Μετατροπή σε υγραέριο

Μάθετε περισσότερα για το Santa Fe σας!!! Πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο?

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SANTAGR » Τρί Φεβ 22, 2011 10:27 am

SRB έγραψε:Santaclaus περιμένω νέα σου Γιατί κι Εγώ Θέλω να βάλω 5ης γενιάς!!! Αν είναι να μπει κατι ας είναι το καλύτερο!!!


εεεεεε ΕΜΕΝΑ με ΞΕΧΑΣΕΣ smoke smoke smoke ((:::)) ::))))))
'''SANTAGR''' (0000)
Εικόνα
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΩ V6-2700cc
Άβαταρ μέλους
SANTAGR
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 06, 2008 9:04 am
Τοποθεσία: ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό patrinopaido » Τρί Φεβ 22, 2011 10:40 am

Bordo έγραψε:εως το 2018 ισυει η συμφωνια των κρατων μελων της ευρωπαικης ενωσης οτι το υγραεριο κινησης θα ειναι 50% κατω απο την βενζινη αυτο ειναι σιγουρο


Πρωτη φορα θα ειναι βρε Γιαννη να γινει αλλιως,συμφωνα με το συμφερον της Κυβερνητικης Πολιτικης και απλα να γραψουνε τους Ευρωπαϊκους Νόμους κατα πως τους συμφερει και απλα να τρωνε κανα προστιμο;Θα κονομανε πολυ περισσοτερα απο τους χρήστες-κατοχους υγραεριοΙΧηδων και θα τρωνε κανα προστιμο απο την Ε.Ε....Ε και;Πρωτη φορα ειναι; (h)
Kώστας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
patrinopaido
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: Τρί Μαρ 25, 2008 4:07 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Τρί Φεβ 22, 2011 11:24 am

Πηγα εχθες για το icom 5ης γενιας αλλα εκτος του οτι εχει 2600 (αυτο μου φαινεται ειναι μαρκε γιατι και ο Μπιρμπος που εχω παει τοσο το εχει) το συνεργειο μου φανηκε να μην εχει την αναλογη εμπειρια οποτε δεν το σκεφτομαι καν.
Αν εχω αλλα νεα θα ενημερωσω.
Αυτο που κοιταω κατ'εξοχην ειναι αν γινεται να βαλω κυλινδρικη φιλαη (θερμοσιφωνα) στο κουτι αποθηκευσης στο πορτμπαγαζ και οχι τυπου ρεζερβας στην θεση της ρεζερβας. Θα χρειαστει να σηκωθει λιγο ο χωρος περιξ αλλα, επειδη θελω να εχω και ρεζερβα, στην περιπτωση που βαλω δεξαμενη στο χωρο της ρεζερβας θα χρειαστει παλι να σηκωσω τον χωρο του πρτμπακγαζ για να κανω κατασκευη και να βαλω την ρεζερβα στο κουτι αποθηκευσης.
Το θεμα ειναι οτι ο Καρβουνης λεει οτι μπορει να το κανει και ετσι να μεινει η ρεζερβα στην θεση της, η Cartech δεν το κανει
και βαζει δεξαμενη στη θεση της ρεζερβας (εχω δει ενα Santa Fe που εκαναν και μαλιστα με 93 λιτρα δεξαμενη, χρεωνεται καπου 100-150 ευρω παραπανω, και μεσα ειχαν βαλει με κατασκευη την ρεζερβα στο κουτι αποθηκευσης αν και ειχε σηκωθει κανα 10ποντο ισως και λιγο περισσοτερο, αλλα η ολη δουλεια ηταν πολυ καλη).
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Τρί Φεβ 22, 2011 4:26 pm

H Vialle εδω δεν αναλαμβανει τα 2.7 Santa Fe παροτι υπαρχει κιτ εγκαταστασης υγραεριου στην Εταιρια γιατι δεν διαθετει ο εδω εγκαταστατης καποιες μητρες με τις οποιες γινονται οι τρυπες στην εισαγωγη, αν καταλαβα καλα. Αν καποιος θελει μονο στο εξωτερικο.
Λιγο κουφο ακουγεται. Δηλαδη ποσο κανουν αυτες οι μητρες και δεν μπορει να τις εχει ο εδω αντιπροσωπος?
Δεν πειραζει παμε αλλου!
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Τρί Φεβ 22, 2011 7:10 pm

Η vialle ειναι καλη εταιρια εξιδικευμενη στα υγρου ψεκασμου εχει βαλει φιλος μου σε 1.6 craisler cruizer αλλα το πληρωσε 3400 ευρω για το santafe η τιμη ειναι σαφως παραπανω . smoke
santaclauss έγραψε:H Vialle εδω δεν αναλαμβανει τα 2.7 Santa Fe παροτι υπαρχει κιτ εγκαταστασης υγραεριου στην Εταιρια γιατι δεν διαθετει ο εδω εγκαταστατης καποιες μητρες με τις οποιες γινονται οι τρυπες στην εισαγωγη, αν καταλαβα καλα. Αν καποιος θελει μονο στο εξωτερικο.
Λιγο κουφο ακουγεται. Δηλαδη ποσο κανουν αυτες οι μητρες και δεν μπορει να τις εχει ο εδω αντιπροσωπος?
Δεν πειραζει παμε αλλου!
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Τετ Φεβ 23, 2011 11:06 am

Του πιασανε για καλα τον κ..ο. Δεν ξερω τι παιζει με το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα ειναι εξωφρενικο αν εδωσε τοσα.
Εγω ουτε καν θα το σκεφτομουνα και ας ηταν και 100ης γενιας. Ξερω οτι η Subaru της Vialle βαζει απο εδω και στα καινουργια της για οποιον θελει αλλα και στα μεταχειρισμενα αν το πας μεσω της αντιπροσωπειας της, για 2000 ευρω.
Για το Santa Fe αν ειχαν τις μητρες θα πηγαινε γυρω στα 2600.
Παντως επειδη το ψαχνω ακομα και 4ης γενιας να βαλεις, που υπαρχει απο καιρο η τεχνογνωσια, και αφου ειναι απο καποια επωνυμη εταιρια και φυσικα εφοσον ο εγκαταστατης ειναι σωστος , δεν υπαρχει κανενα προβλημα και γλιτωνεις και κακα 1000αρικο.
Χτες πηγα και μιλησα με εγκαταστατες της BRC. Φαινεται καλο σαν κιτ με καλη ποιοτητα και ολα ιταλικα.
Ειδωμεν.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό reniakar » Τετ Φεβ 23, 2011 1:08 pm

Εχω την εντυπωση οτι η τοποθετηση υγραεριου (γενιες)μοιαζει με την προοδο των υπολογιστων οσο πιο καινουργιοι τοσο και πιο ακριβοι.
Γ Ι Α Ν Ν Η Σ
Άβαταρ μέλους
reniakar
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 12, 2009 11:22 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Τετ Φεβ 23, 2011 2:54 pm

Η 5η γενια σε κανα χρονο θα κανει οσο και η 4η σημερα.
Αλλα μεχρι τοτε θα εχω κανει αποσβεση την 4η οποτε μετα βαζω και 5η αν με τρωει τοσο πολυ η τσεπη μου.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Τετ Φεβ 23, 2011 8:53 pm

σημερα αφησα το αμαξι για υγραεριο αυριο το μεσημερι το περνω τελικα βαλαμε την δεξαμηνη ντονατσ 65 λιτρα οφελιμο στον χωρο του πορτ μπαγκαζ .επειδη ρωτησα διαφορα 4ης και 5ης η κεντρικη διαφορα ειναι οτι το 4ης ειναι με αεριου ψεκασμου και το 5ης υγρου ψεκασμου και στην ουσια δεν υπαρχει 4 και 5ης απλως υπαρχουν 2 ειδη τα οποια δουλευουν σαν συνολο με το ιδιο αποτελεσμα αλλα με την διαφορα οτι αν το μοτερ ειναι αμμεσου ψεκασμου FSI τοτε το 5ης ειναι μονοδρομος εμεις δεν το χρειαζομαστε δηλαδη φτιαχτηκε του υγρου ψεκασμου για κινητηρες ποιο εξελιγμενους απο τον δικο μας επισης για 5ης γενιας εχει ακουσει απειρα προβληματα smoke επισης απο μια ερευνα που εκανα γενικα για τα 2 συστηματα αλλη μεγαλη διαφορα ειναι οτι του υγρου ψεκασμου το καυσημο ψεκαζετε με 6 βαθμους στον θαλαμο μονο και μονο με αυτο εγω ειμαι αρνητικος αφου το μοτερ παθαινει σοκ και μπορει να κανει κρακ σε ακραιες συνθηκες smoke αμα ειναι να μπει κατι να μπει σωστα και να ειναι καλο γιαυτο και εβαλα ZAVOLI στην χιουνται που μου κραταει την εγγυηση κανονικα και ειναι απροβληματιστο (yahoo)
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό reniakar » Πέμ Φεβ 24, 2011 9:20 am

Περιμενουμε νεα σου Γιαννη
Γ Ι Α Ν Ν Η Σ
Άβαταρ μέλους
reniakar
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 12, 2009 11:22 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες