Μηχανική βελτίωση...

Μάθετε περισσότερα για το Santa Fe σας!!! Πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο?

Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό sakis_to » Κυρ Νοέμ 29, 2009 7:33 pm

Παιδιά εχω διαβάσει τόσα που μπερδέυτικα.Μπορεί κάποιος να μου πει 2-3 πραγμάτάκια δοκιμασμένα σε πρώτο στάδιο βελτίωσης για λιγα παραπάνω άλογα και ροπή..και σε τιμές τι παίζει πάνω κάτω..... :)))
Άβαταρ μέλους
sakis_to
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 27, 2009 12:21 pm
Τοποθεσία: Αρκαδία-Τρίπολη

Re: Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό SRB » Κυρ Νοέμ 29, 2009 8:51 pm

Μιλα με τον ΔΡΑΤΣΑ, το εχει κανει πυπυπυραυλο (smdance) (smdance) 199 αλογα στον τροχο (yahoo) (yahoo) Και να βαλεις και το sprint booster, αλλο αυτοκινητο!!! Απλα ΠΕΤΑΕΙ (**) (**) (**)
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό Bordo » Κυρ Νοέμ 29, 2009 8:55 pm

τα ποιο καλα και δοκιμασμενα ειναι 3 πραγματα 1.sprint booster αμμεση αποκριση γκαζιου χωρις καθηστερηση 2.turbo power 20 αλαγα πανω (τα εχουμε δει στο δυναμομετρο )και 6 κιλα ροπη παραπανω .αυτο το φοραει ο DRATSA με μηχανικο κιβωτιο και το αμαξι ανοιγει σαν διαολος και εκτος αυτου εχει και μειωση στην καταναλωση 3.ενα φιλτρο αερα bmc η k&nκαι ολα αυτα χωρις να ακουμπησεις τιποτα στην μηχανη ουτε βιδα (ok) .
sakis_to έγραψε:Παιδιά εχω διαβάσει τόσα που μπερδέυτικα.Μπορεί κάποιος να μου πει 2-3 πραγμάτάκια δοκιμασμένα σε πρώτο στάδιο βελτίωσης για λιγα παραπάνω άλογα και ροπή..και σε τιμές τι παίζει πάνω κάτω..... :)))
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό sakis_to » Κυρ Νοέμ 29, 2009 9:34 pm

199 τροχό?????
Κύριε Δράτσα θέλω εκτενέστερες λεπτομέρειες....Που πως και γιατί...
Άκου 199 τροχό και χαμηλώτερη κατανάλωση... :f:
Άβαταρ μέλους
sakis_to
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 27, 2009 12:21 pm
Τοποθεσία: Αρκαδία-Τρίπολη

Re: Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό Bordo » Κυρ Νοέμ 29, 2009 9:43 pm

και ροπη 30 κιλα παρακαλω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smoke
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό santagt » Δευτ Νοέμ 30, 2009 10:49 pm

"τα ποιο καλα και δοκιμασμενα ειναι 3 πραγματα 1.sprint booster αμμεση αποκριση γκαζιου χωρις καθηστερηση 2.turbo power 20 αλαγα πανω (τα εχουμε δει στο δυναμομετρο )και 6 κιλα ροπη παραπανω .αυτο το φοραει ο DRATSA με μηχανικο κιβωτιο και το αμαξι ανοιγει σαν διαολος και εκτος αυτου εχει και μειωση στην καταναλωση 3.ενα φιλτρο αερα bmc η k&nκαι ολα αυτα χωρις να ακουμπησεις τιποτα στην μηχανη ουτε βιδα "
(Sorry δεν ξερω πως γινεται η αντιγραφη)



Νομιζω οτι μετα ερχεται η εξατμιση χωρις να ειμαι ειδικος σε αυτα .
santagt
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:29 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο,Κρητη

Re: Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό NIKOS » Δευτ Νοέμ 30, 2009 11:36 pm

πατας Quote και μετα γραφεις (smdance) (smdance) (smdance)
Νίκος
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
NIKOS
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 666
Εγγραφή: Τρί Φεβ 19, 2008 4:49 pm

Re: Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό Bordo » Τρί Δεκ 01, 2009 12:10 am

αν χρειαζεσε θορυβο ναι βαλε αλλιως αστω οπως ειναι smoke (0000) (μπορεις να βγαλεις τον καταλυτη) (thumbs)εαν βαλεις το turbo power θα μειωθουν τα καυσαερια σου λογο της καλητερης καυσης .Εαν βαλεις εξατμιση ελευθερας το μονο που θα κερδισεις ειναι θορυβο και κρεμασμα του κινητηρα 8-)
santagt έγραψε:"τα ποιο καλα και δοκιμασμενα ειναι 3 πραγματα 1.sprint booster αμμεση αποκριση γκαζιου χωρις καθηστερηση 2.turbo power 20 αλαγα πανω (τα εχουμε δει στο δυναμομετρο )και 6 κιλα ροπη παραπανω .αυτο το φοραει ο DRATSA με μηχανικο κιβωτιο και το αμαξι ανοιγει σαν διαολος και εκτος αυτου εχει και μειωση στην καταναλωση 3.ενα φιλτρο αερα bmc η k&nκαι ολα αυτα χωρις να ακουμπησεις τιποτα στην μηχανη ουτε βιδα "
(Sorry δεν ξερω πως γινεται η αντιγραφη)



Νομιζω οτι μετα ερχεται η εξατμιση χωρις να ειμαι ειδικος σε αυτα .
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό reniakar » Τρί Δεκ 01, 2009 7:07 pm

Παντως εγω που το καβαλησα του δρατσα και εχω μετρο συγκρισης το δικο μου που ειναι χειροκινητο τρελλαθηκα απο τα ανοιγματα του πιστευω οτι η συγκεκριμενη μετατροπη αξιζει τα λεφτα της.
Γ Ι Α Ν Ν Η Σ
Άβαταρ μέλους
reniakar
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 12, 2009 11:22 am

Re: Μηχανική βελτίωση...

Δημοσίευσηαπό SRB » Τρί Δεκ 01, 2009 8:54 pm

reniakar έγραψε:Παντως εγω που το καβαλησα του δρατσα και εχω μετρο συγκρισης το δικο μου που ειναι χειροκινητο τρελλαθηκα απο τα ανοιγματα του πιστευω οτι η συγκεκριμενη μετατροπη αξιζει τα λεφτα της.

Γιαννη και εχει και δευτερο σταδιο νομιζω!! που παλι δεν πειραζεις καθολου κινητηρα, και φτανει καπου 250 στον τροχο (smdance) (smdance) Φαντασου εκει τι γινεται :f: :f: :f: Θα πηγαινει κατι αλλα π@π@ Κ@λ@ (thumbs) (thumbs) (thumbs)
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες