Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Αγοράστε κρέας και ελάτε να σας το ψήσουμε...

Re: Πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευσηαπό Bordo » Τρί Νοέμ 22, 2011 12:57 am

http://www.youtube.com/watch?v=qIDgnie1_sg sxedio toy 2003
SRB έγραψε:
Bordo έγραψε:ειναι η διαφορα μεγαλη σε καυσημα δυστηχως ειναι και η διαφορα σε κυβικα μεγαλη και το κυριοτερο ειναι η ροπη και τα σερβις .και κατι αλλο η αλφα ρομεο ειναι μοναδικη ....ειναι εργα τεχνης και ολοι οι αλλοι απλως ακολουθουν smoke
santaclauss έγραψε:Η170αρα αξιζει αν και θελει κανα 27αρι με το tct (αν θυμαμαι ετσι πρεπει να λεγεται το τυπου dsg της Alfa) που για μενα εχοντας πριν dsg, το κρινω απαραιτητο..
Παντως η Mito αλλα και μια Giulietta που εχω τυχει να δω και ακουσει εκαναν τον θορυβο τους. Ισως ηταν με τους μικροτερους κινητηρες. Μεσα φυσικα δεν ξερω τι θορυβος αναπαραγεται αλλα με ανοιχτο παραθυρο θα ειναι εμφανης.
Κοιτα να δεις, για καταναλωση και το Colt που εχω μου βγαζει βια 6 λιτρα σε κινηση Αττικη Οδο/Βαρης Κορωπιου, Βουλα κατα το πλειστον και λιγο μεσα στο Ηρακλειο με ταχυτητες μεχρι 130-140 Αττικη οδο και τα υπολοιπα οπως ο καθενας μας. Ειναι και τι αυτοματο σειριακο και εχει και 1050 κιλα βαρος.
Θεωρω οτι ειναι αρκετα οικονομικο αν και οχι τελευταιας τεχνολογιας κινητηρας. Εχει το 1300αρι με τα 100 αλογα και πολυ καλες επιδοσεις. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και φυσικα 3.5 χρονια που το εχω δεν εχει βγαλει καμμια ζημια παρα μονο το οτι οι δισκοι και τα τακακια ηθελαν αλλαγη απο τα 45000 χλμ.
Λοιπον πιστευω οτι οι καινουργιοι μικροι τουρμπο 800/900/1000/1200 κυβικων σε αναλογα αμαξωματα θα ειναι πιο οικονομικοι. Τι θελω να πω! Οτι πλεον στα μικρου κυβισμου αυτοκινητα το πετρελαιο δεν ειναι μονοδρομος για οικονομια αλλα και της βενζινης ειναι πολυ ανταγωνιστικοι. Αν δεις τις επισημες καταναλωσεις σε αυτες τις κατηγοριες η διαφορα βενζινης/πετρελαιου εχει μειωθει αισθητα σε σημειο που η επιλογη να παιζεται πλεον στις λεπτομερειες.
Το ιδιο βεβαια ισχυει και για τις μεσαιες κατηγοριες αν και οχι τοσο. Εκει που το πετρελαιο ειναι νικητης χωρις αντιπαλο σε σχεση με την βενζινη ειναι στις μεγαλυτερες κατηγοριες οπου εκτος της αισθητα μικροτερης καταναλωσης οι μεγαλυτεροι κινητηρες καταφερνουν να λειτουργουν και χωρις το ενοχλητικο κροταλλισμα των μικροτερων.

Βεβαια ειναι και ακριβοτεροι των βενζινοκινητων.
Εγω προσωπικα για 1-2 λιτρα καυσιμου λιγωτερο στα 100 χλμ δεν θα εμπαινα στην διαδικασια εκτος και αν εκανα πανω απο 2000 χλμ τον μηνα ωστε σε 3-4 χρονια να κανω την αποσβεση. Σιγουρα για επαγγελματικη χρηση ειναι μονοδρομος το πετρελαιο αλλα για προσωπικη εχει τα υπερ και τα κατα.

Τελος παντων, κουβεντα να γινεται.

+++1
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί ανέμων και υδάτων (Γενική συζήτηση)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης