Τζωρτζ έγραψε:Τα Yocohama ξεραινονται ευκολα και μετα το χρονο κανουν θορυβο κ στο βρεγμενο χανουν ευκολα..
Σε λιγο καιρο βγαινει το νεο πελμα της Pirelli,Στο jeep μου φοραω τα Scorpion str απο Ιουνιο μεχρι Δεκεμβριο κ ειμαι υπερευχαριστημενος,σε λασπη σε χιονι κ σε βρεγμενο απλα τους βγαζω το καπελο.
Στην αγορα οταν λενε Αtr 70-30 κ 80-20 ειναι @αλα%ιες...το μονο all terrain ελαστικο ειναι το Bf Goodrich AT το οποιο ειναι 60-40 κανονικα.Ειναι πολυ καλο σε χιονι,ξηρο χωμα, ενω δεν ειναι τοσο καλο σε παχια λασπη κ βρεγμενο.Για τα περισσοτερα Suv που βγαινουν εκτος δρομου ειναι μονοδρομος γιατι ειναι ενα λαστιχο το οποιο δεν θελει αποστατες αμορτισες ουτε προσθηκες τροχων κλπ.
Εγω στο Santa Fe εχω τα Cooper Atr και ειμαι πολυ ευχαριστημενος!Εχουν κανει 1 ταξιδι Ιανουαριο μηνα στην Χιονισμενη Αυστρια κ δεν ειχαν προβλημα πουθενα.Εχουν παει με χιονι Αγοριανη τουλαχιστον 4-5 φορες εκει που αλλοι εβαζαν αλυσιδες.Μιλαμε για λογικες καταστασεις παντα!!
Ολα καλα ειναι, αναλογα τι ζηταει ο καθενας!! Κι εγω με τα YOKOHAMA, ειχα οργωσει την Σερβια με πολικες θερμοκρασιες, παγο χιονι, και δεν ειχα κανενα προβλημα!!! αναλογα την χρηση, την πιεση,αυτοματο η χειροκινητο σασμαν,κλπ Οσο για τον θορυβο, δεν νομιζω να ειναι περισσοτερος απο ελαστικα της ιδιας κατηγοριας!!!
Οσο αφορα το service της Continental, απλα βγαζω το καπελο!! ετσι θα επρεπε να ειναι ολες οι εταιρειες!!