gbes έγραψε:sts4x4 έγραψε:danielo έγραψε:φίλε gbes ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές σου. Κάποιες τις εφάρμοζα κι εγώ (σταθερά πρατήρια, σβήσιμο κινητήρα αφού κρυώσει, όχι σανίδωμα για μεγάλη διάρκεια κά.) Κάποιες άλλες τις αγνοούσα παντελώς όπως το στρώσιμο στο turbo αφού οι ...ιθύνοντες όταν ρώτησα μου είπαν ότι δεν χρειάζεται. Όσο για το φίλτρο πετρελαίου, μετά το συμβάν, όταν τους ζήτησα να το αλλάξουν προληπτικά μου είπαν ότι δεν χρειάζεται.Τώρα βέβαια θα ήθελα τη βοήθειά σου και τις γνώσεις σου σε κάτι.
Μπορεί το πρόβλημα της αντλίας, και η καταστροφή του τούρμπο και των μπεκ να προήλθε από τις διακοπές του κινητήρα στις πολλές στροφές; Γιατί αυτή τη βλάβη δηλώνω εδώ και 5 μήνες πολύ πριν λήξει η εγγύηση και όλο έψαχναν και τίποτα δεν έβρισκαν.
Και ξέρεις γιατί το ρωτάω αυτό; Γιατί αν όντως όλες οι ζημιές προήλθαν από τις διακοπές της μηχανής και όχι από την ποιότητα του πετρελαίου (πάντα shell έβαζα με κάρτα πόντων για να το αποδεικνύω) τότε το πράγμα πάει αλλού....
Ακριβώς αυτό είναι το κρισιμότερο ερώτημα και άν η απάντηση είναι θετική...τότε πρέπει να ενεργήσεις δυναμικά εναντίων τους danielo.
Απαντώ και στους δύο για να γνωρίζουν όλοι κάποια πράγματα. η σειρά της καύσης στα ντίζελ είναι εξής: Από το ρεζερβουάρ το πετρέλαιο πάει στο σωληνάκι το οποίο πάει στο τρομπάκι (αντλία καυσίμου ) τραβάει το πετρέλαιο στο φίλτρο πετρελαίου από εκεί πάει στη τρόμπα του πετρελαίου μετά στα μπέκ και τέλος στο θάλαμο καύσης. Τώρα το πρόβλημα σου ξεκίνησε να δημιουργείται από την ώρα που πέφτανε οι στροφές. Αυτό ήταν το πρώτο καμπανάκι που σου χτύπησε η αντλία καυσίμου. Πως δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Από σταγονίδια νερού που εσύ δε βλέπεις γιατί δεν έχεις νεροπαγίδα στο αυτοκίνητο. Το νερό είναι ο εχθρός του ντίζελ και όλα τα βενζινάδικα το κάνουν κατά κόρων. Αυτό δημιούργησε διάβρωση στο λαστιχάκι της αντλίας , μετέπειτα οξείδωση στο έμβολο της αντλίας με αποτέλεσμα να κουράζεται η αντλία στις υψηλές και να σου ρίχνει τις στροφές. Εάν το προλάβαινες τότε και ο μάστορας ήταν καλός θα πήγαινες μόνο για αντλία . Η οποία επισκευάζεται κιόλας.
Τώρα από εκεί και πέρα το δεύτερο καμπανάκι πάλι στο χτύπησε η αντλία η οποία μετά τη διάβρωση δεν μπορούσε να αποδώσει όπως έπρεπε και σου έσβηνε το αυτοκίνητο. Τρίτο η τουρμπίνα προσπαθούσε να αποδώσει αλλά με ελλιπές καύσιμο. Άρα που είναι η υπερτροφοδότιση που έπρεπε να κάνει; Τώρα για να σου λύσω το πρόβλημα μία και καλή και να μην έχεις άγχος για το τέρας σου πρέπει να βάλεις ένα τέτοιο φίλτρο για να σωθείς .
file moy xoris na 8elw na se prosbalw ala den einai aparetito oti ftei i antlia . 8a soy pw stin synexeia ... diabaze parakato
karakosm έγραψε:Καλημερα σε ολους .. Θα ηθελα τελικα να μαθω τι εγινε με τον δανιελο γιατι κ το δικο μου σαντα φε 2004 ντιζελ κανει τα ιδια ακριβως κ σβύνει οποτε του ανεβαζω στροφες ενω κινιτε ενω οταν το εχω ρελαντι δεν σβηνει... μου συνεβει πολλεσ φορες στο δρομο....αφου συνεχιζω κ γραφω ειμαι τυχερος... αλλαξα φλογερα, αισθητηρες....τα παντα... ακομα τα ιδια τωρα μου λενε τα μπεκ.... ποσα λεφτα επιτελους θα δωσω για να το φτιαξω???τα συνεργεια τις χιουνται ....σερρων κω θεσσαλονικης δραμας... αλεξανδρουπολης ολα απαραδεκτα........
Παιδιά καλησπέρα . Έχω και εγώ ένα santa fe του 2002 πετρελαιοκίνητο , 2000 κυβικά . Το πήρα πριν 3 χρόνια μεταχειρισμένο από έναν γνωστό . Μετάνιωσα από την ώρα που το πήρα και ας το οδηγούσε η γυναίκα του . Με το που άρχισαν οι ζέστες άρχισε να μου κάνει διακοπές . Στις ανηφόρες , στις προσπεράσεις και ειδικά όταν είχα το air-condition αναμμένο έσβηνε . Για να πάρει μπρος έπρεπε να κλείσω τον διακόπτη για ένα λεπτό περίπου και έπαιρνε αλλιώς δεν άναβε με τίποτα . Ανάβει check και η διάγνωση στον εγκέφαλο λέει βλάβη στην τροφοδοσία . Το πήγα σε πολλά συνεργεία και στην αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη , πλήρωσα 650 ευρώ εκεί . Μου είπαν ότι αλλάξανε αισθητήρα αέρος(στο παππά), καθαρίσανε το ντεπόζιτο(είχε κάποιες σταγόνες νερού) και ήταν βουλωμένα τα σωληνάκια καυσίμου . Θα το πάρουμε το πετρέλαιο από φαρμακείο ! Τίποτα δεν κάνανε . Μετά από τρεις μήνες πάλι τα ίδια . Και πού δεν το πήγα , και τί δεν άλλαξα . Δοκίμασα να αλλάξω αντλία , δοκίμασα καινούρια bek , έκανα service την πόμπα και τέλος άλλαξα τον αισθητήρα στροφών . Τελικά το πρόβλημα δεν λύθηκε . Έγραψα μήνυμα στην αντιπροσωπεία στην Κορέα αλλά δεν πήρα απάντηση . Υπάρχει κάποιος μάγκας που μπορεί να μου πει τί φταίει ή να το πάω κάπου που να μου το κάνει ?