από santaclauss » Τρί Φεβ 28, 2012 4:27 pm
Περαιτερω του θεματος μου με το λαμπακι της μηχανης που μου αρχισε να αναβει με το που εκανα το μεγαλο σερβις, αφησα το αυτοκινητο στον Φανη για 3 ημερες και ψαξαμε ολη την υποθεση.
Λοιπον, στον πισω καταλυτη (τον επανω πισω) βγαζοντας τον να δουν γιατι τα διαγνωστικα της αντιπροσωπειας εδειχναν βλαβη εκει, βρεθηκαν υπολοιματα και κομματια της ροδελας απο την μια βιδα (και η οποια τελικα ελειπε, η ροδελα οχι η βιδα) που σφιγγει την εισαγωγη. Κουφο!
Αφαιρεθηκαν τα κομματια και ξαναδεθηκε ο καταλυτης πανω ο οποιος ηταν σε αριστη κατασταση, σαν καινουργιος οπως ειπε ο Φανης.
Η μονη υποθεση μου ειναι οτι ισως τα κομματακια απο τη ροδελα που φυσικα περιστρεφοταν, να αποσυντονιζαν τιμες Λ και ακολουθως να εβγαζαν λαθος στον καταλυτη. Θα δειξει στο μελλον, παντως δεν εχει αναψει απο τοτε το λαμπακι.
Η αλλη υποθεση ειναι οτι αυτο εγινε κατα το σερβις δηλαδη επεσε απο το μαστορι η ροδελα στην εισαγωγη και ετσι πηρε το δρομο της προς τον καταλυτη.
Το θεμα που προεκυψε βεβαια ηταν μην ειχε γινει καμμια ζημια εσωτερικα γιατι εκει θα τραβιομουν αρκετα. Μετρηθηκαν ολοι οι κυλινδροι και ευτυχως η συμπιεση ειναι σωστη παντου.
Σφιχτηκαν ολα τα μπουζι καθοτι ηταν σχεδον ασφιχτα απο το σερβις. Επι τη ευκαιρεια αλλαχθηκε και η φλαντα εισαγωγης μαζι με κατι αλλα σωληνακια που ειχαν απο τσακισματα παραδωσει το πνευμα και δεν ειχαν βρεθει στο σερβις. Εγιναν ολες οι ρυθμισεις, βιδωθηκε και η ποδια που ηταν και αυτη σχεδον στον αερα και επιτελους μπορω να πω οτι το αυτοκινητο επανηλθε. Total Recall.
Ολα αυτα χαρις στο ενδιαφερον του Φανη.
Τωρα τι να πω για το σερβις στο εξουσιοδοτημενο που εδωσα και 450 ευρω και ετρεχα απο τοτε?
Κριμα γιατι ενω ειχα ολη τη καλη διαθεση να υποστηριξω τα επισημα συνεργεια, γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι γι'αυτους ειδικα, αυτα δεν φαινεται οτι εχουν τη διαθεση να ανταποδιδουν την εμπιστοσυνη μας.
Εγω παντως βρηκα την λυση και αν ειχα παει εκει απο την αρχη δεν θα τραβιομουν μεχρι τωρα.