Αγαπητοί συνάδελφοι,
Έχω να καταθέσω το εξής περιστατικό και παρακαλώ για σχόλιά σας ή υποδείξεις σας:
Προ ημερών προμηθεύθηκα μέσω γνωστού ηλεκτρονικού καταστήματος ένα Garmin nuvi, με φορτωμένους τους χάρτες της AutoDrive Hellas.
Όταν, όμως, το παρέλαβα, διαπίστωσα ότι το κουμπί POWER-ON/OFF κυριολεκτικά "έπαιζε", δηλ.μετακινούνταν από την μία θέση στην άλλη χωρίς να δίνει καμία ένδειξη. Με αποτέλεσμα, η συσκευή να ανοίγει και να κλείνει μόνον με τον φορτιστή του αυτοκινήτου.
Έστειλα αμέσως e-mail, τόσο στο κατάστημα, όσο και στην γνωστή Αντιπροσωπεία (και μάλιστα, τόσο στις πωλήσεις, όσο και στο service). Δεν μου απάντησε ποτέ κανένας!!
Μόνον μετά από δικά μου τηλεφωνήματα στην Αντιπροσωπεία, έμαθα ότι πρέπει να το πάω ή να το στείλω στο service...για τα περαιτέρω (μπορεί και 2 εβδομάδες να καθυστερήσει εκεί). Βέβαια, όταν τους ρώτησα, ποιος φόρτωσε τους χάρτες στην συσκευή που μου στείλανε, μου ομολόγησαν οι ίδιοι! Και όταν, επίσης, ρώτησα, καλά δεν διαπίστωσε αυτός που φόρτωσε τον χάρτη ότι δεν δουλεύει η συσκευή;, η απάντηση ήταν ότι δεν μπορούν να μου το απαντήσουν....
Τί να πώ;;;...
Εσείς;
Elias