avida έγραψε:...Μού έδωσαν ημισυνθετικό 10W40 της Hyundai ... Πάντως, απορώ γιατί δεν προσφέρεται πλήρως συνθετικό
Αντώνης
Λοιπον ακουστε κατι για τα λιπαντικα.Μεσα απο συνεντευξη σχετικη ενος απο τα αφεντικα της Castrol,ειπωθηκαν ενδιαφεροντα πραγματα.Και μαλιστα απο εναν ανθρωπο που συμφερον εχει να πουλα τα καλυτερα και ακριβοτερα λαδια.Στο συγκεκριμενο θεμα,που αναρωτιεσαι κι εσυ Αντωνη,αποψη του-και οχι μονο επι προσωπικου αλλά την ασπαζονται πολλοι ακομη-ειναι οτι κατα τα πρωτα χιλιομετρα ζωης ενος κινητηρα,ητοι στα πρωτα 30.000χλμ ΔΕΝ προτεινει να χρησιμοποιουνται ΦΟΥΛ συνθετικα λαδια,αλλά ημισυνθετικα ή καλης ποιοτητος(επωνυμα)ορυκτελαια....Αυτο διοτι οσο καλυτερη ποιοτητα και πιο παχυρευστο ειναι ενα λαδι,δηλαδη ενα φουλ συνθετικο ας πουμε,λιπαινει τα μηχανικα κινουμενα μερη ενος κινητηρα δημιουργωντας ενα "στρωμα λαδιου ως προστασια" αναμεσα στα μεταλλα που ερχονται σε επαφη μεταξυ τους,ΜΗΝ ΑΦΗΝΟΝΤΑς ΤΑ,να δημιουργησουν τις τριβες και καταλληλες φυσιολογικες φθορες που χρειαζεται ωστε να λεμε οτι "στρωνει" ο κινητηρας και τα περιφερειακα του μερη,κρατωντας τον διαρκως "αστρωτο"...Δηλαδη ενα φουλ συνθετικο λαδι δρα αρνητικα στο στρωσιμο του κινητηρα κατα καποιο τροπο.Κατοπιν των 30.000χλμ προτεινε ο κυριος αυτος εφοσον το επιθυμουμε να χρησιμοποιειται ενα καλο ημισυνθετικο λαδι και ΜΟΝΟΝ οταν ο κινητηρας διανυει μετα τα 150.000χλμ-μιλωντας για τους σημερινους συγχρονης τεχνολογιας κινητηρες- ,τοτε μπορουμε να μιλαμε για χρηση ενος φουλ συνθετικου,ωστε να κανουν ακριβως αυτο που "απαγορευεται" στην νεανικη του ζωη...δηλαδη να ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ απο τις φθορες και τριβες...
Αυτα για οσους νομιζουν οτι ενα φουλ συνθετικο λαδι,εχει καλυτερες ιδιοτητες και αποτελεσματα απο ενα ημισυνθετικο...
Προσωπικα αυτο κανω εως σημερα οπως παραπανω και δεν αντιμετωπισα ποτέ το παραμικρο προβλημα σε λειτουργια κινητηρα μοτοσυκλετας ή αυτοκινητου.Ισα-ισα που δουλευαν και δουλευουν ΟΛΑ ρολόι καλοκουρδισμενο!!!Και υπαρχει και κερδος για την τσεπη μας...
