Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Οδηγίες, συμβουλές, προβλήματα και απορίες για το αυτοκίνητό σας.

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό Bordo » Κυρ Νοέμ 15, 2009 11:58 pm

δες φιλτρα και μετα αντλια (τα φτηνα πρωτα)ποσα χιλιομετρα εχεις?
mudman έγραψε:
karakosm έγραψε:Καλημερα σε ολους .. Θα ηθελα τελικα να μαθω τι εγινε με τον δανιελο γιατι κ το δικο μου σαντα φε 2004 ντιζελ κανει τα ιδια ακριβως κ σβύνει οποτε του ανεβαζω στροφες ενω κινιτε ενω οταν το εχω ρελαντι δεν σβηνει... μου συνεβει πολλεσ φορες στο δρομο....αφου συνεχιζω κ γραφω ειμαι τυχερος... αλλαξα φλογερα, αισθητηρες....τα παντα... ακομα τα ιδια τωρα μου λενε τα μπεκ.... ποσα λεφτα επιτελους θα δωσω για να το φτιαξω???τα συνεργεια τις χιουνται ....σερρων κω θεσσαλονικης δραμας... αλεξανδρουπολης ολα απαραδεκτα........


Mε τον Danielo δεν ξέρω τι εγινε αλλά αντλία είδανε ???????????? smoke
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό santagt » Δευτ Νοέμ 16, 2009 2:15 am

Οπως εχει γραψει ο gbes ( Απαντώ και στους δύο για να γνωρίζουν όλοι κάποια πράγματα. η σειρά της καύσης στα ντίζελ είναι εξής: Από το ρεζερβουάρ το πετρέλαιο πάει στο σωληνάκι το οποίο πάει στο τρομπάκι (αντλία καυσίμου ) τραβάει το πετρέλαιο στο φίλτρο πετρελαίου από εκεί πάει στη τρόμπα του πετρελαίου μετά στα μπέκ και τέλος στο θάλαμο καύσης. Τώρα το πρόβλημα σου ξεκίνησε να δημιουργείται από την ώρα που πέφτανε οι στροφές. Αυτό ήταν το πρώτο καμπανάκι που σου χτύπησε η αντλία καυσίμου. Πως δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Από σταγονίδια νερού που εσύ δε βλέπεις γιατί δεν έχεις νεροπαγίδα στο αυτοκίνητο. Το νερό είναι ο εχθρός του ντίζελ και όλα τα βενζινάδικα το κάνουν κατά κόρων. Αυτό δημιούργησε διάβρωση στο λαστιχάκι της αντλίας , μετέπειτα οξείδωση στο έμβολο της αντλίας με αποτέλεσμα να κουράζεται η αντλία στις υψηλές και να σου ρίχνει τις στροφές. Εάν το προλάβαινες τότε και ο μάστορας ήταν καλός θα πήγαινες μόνο για αντλία . Η οποία επισκευάζεται κιόλας.
Τώρα από εκεί και πέρα το δεύτερο καμπανάκι πάλι στο χτύπησε η αντλία η οποία μετά τη διάβρωση δεν μπορούσε να αποδώσει όπως έπρεπε και σου έσβηνε το αυτοκίνητο. Τρίτο η τουρμπίνα προσπαθούσε να αποδώσει αλλά με ελλιπές καύσιμο. Άρα που είναι η υπερτροφοδότιση που έπρεπε να κάνει; Τώρα για να σου λύσω το πρόβλημα μία και καλή και να μην έχεις άγχος για το τέρας σου πρέπει να βάλεις ένα τέτοιο φίλτρο για να σωθείς .
) παλαιοτερα , νομιζω οτι πρεπει να κοιταξεις για εξτρα νεροπαγιδα Φιλτρο και ισως να χρησιμοποιησεις και ενα "ενυσχιτικο " πετρελαίου οπως συνιστά να χρησιμοποιούμε δυο φορές το χρόνο η εδώ αντιπροσωπεία το οποίο βασικά βοηθάει στην καθαριότητα του συστήματος τροφοδοσίας και καύσης .
santagt
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:29 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο,Κρητη

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό karakosm » Πέμ Δεκ 17, 2009 12:25 am

Bordo έγραψε:δες φιλτρα και μετα αντλια (τα φτηνα πρωτα)ποσα χιλιομετρα εχεις?
mudman έγραψε:
karakosm έγραψε:Καλημερα σε ολους .. Θα ηθελα τελικα να μαθω τι εγινε με τον δανιελο γιατι κ το δικο μου σαντα φε 2004 ντιζελ κανει τα ιδια ακριβως κ σβύνει οποτε του ανεβαζω στροφες ενω κινιτε ενω οταν το εχω ρελαντι δεν σβηνει... μου συνεβει πολλεσ φορες στο δρομο....αφου συνεχιζω κ γραφω ειμαι τυχερος... αλλαξα φλογερα, αισθητηρες....τα παντα... ακομα τα ιδια τωρα μου λενε τα μπεκ.... ποσα λεφτα επιτελους θα δωσω για να το φτιαξω???τα συνεργεια τις χιουνται ....σερρων κω θεσσαλονικης δραμας... αλεξανδρουπολης ολα απαραδεκτα........


Mε τον Danielo δεν ξέρω τι εγινε αλλά αντλία είδανε ???????????? smoke
karakosm
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 1:00 pm

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό mudman » Πέμ Δεκ 17, 2009 1:39 am

Χάσαμε κάτι?????????????????? :roll:
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΕΙΝΕ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ
Άβαταρ μέλους
mudman
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2008 11:56 pm
Τοποθεσία: Νεα Αρτακη (Ευβοια)

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό albaben » Τρί Απρ 26, 2011 10:38 pm

gbes έγραψε:
sts4x4 έγραψε:
danielo έγραψε:φίλε gbes ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές σου. Κάποιες τις εφάρμοζα κι εγώ (σταθερά πρατήρια, σβήσιμο κινητήρα αφού κρυώσει, όχι σανίδωμα για μεγάλη διάρκεια κά.) Κάποιες άλλες τις αγνοούσα παντελώς όπως το στρώσιμο στο turbo αφού οι ...ιθύνοντες όταν ρώτησα μου είπαν ότι δεν χρειάζεται. Όσο για το φίλτρο πετρελαίου, μετά το συμβάν, όταν τους ζήτησα να το αλλάξουν προληπτικά μου είπαν ότι δεν χρειάζεται.Τώρα βέβαια θα ήθελα τη βοήθειά σου και τις γνώσεις σου σε κάτι.
Μπορεί το πρόβλημα της αντλίας, και η καταστροφή του τούρμπο και των μπεκ να προήλθε από τις διακοπές του κινητήρα στις πολλές στροφές; Γιατί αυτή τη βλάβη δηλώνω εδώ και 5 μήνες πολύ πριν λήξει η εγγύηση και όλο έψαχναν και τίποτα δεν έβρισκαν.
Και ξέρεις γιατί το ρωτάω αυτό; Γιατί αν όντως όλες οι ζημιές προήλθαν από τις διακοπές της μηχανής και όχι από την ποιότητα του πετρελαίου (πάντα shell έβαζα με κάρτα πόντων για να το αποδεικνύω) τότε το πράγμα πάει αλλού....


Ακριβώς αυτό είναι το κρισιμότερο ερώτημα και άν η απάντηση είναι θετική...τότε πρέπει να ενεργήσεις δυναμικά εναντίων τους danielo.


Απαντώ και στους δύο για να γνωρίζουν όλοι κάποια πράγματα. η σειρά της καύσης στα ντίζελ είναι εξής: Από το ρεζερβουάρ το πετρέλαιο πάει στο σωληνάκι το οποίο πάει στο τρομπάκι (αντλία καυσίμου ) τραβάει το πετρέλαιο στο φίλτρο πετρελαίου από εκεί πάει στη τρόμπα του πετρελαίου μετά στα μπέκ και τέλος στο θάλαμο καύσης. Τώρα το πρόβλημα σου ξεκίνησε να δημιουργείται από την ώρα που πέφτανε οι στροφές. Αυτό ήταν το πρώτο καμπανάκι που σου χτύπησε η αντλία καυσίμου. Πως δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Από σταγονίδια νερού που εσύ δε βλέπεις γιατί δεν έχεις νεροπαγίδα στο αυτοκίνητο. Το νερό είναι ο εχθρός του ντίζελ και όλα τα βενζινάδικα το κάνουν κατά κόρων. Αυτό δημιούργησε διάβρωση στο λαστιχάκι της αντλίας , μετέπειτα οξείδωση στο έμβολο της αντλίας με αποτέλεσμα να κουράζεται η αντλία στις υψηλές και να σου ρίχνει τις στροφές. Εάν το προλάβαινες τότε και ο μάστορας ήταν καλός θα πήγαινες μόνο για αντλία . Η οποία επισκευάζεται κιόλας.
Τώρα από εκεί και πέρα το δεύτερο καμπανάκι πάλι στο χτύπησε η αντλία η οποία μετά τη διάβρωση δεν μπορούσε να αποδώσει όπως έπρεπε και σου έσβηνε το αυτοκίνητο. Τρίτο η τουρμπίνα προσπαθούσε να αποδώσει αλλά με ελλιπές καύσιμο. Άρα που είναι η υπερτροφοδότιση που έπρεπε να κάνει; Τώρα για να σου λύσω το πρόβλημα μία και καλή και να μην έχεις άγχος για το τέρας σου πρέπει να βάλεις ένα τέτοιο φίλτρο για να σωθείς .


file moy xoris na 8elw na se prosbalw ala den einai aparetito oti ftei i antlia . 8a soy pw stin synexeia ... diabaze parakato


karakosm έγραψε:Καλημερα σε ολους .. Θα ηθελα τελικα να μαθω τι εγινε με τον δανιελο γιατι κ το δικο μου σαντα φε 2004 ντιζελ κανει τα ιδια ακριβως κ σβύνει οποτε του ανεβαζω στροφες ενω κινιτε ενω οταν το εχω ρελαντι δεν σβηνει... μου συνεβει πολλεσ φορες στο δρομο....αφου συνεχιζω κ γραφω ειμαι τυχερος... αλλαξα φλογερα, αισθητηρες....τα παντα... ακομα τα ιδια τωρα μου λενε τα μπεκ.... ποσα λεφτα επιτελους θα δωσω για να το φτιαξω???τα συνεργεια τις χιουνται ....σερρων κω θεσσαλονικης δραμας... αλεξανδρουπολης ολα απαραδεκτα........


Παιδιά καλησπέρα . Έχω και εγώ ένα santa fe του 2002 πετρελαιοκίνητο , 2000 κυβικά . Το πήρα πριν 3 χρόνια μεταχειρισμένο από έναν γνωστό . Μετάνιωσα από την ώρα που το πήρα και ας το οδηγούσε η γυναίκα του . Με το που άρχισαν οι ζέστες άρχισε να μου κάνει διακοπές . Στις ανηφόρες , στις προσπεράσεις και ειδικά όταν είχα το air-condition αναμμένο έσβηνε . Για να πάρει μπρος έπρεπε να κλείσω τον διακόπτη για ένα λεπτό περίπου και έπαιρνε αλλιώς δεν άναβε με τίποτα . Ανάβει check και η διάγνωση στον εγκέφαλο λέει βλάβη στην τροφοδοσία . Το πήγα σε πολλά συνεργεία και στην αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη , πλήρωσα 650 ευρώ εκεί . Μου είπαν ότι αλλάξανε αισθητήρα αέρος(στο παππά), καθαρίσανε το ντεπόζιτο(είχε κάποιες σταγόνες νερού) και ήταν βουλωμένα τα σωληνάκια καυσίμου . Θα το πάρουμε το πετρέλαιο από φαρμακείο ! Τίποτα δεν κάνανε . Μετά από τρεις μήνες πάλι τα ίδια . Και πού δεν το πήγα , και τί δεν άλλαξα . Δοκίμασα να αλλάξω αντλία , δοκίμασα καινούρια bek , έκανα service την πόμπα και τέλος άλλαξα τον αισθητήρα στροφών . Τελικά το πρόβλημα δεν λύθηκε . Έγραψα μήνυμα στην αντιπροσωπεία στην Κορέα αλλά δεν πήρα απάντηση . Υπάρχει κάποιος μάγκας που μπορεί να μου πει τί φταίει ή να το πάω κάπου που να μου το κάνει ?
albaben
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 10:00 pm

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό SRB » Τετ Απρ 27, 2011 5:46 am

Επειδη η εμπειρια σχετικα με dieselκινητα αυτοκινητα ειναι μικρη, και ειδικα hyundai, θα σου προτεινα να επισκεφτεις ενα συνεργειο που ασχολειται με TAXI!! Η εμπειρια τους ειναι μεγαλη και εχουν αντιμετωπισει παρομοια περιστατικα!! Το προβλημα σου σιγουρα θα ειναι απλο,απλα δεν μπορει να λυθει απο τα παιδια στα συνεργεια, με 0 εμπειρια σε αυτοκινητα με πετρελαιο!!!! Παντως να εισαι σιγουρος οτι θελει ψαξιμο!! smoke
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό Bordo » Πέμ Απρ 28, 2011 12:03 am

albaden σε ποια περιοχη εισαι?
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό albaben » Πέμ Απρ 28, 2011 7:56 pm

sta nea moydania , xalkidiki . an xriastei omos mexri 200klm makria to fernw . mono min moy peite a8hna na to ferw .
albaben
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 10:00 pm

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό albaben » Τετ Ιαν 23, 2013 1:40 pm

παιδια καλησπερα ! τελικα με το προβλημα που εσβηνε το santafee μου diesel 2002 modelo, 2000 k. στης προσπερασεις , βρηκα ακρη . αλλαξα την μπεκιερα ολοκληρη και απο την ανοιξη που περασε δεν μου εκανε νουμερα . να που ομως εχθες μου βγαλε αλλο προβλημα . περνει μπρος κανονικα και οταν πατας γκαζι , σβηνει . εχθες πηγαινε με χαμηλες στροφες και σιγα σιγα , καθε φορα που το εβαζα μπροστα , ολο και πιο λιγο πηγαινε . μεχρι που καποια στιγμη δεν προχωρουσε καθολου . σημερα δεν μπορει να κινηθει . μονο περνει μπροστα , με το που πατας το γκαζι για να ξεκινησει , σβηνει . ξερει καποιος να μου πει τι φταιει ?
albaben
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 10:00 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικές Ερωτήσεις - Προβλήματα Santa Fe 1G (2001-2006)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης