Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Οδηγίες, συμβουλές, προβλήματα και απορίες για το αυτοκίνητό σας.

Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό danielo » Κυρ Νοέμ 23, 2008 6:26 am

Φίλοι μου καλοί
Σαν νέο μέλος ξεκινάω δυστυχώς την παρουσία μου στο forum με κάποιο σοβαρό πρόβλημα που παρουσίασε το αυτοκίνητό
μου.
Έχω το Santa Fe Diesel μοντέλο Σεπτέμβριος του 2003 με 73.000 χλμ και μάλιστα "προσεγμένα" και όχι σε βουνά
και λαγκάδια.
Γύρω στα μέσα καλοκαιριού (70,000χλμ τότε και με την πενταετή εγγύηση να ισχύει κανονικότατα) το αυτοκίνητο
άρχισε ξαφνικά να μου σβήνει στη μέση του δρόμου και κατά την διάρκεια της κίνησης κυρίως σε ελαφρές ανηφόρες ή
όταν είχα το A/C ενεργοποιημένο λόγω της ζέστης.
Όπως καταλαβαίνετε δεν ήταν κάποιο ακίνδυνο πρόβλημα αλλά κάτι πολύ σοβαρό που έβαζε τη ζωή τόσο τη δική μου όσο
και της οικογένειάς μου σε σοβαρότατο κίνδυνο.Φανταστείτε αυτή η διακοπή που επαναλήφθηκε 4 φορές κατά τη
διάρκεια του καλοκαιριού να μου συνέβαινε την ώρα της προσπέρασης και μάλιστα με άλλο αυτοκίνητο να με ακολουθεί.
Το περίεργο βέβαια ήταν ότι αφού ο κινητήρας νέκρωνε ξαφνικά με όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό αναμμένα, μετά από 1
λεπτό τον ξανάβαζα μπροστά και συνέχιζα το ταξίδι μου.
Απευθύνθηκα στον τοπικό αντιπρόσωπο της Hyundai ο οποίος μου αντικατέστησε την αντλία χαμηλής πίεσης που
βρίσκεται κάτω από το ντεπόζιτο του πετρελαίου (δωρεάν λόγω εγγύησης) θεωρώντας ότι αυτή είναι υπεύθυνη για το
πρόβλημα αφού ο εγκέφαλος δεν έδειχνε κανένα σφάλμα.Για τα επόμενα 400χλμ δεν ξαναπαρουσιάστηκε το πρόβλημα.
Πρίν όμως από 3 εβδομάδες περίπου, μέσα σε πόλη μου έσβησε πάλι το αυτοκίνητο κι αυτή τη φορά ξαναβάζοντάς το
μπροστά ο κινητήρας έσβηνε κάθε φορά που ξεπερνούσα τις 2000 στροφές. Το πήγα πάλι στο service και εκεί οι
τεχνικοί διέγνωσαν βλάβη της αντλίας υψηλής πίεσης.
Η ειρωνία είναι ότι η εγγύηση είχε λήξει στα τέλη Σεπτεμβρίου δηλ.25 ημέρες πριν την παραπάνω βλάβη.Φυσικά ούτε
λόγος για κάλυψη της ζημιάς από την επίσημη εταιρεία και τον Δ/ντή των Αθηνών, πέρα από μια μικρή έκπτωση στο
ανταλακτικό των 700€ (650€ το πλήρωσα).Ήρθε λοιπόν η πολυπόθητη αντλία, τοποθετήθηκε πάνω, το αυτοκίνητο πήρε
μπροστά αλλά την ώρα της δοκιμής που έκανε ο τεχνικός (απουσία μου) σε παραπλήσιο δρόμο διανύοντας μια απόσταση
περίπου 3 χλμ έσπασε το turbo πέρασαν τα λάδια στον κινητήρα και λόγω της έντονης καύσης έλιωσαν και τα ακροφύσια
των μπεκ. Ζημία 2000€ που πάλι φυσικά δεν καλύφθηκε ενώ έγινε στα χέρια του τεχνικού με τη δικαιολογία ότι η
ζημία αυτή αργά η γρήγορα θα γίνονταν, απλώς έτυχε σ΄αυτούς και όχι στα δικά μου χέρια.
Πλήρωσα ως ευγενικός μ...... τη ζημία, εκτίμησα την εδώ τοπική αντιπροσωπεία για το ενδιαφέρον αλλά και το γεγονός ότι μου χάρισαν τα εργατικά για όλα αυτά και αποχώρησα πιστεύοντας ότι τώρα πια το αυτοκίνητο διορθώθηκε.
Έλα όμως που δεν είχαν τελειώσει τα βάσανά μου. Πριν 3 μέρες κι ενώ δούλευε ρολόι ο κινητήρας και το αυτοκίνητο,
με ξαναθυμήθηκαν τα ξαφνικά σβησήματα του κινητήρα και μάλιστα πάνω στην Εγνατία και σε Σαββατοκύριακο με κίνηση
στο forte της.
Ξαναπήγα πάλι ως ταλαίπωρος μ...... στην εδώ αντιπροσωπεία και ζήτησα (συμφώνησαν οι άνθρωποι να΄ναι καλά) αφού
ο υπολογιστής δεν έβγαλε κανένα μήνυμα σφάλματος να μου αλλάξουν τον αισθητήρα του στρόφαλου (crank sensor) που
απ΄ότι διάβασα στα ξένα fora μπορεί να παρουσιάζει βλάβη με ακριβώς τα ίδια συμπτώματα που έχω.
Εδώ και 2 μέρες δεν τολμώ να κάνω μεγάλο ταξίδι μετά το φόβο που απέκτησα και κυκλοφορώ αναγκαστικά μόνο από το σπίτι στη
δουλειά με την ευχή να μη μου ξανατύχει κάτι παρόμοιο.
Όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω έχουν σκοπό όχι να σας ζαλίσουν φίλοι μου καλοί αλλά να σας δώσουν μια ιδέα για την
τεχνογνωσία και την ασχετοσύνη της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Δεν διεκδίκησα και ούτε θα διεκδικήσω καμία απολύτως
αποζημίωση για τίποτα από τα παραπάνω. Δεν με ενδιαφέρει αξιότιμε κύριε Δάβαρη να εκμεταλλευτώ την εταιρεία σας
στο παραμικρό αν και οι δικηγόροι που συμβουλεύτηκα έχουν άλλη γνώμη.
Θα πω μόνο τούτο.
ΕΙΣΤΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΠΟΡΕΥΕΣΤΕ.
Και το κακό στο τέλος τέλος ξέρετε ποιο είναι.Φοβάμαι ακόμα και να πουλήσω το αυτοκίνητο μέχρι να βεβαιωθώ ότι
λύθηκε το πρόβλημα για να μην πληρώνει κάποιος άλλος ταλαίπωρος πελάτης την Άγνοιά τους.
Φυσικά για αγορά άλλου Hyundai ούτε λόγος να γίνεται ακόμα και με την εγγύηση εφ΄όρου ζωής που δίνεται.
Απλά γιατί δεν μπορούν και δεν έχουν τις γνώσεις να την υποστηρίξουν.
Φίλοι μου καλοί, συγνώμη αν σας ζάλισα αλλά και μόνο το γεγονός ότι αυτό το κείμενο γράφεται και postαρεται στις
05:20 πμ δείχνει την απογοήτευση και την ψυχολογική μου διάθεση.
Για κάθε βοήθεια ή πληροφορία είμαι στη διάθεσή σας.
Άβαταρ μέλους
danielo
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:14 am

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει και γιατί;

Δημοσίευσηαπό sts4x4 » Κυρ Νοέμ 23, 2008 1:36 pm

Αγαπητέ danielo καλώς ήρθες στην παρέα μας.

Λυπάμαι για τα προβλήματα που αντιμετώπισες από το αυτοκίνητο, αλλά κυρίως εξοργίζομαι για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων από το service.
Η έλλειψη επαρκούς γνώσης των μηχανικών είναι κάτι για το οποίο όλοι μας εδώ στο club "κράζουμε" την Ελληνική αντιπροσωπεία.

Πιστεύω ότι υπήρξες υπέρ του δέοντος ευγενικός-ευκολόπιστος, μιας και η ευθύνη του εκάστοτε συνεργείου στην αντιμετώπιση μιας επαναλαμβανόμενης βλάβης τελειώνει όταν αυτή αποκατασταθεί πλήρως.

Αποτελεί σίγουρα πρόβλημα για τα "σαΐνια" του service το ότι όταν έβαζαν το αυτοκίνητο στην διάγνωση δεν τους έδειχνε κάποια βλάβη γιατί έτσι δεν ήξεραν που να ψάξουν.....
Και φυσικά μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου σου δεν "κρατούσε" τη βλάβη ή το αίτιο της δυσλειτουργίας.

Ομολογώ ότι οι γνώσεις μου στα πετρελαιοκίνητα δεν είναι αρκετές για να μπορέσω να σου δώσω μια άποψη για το τί φταίει, όμως το γεγονός ότι το turbo έσπασε στα χέρια του μηχανικού χωρίς εσένα να σου έχει παρουσιάσει προηγουμένως κάτι το περίεργο ή στο service να έχουν διαγνώσει κάτι, είναι τουλάχιστον ύποπτο...

Σου εύχομαι να βρεις άμεσα τη λύση στο πρόβλημα, χωρίς άλλα παρατράγουδα, για να μπορέσεις να αισθανθείς και πάλι ασφαλής μέσα στο αυτοκίνητό σου.

Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς,
Φιλικά Σταύρος.
sts4x4
 

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό danielo » Κυρ Νοέμ 23, 2008 2:08 pm

Φίλε Σταύρο, ευχαριστώ τόσο για το ενδιαφέρον σου όσο και για τις ειλικρινείς σου ευχές.Έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι φέρθηκα με ευγένεια αλλά ο τίτλος του ευκολόπιστου μάλλον δε μου ταιριάζει.Δεν πίστεψα ούτε μια στιγμή τις αερολογίες του service και του Δ/ντή της Hyundai (στην Αθήνα) ο οποίος ως αποκλειστικό τρόπο ενημέρωσης επέλεξε να ακούει μόνο ό,τι του έλεγε .....παραμύθιαζε ίσως .....το τοπικό συνεργείο.Ξέρεις τι με πονά περισσότερο. Όχι τα 2 και πλέον χιλιάρικα που ακούμπησα, όχι το γεγονός ότι δεν ξέρω πλέον αν λύθηκε το πρόβλημα με την αλλαγή του αισθητήρα, όχι το γεγονός ότι έχασα πια την εμπιστοσύνη μου σ΄ένα αυτοκίνητο που για περίπου 5 χρόνια δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΝΑ Η ΣΚΕΨΗ ότι δεν έχω πλέον επιλογή. Κι ενώ ήθελα και σκεφτόμουν το νέο Santa FE diesel 2.2 σαν την επόμενη άμεση αγορά στις αρχές του 2009, μετά απ΄όλη αυτή την ασχετοσύνη και έλλειψη γνώσης προσανατολίζομαι σε επιλογή άλλης εταιρείας ή την αγορά του santa fe από την ......τριτοκοσμική....για πολλούς..... Βουλγαρία. Τουλάχιστον εκεί με τα ίδια χρήματα παίρνεις την full έκδοση diesel και με το ESP που εμείς εδώ οι κατά τα άλλα έξυπνοι Ελληνάρες αγνοούμε επειδικτικά _μεγάλε Δάβαρη_στη μια και μοναδική έκδοση που εισάγεται (diesel εννοώ).
Άβαταρ μέλους
danielo
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:14 am

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό sts4x4 » Κυρ Νοέμ 23, 2008 2:41 pm

Αγαπητέ danielo, θεωρώ απολύτως δικαιολογημένη και την πικρία σου αλλά και την δυσπιστία σου.
Αυτό που σου συμβαίνει έχει σίγουρα εκτός από το χρηματικό κόστος, και το ψυχολογικό , που είναι σίγουρα όπως και σύ πολύ σωστά αναφέρεις, περισσότερο σημαντικό.
Εγώ αυτό που μπορώ να κάνω είναι να σου ευχηθώ η επόμενή σου επιλογή να είναι και πάλι ένα Santa Fe, προκειμένου να παραμείνεις στην παρέα μας και να γνωριστούμε καλύτερα και φυσικά γιατί το αυτοκίνητο είναι πραγματικά θηρίο και αξίζει τα λεφτά του.
sts4x4
 

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό danielo » Κυρ Νοέμ 23, 2008 3:28 pm

Τι να πω βρε παιδιά, έχω πελαγώσει.Σκέφτομαι να βγαίνω καθημερινά και να το "ζορίζω"..εντός ορίων εννοείται κάνοντας χιλιόμετρα σε εθνικές και επαρχιακούς όπως πριν ...για να δω τι θα γίνει αν θα το ξανακάνει ή αν όντως διορθώθηκε η βλάβη με την αλλαγή του αισθητήρα.
Πάντως με συγκινεί το ενδιαφέρον που δείχνετε και σας ευχαριστώ για όλα.
Ομολογώ ότι δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση και μάλιστα Κυριακάτικα.
Σας ευχαριστώ θερμά.
Άβαταρ μέλους
danielo
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:14 am

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό Santa » Κυρ Νοέμ 23, 2008 3:45 pm

Καλωσόρισες danielo έστω και με προβλήματα...

Θα ήταν φρόνιμο να συντάξεις ένα email και να το αποστείλεις στην αντιπροσωπεία αλλα και Κορέα ( ταυτόχρονα με cc).
Επικοινωνία για το Διεθνές: hmcopr@hyundai-motor.com για το Ελληνικό: http://www.hyundai.gr/hyundai/top/contact/

Να ξέρεις οτι όταν οι Κορεάτες αν μάθουν το θέμα σου, σίγουρα θα έχεις την ανταπόκριση και το ενδιαφέρον τους και θα πέσουν και τα απαραίτητα <γκάζια> στην ελληνική αντιπροσωπεία.
Ενα αλλο πράγμα που θά ήθελα να σου επισημάνω είναι το εξής:
Απο την στιγμή που ήσουν στην εγγύηση και είχες παρατηρήσει το πρόβλημα με τις διακοπές του κινητήρα δεν είναι δικαιολογημένο για το ίδιο θέμα να πληρώσεις μετά (αφού λήξει η εγγύηση) χρήματα.
Δηλαδή απο την στιγμή που έχεις επίσημο χαρτί (συνήθως δίνουν ένα χαρτί στην παράδοση που δηλώνεις το προβλημα σου για να στο φτιάξουν) απο το service της Hyundai οτι το πρόβλημα προυπήρξε μέσα στην περίοδο της εγγύησης και είχαν ξεκινήσει τις εργασίες αποκατάστασης (παρόλο που δέν είχαν δώσει τελικά λύση στο πρόβλημα) δεν σημαίνει οτι σταματάει εκεί το θέμα. Θα εξακολουθήσει να ισχύει η κάληψη της εγγύησης μέχρι να βρεθεί και να λυθεί το πρόβλημα ολοκληρωτικά. Καλό θα είναι να ρωτήσεις κάποιο δικηγόρο και να τους <ταρακουνήσεις> λιγάκι.
Ετσι δυστυχώς θέλουν εδώ στο Ελλαδιστάν!!!!
Στη διάθεσή σου και εγώ για οτιδήποτε χρειαστείς!!! (0000)
Άβαταρ μέλους
Santa
Site Administrator
Site Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 1267
Εγγραφή: Τετ Δεκ 19, 2007 10:57 pm
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό sts4x4 » Κυρ Νοέμ 23, 2008 3:55 pm

Πολύ σωστός Παναγιώτη,γι΄αυτό και γώ έγραψα πριν στον danielo:
sts4x4 έγραψε:Πιστεύω ότι υπήρξες υπέρ του δέοντος ευγενικός-ευκολόπιστος, μιας και η ευθύνη του εκάστοτε συνεργείου στην αντιμετώπιση μιας επαναλαμβανόμενης βλάβης τελειώνει όταν αυτή αποκατασταθεί πλήρως.

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ότι πρέπει να κάνει οποσδήποτε κάποια κίνηση προς την κατεύθυνση των Κορεατών.
sts4x4
 

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό danielo » Κυρ Νοέμ 23, 2008 6:42 pm

Santa έγραψε:Καλωσόρισες danielo έστω και με προβλήματα...

Θα ήταν φρόνιμο να συντάξεις ένα email και να το αποστείλεις στην αντιπροσωπεία αλλα και Κορέα ( ταυτόχρονα με cc).
Επικοινωνία για το Διεθνές: hmcopr@hyundai-motor.com για το Ελληνικό: http://www.hyundai.gr/hyundai/top/contact/

Να ξέρεις οτι όταν οι Κορεάτες αν μάθουν το θέμα σου, σίγουρα θα έχεις την ανταπόκριση και το ενδιαφέρον τους και θα πέσουν και τα απαραίτητα <γκάζια> στην ελληνική αντιπροσωπεία.
Ενα αλλο πράγμα που θά ήθελα να σου επισημάνω είναι το εξής:
Απο την στιγμή που ήσουν στην εγγύηση και είχες παρατηρήσει το πρόβλημα με τις διακοπές του κινητήρα δεν είναι δικαιολογημένο για το ίδιο θέμα να πληρώσεις μετά (αφού λήξει η εγγύηση) χρήματα.
Δηλαδή απο την στιγμή που έχεις επίσημο χαρτί (συνήθως δίνουν ένα χαρτί στην παράδοση που δηλώνεις το προβλημα σου για να στο φτιάξουν) απο το service της Hyundai οτι το πρόβλημα προυπήρξε μέσα στην περίοδο της εγγύησης και είχαν ξεκινήσει τις εργασίες αποκατάστασης (παρόλο που δέν είχαν δώσει τελικά λύση στο πρόβλημα) δεν σημαίνει οτι σταματάει εκεί το θέμα. Θα εξακολουθήσει να ισχύει η κάληψη της εγγύησης μέχρι να βρεθεί και να λυθεί το πρόβλημα ολοκληρωτικά. Καλό θα είναι να ρωτήσεις κάποιο δικηγόρο και να τους <ταρακουνήσεις> λιγάκι.
Ετσι δυστυχώς θέλουν εδώ στο Ελλαδιστάν!!!!
Στη διάθεσή σου και εγώ για οτιδήποτε χρειαστείς!!! (0000)


φίλε Santa
χαρτί επίσημο που να δηλώνει το πρόβλημα δεν είδα ποτέ. Το μόνο που έχω στα χέρια μου είναι η αναφορά αλλαγής της αντλίας χαμηλής πίεσης (κάτω από το ντεπόζιτο) η οποία σημειωτέον έγινε κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, όταν ακόμα ίσχυε η εγγύηση και αναγράφεται στο βιβλίο εγγύησης και συντήρησης.Για όλα τα μετέπειτα (αντλίες, τούρμπο κ.τλ ούτε χαρτί, ούτε αναφορά στο αντίστοιχο βιβλίο.
Όσο για τους δικηγόρους που επισκέφτηκα ασ΄το καλύτερα. ΟΥ μπλέξεις, θα σου τα φάνε μαζί με τους πραγματογνόμωνες και αν βρεις και δικαίωση ή μάλλον αποδείξεις για να δικαιωθείς. Τέλος πάντων το θέμα των χρημάτων το θεωρώ λήξαν. Αυτό που με καίει είναι όχι να πάρω πίσω τα λεφτά που έδωσα αλλά να διορθωθεί η βλάβη με τις διακοπές του κινητήρα και όχι κάθε βδομάδα να κάνουν πειράματα στου <<κασίδη>> το κεφάλι.Άλλωστε αυτή τη ζημιά δήλωσα όταν ακόμα απέμεναν 3 μήνες από τη λήξη της πενταετούς εγγύησης και αυτή υποχρεώνονται να μου διορθώσουν. Το αν αυτές οι απότομες διακοπές του κινητήρα οδήγησαν στις υπόλοιπες που παρουσιάστηκαν μάλλον δε θα μπορέσω να το αποδείξω και άρα ας το ξεχάσω καλύτερα.Η λύση με την επιστολή προς τη μαμά Hyundai που μου προτείνεις μάλλον είναι μονόδρομος. Το μόνο που μου χρειάζεται και παρακαλώ, αν κάποιος καλός φίλος εδώ στο forum γνωρίζει τα ανάλογα αγγλικά ας μου συντάξει τα βασικά σε κάποιο κειμενάκι για να τα στείλω στην Κορέα. Δυστυχώς τα δικά μου αγγλικά είναι της πιάτσας και μάλλον ...δε θα πείσουν κανένα.Όσο για την ελληνική αντιπροσωπεία, μάλλον θα χρειαστεί να ενημερώσω πάλι σε προσωπικό επίπεδο τον Δ/ντή της Αθήνας κύριο Κ........(δεν αναφέρω το όνομα αν και θα είναι στη διάθεσή σας αν χρειαστεί.)
Στους φίλους sts4x4 και dim75 να αναφέρω ότι απευθύνθηκα και σε service άλλου νομού που μου υποσχέθηκαν αλλά ακόμα...το ψάχνουν. Παιδιά, είναι τέτοια η πολυπλοκότητα του προβλήματος και η άγνοια που μάλλον μόνο η μαμά εταιρεία μπορει να δώσει λύση.

Α και κάτι που ξέχασα να αναφέρω. Το καινούργιο τούρμπο που έβαλα είναι το ίδιο με της μαμάς εταιρείας (ίδιο ακριβώς και με τους ίδιους κωδικούς χτυπημένους στο μέταλλο, της garrett ) μόνο που το πλήρωσα 900€ παραγγελία από Αγγλία ενώ η ελληνική αντιπροσωπεία μου ζήτησε για την παραγγελία του πόσο λέτε;;;;;1700€. Και βέβαια αφού πλέον δεν το κάλυπτε καμμιά εγγύηση αναγκάστηκα να το παραγγείλω απ΄έξω.Τα συμπεράσματα για την τιμολογιακή πολιτική της ελληνικής Hyundai, δικά σας,
Άβαταρ μέλους
danielo
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:14 am

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό Santa » Κυρ Νοέμ 23, 2008 9:13 pm

Ήρθε λοιπόν η πολυπόθητη αντλία, τοποθετήθηκε πάνω, το αυτοκίνητο πήρε
μπροστά αλλά την ώρα της δοκιμής που έκανε ο τεχνικός (απουσία μου) σε παραπλήσιο δρόμο διανύοντας μια απόσταση
περίπου 3 χλμ έσπασε το turbo πέρασαν τα λάδια στον κινητήρα και λόγω της έντονης καύσης έλιωσαν και τα ακροφύσια
των μπεκ. Ζημία 2000€ που πάλι φυσικά δεν καλύφθηκε ενώ έγινε στα χέρια του τεχνικού με τη δικαιολογία ότι η
ζημία αυτή αργά η γρήγορα θα γίνονταν, απλώς έτυχε σ΄αυτούς και όχι στα δικά μου χέρια.Πλήρωσα ως ευγενικός μ...... τη ζημία, εκτίμησα την εδώ τοπική αντιπροσωπεία για το ενδιαφέρον αλλά και το γεγονός ότι μου χάρισαν τα εργατικά για όλα αυτά και αποχώρησα πιστεύοντας ότι τώρα πια το αυτοκίνητο διορθώθηκε.


Ουτε αυτό μπορώ να καταλάβω!!!
Τους αφησες το αυτοκίνητο να το φτιάξουν και στο ΔΙΕΛΥΣΑΝ!!!!
Εγω δεν θα αποδεχόμουν οτι είναι δικό μου το λάθος και θα το έπαιρνα μόνο φτιαγμένο χωρίς να πληρώσω ούτε ενα ευρώ.
Καταρχήν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΙ απο το νόμο να σου δίνουν δελτίο παραλαβής το οποίο θα καταγράφει αναλυτικά τα προβλήματα και τους λόγους επίσκεψης στο συνεργείο και να γράφουν το αυτοκίνητο σε δικό τους ειδικό βιβλίο. Αρα λοιπόν επίσημο έγγραφο υπάρχει. Πίεσέ τους να σου δώσουν στοιχεία!!! Ποια αντιπροσωπεία ειναι αυτη και που? Είναι αντιπροσωπεία Hyundai ή αντιπροσωπεία Paraguay..... :D :D
Θέλω να μου στείλεις στοίχεια (της αντιπροσωπείας αλλα και δικά σου σε PM) για να μιλήσω με κάποιους γνωστούς στην αντιπροσωπεία Δάβαρη.
Όσο αφορά το email που θές να στείλεις σε Κορέα στείλε μου σε email (p.bonelis@netfocus.gr) ή σε PM τι θές να γράφει για να στο μεταφράσω.
Τα έχω <πάρει στο κρανίο> με την αδιαφορία και την ανευθυνότητα του κάθε <<συνεργείου>>!!

Αν θές παρε με ένα τηλέφωνο αυριο 6977269422 να μιλήσουμε.
Άβαταρ μέλους
Santa
Site Administrator
Site Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 1267
Εγγραφή: Τετ Δεκ 19, 2007 10:57 pm
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Ψάχνω λύση σε σοβαρό πρόβλημα-Ποιος φταίει;

Δημοσίευσηαπό danielo » Κυρ Νοέμ 23, 2008 10:01 pm

Φίλε Santa έχεις email.
Ευχαριστώ για όλα.
:)) :)) :))

Δείτε κι αυτό για να εκτιμήσετε καλύτερα την ....ελληνική πονηριά.
Αυτοί οι τριτοκοσμικοί Βούλγαροι έχουν το ESP - και όχι μ ό ν ο - standard σε όλες τις εκδόσεις. Το ότι έχουν 4 εκδόσεις μόνο για το diesel κάνω ότι δεν το βλέπω γιατί ....πονάει ακόμα περισσότερο.
http://www.hyundai-indcommerce.com/bg/s ... id/10#cars
Άβαταρ μέλους
danielo
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:14 am

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικές Ερωτήσεις - Προβλήματα Santa Fe 1G (2001-2006)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης