δεν ειναι μονοδρομος για οικονομια αλλα και της βενζινης ειναι πολυ ανταγωνιστικοι. Αν δεις τις επισημες καταναλωσεις σε αυτες τις κατηγοριες η διαφορα βενζινης/πετρελαιου εχει μειωθει αισθητα σε σημειο που η επιλογη να παιζεται πλεον στις λεπτομερειες.
Το ιδιο βεβαια ισχυει και για τις μεσαιες κατηγοριες αν και οχι τοσο. Εκει που το πετρελαιο ειναι νικητης χωρις αντιπαλο σε σχεση με την βενζινη ειναι στις μεγαλυτερες κατηγοριες οπου εκτος της αισθητα μικροτερης καταναλωσης οι μεγαλυτεροι κινητηρες καταφερνουν να λειτουργουν και χωρις το ενοχλητικο κροταλλισμα των μικροτερων.

Βεβαια ειναι και ακριβοτεροι των βενζινοκινητων.
Εγω προσωπικα για 1-2 λιτρα καυσιμου λιγωτερο στα 100 χλμ δεν θα εμπαινα στην διαδικασια εκτος και αν εκανα πανω απο 2000 χλμ τον μηνα ωστε σε 3-4 χρονια να κανω την αποσβεση. Σιγουρα για επαγγελματικη χρηση ειναι μονοδρομος το πετρελαιο αλλα για προσωπικη εχει τα υπερ και τα κατα.

Τελος παντων, κουβεντα να γινεται.
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό SRB » Δευτ Νοέμ 21, 2011 9:45 am

Bordo έγραψε:ειναι η διαφορα μεγαλη σε καυσημα δυστηχως ειναι και η διαφορα σε κυβικα μεγαλη και το κυριοτερο ειναι η ροπη και τα σερβις .και κατι αλλο η αλφα ρομεο ειναι μοναδικη ....ειναι εργα τεχνης και ολοι οι αλλοι απλως ακολουθουν smoke
santaclauss έγραψε:Η170αρα αξιζει αν και θελει κανα 27αρι με το tct (αν θυμαμαι ετσι πρεπει να λεγεται το τυπου dsg της Alfa) που για μενα εχοντας πριν dsg, το κρινω απαραιτητο..
Παντως η Mito αλλα και μια Giulietta που εχω τυχει να δω και ακουσει εκαναν τον θορυβο τους. Ισως ηταν με τους μικροτερους κινητηρες. Μεσα φυσικα δεν ξερω τι θορυβος αναπαραγεται αλλα με ανοιχτο παραθυρο θα ειναι εμφανης.
Κοιτα να δεις, για καταναλωση και το Colt που εχω μου βγαζει βια 6 λιτρα σε κινηση Αττικη Οδο/Βαρης Κορωπιου, Βουλα κατα το πλειστον και λιγο μεσα στο Ηρακλειο με ταχυτητες μεχρι 130-140 Αττικη οδο και τα υπολοιπα οπως ο καθενας μας. Ειναι και τι αυτοματο σειριακο και εχει και 1050 κιλα βαρος.
Θεωρω οτι ειναι αρκετα οικονομικο αν και οχι τελευταιας τεχνολογιας κινητηρας. Εχει το 1300αρι με τα 100 αλογα και πολυ καλες επιδοσεις. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και φυσικα 3.5 χρονια που το εχω δεν εχει βγαλει καμμια ζημια παρα μονο το οτι οι δισκοι και τα τακακια ηθελαν αλλαγη απο τα 45000 χλμ.
Λοιπον πιστευω οτι οι καινουργιοι μικροι τουρμπο 800/900/1000/1200 κυβικων σε αναλογα αμαξωματα θα ειναι πιο οικονομικοι. Τι θελω να πω! Οτι πλεον στα μικρου κυβισμου αυτοκινητα το πετρελαιο δεν ειναι μονοδρομος για οικονομια αλλα και της βενζινης ειναι πολυ ανταγωνιστικοι. Αν δεις τις επισημες καταναλωσεις σε αυτες τις κατηγοριες η διαφορα βενζινης/πετρελαιου εχει μειωθει αισθητα σε σημειο που η επιλογη να παιζεται πλεον στις λεπτομερειες.
Το ιδιο βεβαια ισχυει και για τις μεσαιες κατηγοριες αν και οχι τοσο. Εκει που το πετρελαιο ειναι νικητης χωρις αντιπαλο σε σχεση με την βενζινη ειναι στις μεγαλυτερες κατηγοριες οπου εκτος της αισθητα μικροτερης καταναλωσης οι μεγαλυτεροι κινητηρες καταφερνουν να λειτουργουν και χωρις το ενοχλητικο κροταλλισμα των μικροτερων.

Βεβαια ειναι και ακριβοτεροι των βενζινοκινητων.
Εγω προσωπικα για 1-2 λιτρα καυσιμου λιγωτερο στα 100 χλμ δεν θα εμπαινα στην διαδικασια εκτος και αν εκανα πανω απο 2000 χλμ τον μηνα ωστε σε 3-4 χρονια να κανω την αποσβεση. Σιγουρα για επαγγελματικη χρηση ειναι μονοδρομος το πετρελαιο αλλα για προσωπικη εχει τα υπερ και τα κατα.

Τελος παντων, κουβεντα να γινεται.

+++1
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Επόμενο

Επιστροφή στο Περί ανέμων και υδάτων (Γενική συζήτηση)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες