μην ανησυχεις αγαπητε φιλε...
λογικο συμπτωμα ειναι οτι αν παρατηρεις διαφορες στην αποκριση του kickdown αυτο οφειλεται στην adaptive memory του κιβωτιου που σε συνδυασμο με το torque converter ακολουθει το ποτε πρεπει το κιβωτιο να αλλαξει σχεση...
Η μνημη αυτη βλ. adaptive memory απομνημονευει τον τροπο με τον οποιο οδηγας στο σειριακο και το μεταφερει και στην αυτοματη λειτουργια..οποτε εισαι οκ.
Το safe mode του σανταφε και αυτο πρεπει να προσεξετε ειναι αν ποτε το κιβωτιο κολλησει στην 3η ταχυτητα. τοτε αντιμετωπιζετε προβλημα και πρεπει το συντομοτερο να πατε σε συνεργειο..εμενα δεν μου εχεθ τυχει ποτε παντως..
οσον αφορα τον ελεγχο οπτικα απο τη βεργα μπορεις να ελεγχεις, αλλα προς Θεου μην συμπληρωσεις μονος σου ποτε και μην αφησεις κανενα πλυντηριο-βενζιναδικο να σου αλλαξει η συμπληρωσει υγρα στο κιβωτιο..το πλεονασμα λαδιου ΑΤ μπορει να προκαλεσει σαπωνοποιηση η βρασμο του ελαιου με βλαβερες συνεπειες για το κιβωτιο σου...
εισαι οκ μην ανησυχεις..για οποιοδηποτε προβλημα μπορεις να πας για ελεγχο στην οτοποιντ στον κηφισο..ζητα τον αρχιμηχανικο κ. Λιωση Νικο..ειναι αυθεντια στα χιουνται και πολυ καλο παιδι.θα στο ελεγξει δωρεαν αν πεις οτι εισαι απο εμενα...