dim φίλε μου.Κατάφεραν να μου εξαφανίσουν - οι άσχετοι- την εμπιστοσύνη σ΄ένα καθ΄όλα αξιόπιστο αυτοκίνητο που 5 ολόκληρα χρόνια δεν έβγαλε το παραμικρό και που γι΄αυτό έκανα ομηρικούς καυγάδες με πατέρα Toyoτόπληκτο
και αδελφό mercedόπληκτο όταν το είδαν στη θέση ενός Audi A4 που πούλησα μετά από τετραετία.
Αν πιστέψω τα λίγα σοφά λόγια που άκουσα από τεχνίτη σχετικά με τις βλάβες αυτών των πρώτων μοντέλων diesel ,εσύ δεν πρέπει να ανησυχείς καθόλου.Στο δικό μου πάντως τα προβλήματα ξεκίνησαν μέσα στο φετεινό καλοκαίρι (2008) και περίπου από τα 70000χλμ. Και πάνω που καμάρωνα τα ολοκαίνουργια λαστιχάκια μου General Grubber UHP που κυριολεκτικά απογείωσαν την οδική συμπεριφορά του ...τρένου μου,έμεινα με την απογοήτευση να ψάχνω στα Subaru και στα RAV τον αντικαταστάτη με την υπόθεση βέβαια και τη σκέψη τι πρέπει να κάνω αν δεν λυθεί το πρόβλημα.
Για το βενζινοκίνητο Santa ούτε λόγος, είναι τέλειο αλλά ασύμφορο, το diesel το φέρνουν "ξεβράκωτο",extra σε παραγελία δεν δέχεται η εδώ εταιρεία...χορτάτοι είναι πουλώντας τα μικρά τους Ι10 και Ι30.....άρα η μόνη λύση είναι να μάθω ...Βουλγάρικα και να το πάρω από τους βόρειους γείτονες αλλά με χαλάει το service που πάλι στους εδώ άσχετους θα με ρίξει. Θα δούμε. Πάντως κι εγώ είμαι της άποψης να το τεστάρω σε δρόμο με μικρή κυκλοφορία κι ότι προκύψει. Το στραβό στην υπόθεση είναι ότι μπορεί να κάνω 500 χλμ σε ανηφόρες και με ψηλές ταχύτητες και να μη μου σβήσει και να το πάθει στη διαδρομή σπίτι - δουλειά των 4 χλμ.
Πρέπει να συνηθίσω στην ιδέα ότι οδηγώ αυτοκίνητο με ....χρονοδιακόπτη σβησίματος εκτός κι αν όλα διορθώθηκαν, πράγμα που σίγουρα δε θα μάθω αν το κρατώ κλειδωμένο στο γκαράζ και πηγαίνω σαν ...Παναγίτσα στο δρόμο.
Πάντως ρε παιδιά. αν σας γνώριζα πριν 2 βδομάδες, όλα θα ήταν διαφορετικά σε όλα.
Και θα γλίτωνα και το καταθλιπτικό σύνδρομο που βίωσα 15 ολόκληρες μέρες.