Μετατροπή σε υγραέριο

Μάθετε περισσότερα για το Santa Fe σας!!! Πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο?

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SRB » Πέμ Φεβ 24, 2011 10:01 am

Εμεις οι των Μεσογειων, περιμενουμε να χτυπησουμε τελευταιοι!! Αν και ειχαμε μια επαφη με καποιον απο τα Καλυβια, και 5ης, και καλη δουλεια, και χαμηλη τιμη!!!! Απλα επειδη μετα τον πανικο με το υγραεριο πολλα μαστορια αποφασισαν να ανοιξουν δικα τους μαγαζια,και η αναμονη απο 3 μηνες επεσε στην μερα, ετσι και οι τιμες απο 400 ευρω στον κυλινδρο επεσε στα 250-300!! Απλα αυτο που τους καθυστερει ειναι αδεια ασκησεως επαγγελματος!! Και μην με προλαβει κανεις να μου πει οτι ειναι ανειδικευτοι!! Απλα αυτοι εκαναν την δουλεια, και οι αλλοι εβαζαν υπογραφες!!! ;)
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό GIORGIO D. » Πέμ Φεβ 24, 2011 10:38 am

Bordo έγραψε:σημερα αφησα το αμαξι για υγραεριο αυριο το μεσημερι το περνω τελικα βαλαμε την δεξαμηνη ντονατσ 65 λιτρα οφελιμο στον χωρο του πορτ μπαγκαζ .επειδη ρωτησα διαφορα 4ης και 5ης η κεντρικη διαφορα ειναι οτι το 4ης ειναι με αεριου ψεκασμου και το 5ης υγρου ψεκασμου και στην ουσια δεν υπαρχει 4 και 5ης απλως υπαρχουν 2 ειδη τα οποια δουλευουν σαν συνολο με το ιδιο αποτελεσμα αλλα με την διαφορα οτι αν το μοτερ ειναι αμμεσου ψεκασμου FSI τοτε το 5ης ειναι μονοδρομος εμεις δεν το χρειαζομαστε δηλαδη φτιαχτηκε του υγρου ψεκασμου για κινητηρες ποιο εξελιγμενους απο τον δικο μας επισης για 5ης γενιας εχει ακουσει απειρα προβληματα smoke επισης απο μια ερευνα που εκανα γενικα για τα 2 συστηματα αλλη μεγαλη διαφορα ειναι οτι του υγρου ψεκασμου το καυσημο ψεκαζετε με 6 βαθμους στον θαλαμο μονο και μονο με αυτο εγω ειμαι αρνητικος αφου το μοτερ παθαινει σοκ και μπορει να κανει κρακ σε ακραιες συνθηκες smoke αμα ειναι να μπει κατι να μπει σωστα και να ειναι καλο γιαυτο και εβαλα ZAVOLI στην χιουνται που μου κραταει την εγγυηση κανονικα και ειναι απροβληματιστο (yahoo)

ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ Ο BORDO ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ bravo bravo bravo bravo bravo thewave thewave thewave
GIORGIO D.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
GIORGIO D.
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 09, 2010 6:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Πέμ Φεβ 24, 2011 11:32 am

Bordo έγραψε:σημερα αφησα το αμαξι για υγραεριο αυριο το μεσημερι το περνω τελικα βαλαμε την δεξαμηνη ντονατσ 65 λιτρα οφελιμο στον χωρο του πορτ μπαγκαζ .επειδη ρωτησα διαφορα 4ης και 5ης η κεντρικη διαφορα ειναι οτι το 4ης ειναι με αεριου ψεκασμου και το 5ης υγρου ψεκασμου και στην ουσια δεν υπαρχει 4 και 5ης απλως υπαρχουν 2 ειδη τα οποια δουλευουν σαν συνολο με το ιδιο αποτελεσμα αλλα με την διαφορα οτι αν το μοτερ ειναι αμμεσου ψεκασμου FSI τοτε το 5ης ειναι μονοδρομος εμεις δεν το χρειαζομαστε δηλαδη φτιαχτηκε του υγρου ψεκασμου για κινητηρες ποιο εξελιγμενους απο τον δικο μας επισης για 5ης γενιας εχει ακουσει απειρα προβληματα smoke επισης απο μια ερευνα που εκανα γενικα για τα 2 συστηματα αλλη μεγαλη διαφορα ειναι οτι του υγρου ψεκασμου το καυσημο ψεκαζετε με 6 βαθμους στον θαλαμο μονο και μονο με αυτο εγω ειμαι αρνητικος αφου το μοτερ παθαινει σοκ και μπορει να κανει κρακ σε ακραιες συνθηκες smoke αμα ειναι να μπει κατι να μπει σωστα και να ειναι καλο γιαυτο και εβαλα ZAVOLI στην χιουνται που μου κραταει την εγγυηση κανονικα και ειναι απροβληματιστο (yahoo)


Οταν λες 65 λιτρα ωφελιμο η δεξαμενη θα ειναι 80αρα. Στον χωρο αποσκευων φυσιολογικα θα γινει κατασκευη και το πισω καπακι θα σηκωθει γυρω στους 15-20 ποντους για να μπει η δεξαμενη. Η κατασκευη χρεωνεται εξτρα? Γιατι ετσι συνηθως γινεται. Αν ειναι στην hyundai ποσα δινεις αν επιτρεπεται? Εμενα μου ειχαν πει 1950 κατι αν θυμαμαι και μαλλον δεν περιλαμβανει την κατασκευη στο πορτμπαγκαζ. Εγω παλι κοιταω στον ιδιο χωρο να βαλω τυπου θερμοσιφωνα κατι που θα σηκωσει παλι το πισω καπακι 20 ποντους αλλα οχι ολοκληρο αλλα περιπου το μισο.
Παντως ειτε με ντονατ ειτε με θερμοσιφωνα ειναι καλυτερο να μπει η δεξαμενη μεσα γιατι αφενος κρατας τη ρεζερβα εκει που πρεπει να ειναι και αφετερου το οποιοδηποτε βαρος απο την δεξαμενη και το υγραεριο καταμεριζεται καλυτερα, χωρια οτι δεν προκειται να ειναι εκτεθειμενο σε θερμοκρασιες περιβαλλοντος οπου οταν ειναι πολυ χαμηλες μπορει να υπαρχει θεματακι.
Θα ηθελα να μου πεις αν ξερεις πως γινεται και τι τελικο κοστος θα εχει γιατι και εγω εχω κλεισει για Δευτερα με BRC
και θελω να γινει οσο καλυτερο γινεται αυτη τη στιγμη.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Πέμ Φεβ 24, 2011 8:32 pm

ναι 65 λιτρα που μπορει να τα καψει το καπακι σηκωθεικε 7 ποντος και αυτο που καναμε ειναι να κανουμε μια τρυπα στην διαμετρο του ντονατ-δεξαμενης οποτε εκατσε απο πανω και δεν εχασα πορτ μπαγκαζ σε μηκος μονο 7 ποντους σε υψος δοκιμασαμε και την δεξαμενη τυπου θερμωσηφωνα 100 λιτρων οφελημο 80 αλλα εχανα το 1/3 του πορτ μπαγκαζ σε μηκος και απο πανω απο την δεξαμενη δεν εμπενε τιποτα .φουλαρισα με 52 ευρο 65 λιτρα και γεμισα το ρεζερβουαρ της βενζινης στο 1/2 εριξα 125 γραμμαρια ενα τυπου λαδι το οποιο ειναι καθαριστικο εδρων βαλβιδων .μου ειπαν οτι δεν χρειαζετε σε εμας αλλα για ψυχολογικους λογους εγω το εβαλα .το αμαξι ξεκινα με βενζινη οταν φτασει σε 40 βαθμους γυρναει σε αεριο οταν κανει kick down αποτομα γυρναει βενζινη και μολις χαλαρωσεις και αλλαξει ταχυτητα ξαναμπενει αεριο ,δεν καταλαβενεις διαφορα στην αλλαγη δεν ακους τιποτα απολυτος .η ταπα του υγραεριου ειναι μαζι μετην ταπα βενζινης και ο δεικτης υγραεριου ειναι τοποθετημενος διπλα στο τιμονη στο περιβλημα των οργανων κανανε πολυ καλη δουλεια προσεγμενη δεν φαινετε απολυτος τιποτα ουτε απο κατω !!! στο γκαζι δεν εχει καμια διαφορα απλος νιωθω το αυτοκινητο ποιο βαρυ ισως αλλα με τις αναλογες επιδοσεις!!
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Παρ Φεβ 25, 2011 11:00 am

Ευχαριστω. Τελικα ποσο κοστισε?
Εγω παλι εχθες πηγα εκει που θα γινει η εγκατασταση και μαλλον αλλαξα γνωμη σχετικα με την τοποθετηση της δεξαμενης.
Οπως λες ο θερμοσιφωνας βγαινει λιγο ψηλα και κλεινει αρκετα το πορτμπαγκαζ σε υψος. Εγω δεν βγαινω εκτος δρομου εκτος αν χρειαζεται οποτε μαλλον θα καταληξω στην λυση της τοποθετησης στην ρεζερβα και ετσι θα εχω ολο τον χωρο του πορτμπαγκαζ ελευθερο που τον χρησιμοποιω και περισσοτερο. Το μονο αρνητικο ειναι οτι η brc βγαζει μονο 73 λιτρα (δηλ 58 ωφελιμο) δεξαμενη ντονατ απ'οσο μου ειπαν δηλαδη, αλλα επειδη κινουμαι αποκλειστικα Αττικη Οδο/Βαρης-Κορωπιου δεν εχω προβλημα και θα μου φτανει ενα γεμισμα για καθε εβδομαδα. Σε ταξειδια θα γεμιζω και οπου μετα βρω (αν βρω) αλλιως βενζινη μεχρι να βρω. Οσο για την ρεζερβα αν πραγματικα θεωρησω οτι μπορει να την χρειαστω την βαζω σε θηκη και την φορτονω για ταξειδι.
Παντως στην θεση που ειναι αν χρειαστει ποτε να βγει για να αλλαχτει και να ξαναμπει η αλλη ροδα που χαλασε ειναι
οπως φαινεται μια πονεμενη ιστορια.
Εμενα η ολη εγκατασταση με δωρεαν το γεμισμα της φιαλης και το πρωτο σερβις (βαζανε και δωρεαν λαδιερα αλλα δεν ηθελα), με τα μεγαλα μπεκ της brc, ολο το κιτ απο την brc made in italy εκτος της δεξαμενης που ειναι μεν brc αλλα πολωνεζικη, με σωληνωσεις πλαστικες (δεν ειναι ακριβως πλαστικες αλλα με καποιο αλλο διαφορετικο υλικο) και οχι χαλκου και με την αδεια περασμενη απο ΚΤΕΟ, θα μου παει 1540 ευρω με ολα μεσα (και φπα).
Εμενα ειναι εκτος εγγυησης οποτε δεν ωφελει να το παω σε εξουσιοδοτημενο της Hyundai.
Aν ειχα ακομα εγγυηση μαλλον εκει θα το πηγαινα και εγω.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Παρ Φεβ 25, 2011 8:44 pm

Moυ κοστησε 1954 ευρο με ολες τις τροποποιησεις που ηθελα (τους επρηξα λιγο γενικοτερα) αμα θες το κνητο μου ειναι 6944585764 γιαννης παρε με να σου πω .πηγα και ρωτησα και αλλου για το brc ο τυπος μου εδεινε τιμη 2000 ευρο και μολις του ειπα οτι θελω να βαλω zavoli μου ειπε οτι zavoli βαζουν σε περιπτωσεις που ο κινητηρας ειναι ν8 ν10 γιατι ειναι πολυ ακριβο και στο δικο μας δεν αξιζει το κοπο να δωσουμε τοσα λεφτα ενδηκτικα μου ειπε 2600 :-o οποτε μονοδρομος το συνεργειο του τσαπαλου επισης οι μηχανικοι του ειναι σε συνεργασια με την υγραεριοκινηση την εταιρια και ειναι εξειδικευμενοι πανω στα kia hyundai και τοκαλητερο ειναι οτι κρατας την εγγυηση!!! smoke περιμενω να παρεις τηλ και αμα θες να συναντηθουμε να δεις και την εγκατασταση (thumbs)Α ξεχασα να σου πω οτι και εγω την ηθελα στην θεση της ρεζερβας αλλα ηταν κατηγοριματικοι λογο οτι κοβεις την βαση της ρεζερβας που ειναι νευρο της προεκτασης του σασι!!!!
santaclauss έγραψε:Ευχαριστω. Τελικα ποσο κοστισε?
Εγω παλι εχθες πηγα εκει που θα γινει η εγκατασταση και μαλλον αλλαξα γνωμη σχετικα με την τοποθετηση της δεξαμενης.
Οπως λες ο θερμοσιφωνας βγαινει λιγο ψηλα και κλεινει αρκετα το πορτμπαγκαζ σε υψος. Εγω δεν βγαινω εκτος δρομου εκτος αν χρειαζεται οποτε μαλλον θα καταληξω στην λυση της τοποθετησης στην ρεζερβα και ετσι θα εχω ολο τον χωρο του πορτμπαγκαζ ελευθερο που τον χρησιμοποιω και περισσοτερο. Το μονο αρνητικο ειναι οτι η brc βγαζει μονο 73 λιτρα (δηλ 58 ωφελιμο) δεξαμενη ντονατ απ'οσο μου ειπαν δηλαδη, αλλα επειδη κινουμαι αποκλειστικα Αττικη Οδο/Βαρης-Κορωπιου δεν εχω προβλημα και θα μου φτανει ενα γεμισμα για καθε εβδομαδα. Σε ταξειδια θα γεμιζω και οπου μετα βρω (αν βρω) αλλιως βενζινη μεχρι να βρω. Οσο για την ρεζερβα αν πραγματικα θεωρησω οτι μπορει να την χρειαστω την βαζω σε θηκη και την φορτονω για ταξειδι.
Παντως στην θεση που ειναι αν χρειαστει ποτε να βγει για να αλλαχτει και να ξαναμπει η αλλη ροδα που χαλασε ειναι
οπως φαινεται μια πονεμενη ιστορια.
Εμενα η ολη εγκατασταση με δωρεαν το γεμισμα της φιαλης και το πρωτο σερβις (βαζανε και δωρεαν λαδιερα αλλα δεν ηθελα), με τα μεγαλα μπεκ της brc, ολο το κιτ απο την brc made in italy εκτος της δεξαμενης που ειναι μεν brc αλλα πολωνεζικη, με σωληνωσεις πλαστικες (δεν ειναι ακριβως πλαστικες αλλα με καποιο αλλο διαφορετικο υλικο) και οχι χαλκου και με την αδεια περασμενη απο ΚΤΕΟ, θα μου παει 1540 ευρω με ολα μεσα (και φπα).
Εμενα ειναι εκτος εγγυησης οποτε δεν ωφελει να το παω σε εξουσιοδοτημενο της Hyundai.
Aν ειχα ακομα εγγυηση μαλλον εκει θα το πηγαινα και εγω.
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Σάβ Φεβ 26, 2011 1:12 pm

Ευχαριστω για την ενημερωση.
Αυτο με την βαση της ρεζερβας δεν το ηξερα. Θα το εξετασω με το παιδι που θα μου κανει την εγκατασταση και μετα θα δω τι πρεπει να κανω.Εγω εχω ηδη μεσω του παιδιου παραγγελει το κιτ της brc εχοντας μαλιστα παρει τα μεγαλυτερα μπεκ, οποτε ισως ειναι λιγο δυσκολο να παρω πισω την παραγγελια. Ισως τελικα κανω κατι και βαλω την δεξαμενη οπως την εβαλες εσυ.Παντως τα υλικα της brc (οπως τα εχω δει και σε συγκριση με αλλα που παλι εχω δει) και το λογισμικο της ειναι απο τα καλυτερα. Ειναι πολυ μεγαλη εταιρια και συστηματα της/προιοντα της χρησιμοποιουνται ανεξαρτητα και απο αλλες εταιριες. Δεν ξερω αλλα μου δινει μια αισθηση ποιοτητας και αξιοπιστιας. Εχει εξ'αλλου απευθειας συνεργασια με την Hyundai (και αλλες μαρκες) και διαθετει εγκαταστασεις στο Λιβορνο και σε ενα αλλο μερος που δεν θυμαμαι οπου κανει μεταροπες bi-fuel (υγραεριο η φυσικο αεριο) σε προς πωληση εργοστασιακα αυτοκινητα.
Οσο για την εγγυηση μακαρι να γινοτανε για μενα, στον Τσαπαλο θα πηγαινα και εγω, αλλα εχει περασει.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Σάβ Φεβ 26, 2011 1:27 pm

Μολις εψαξα να δω για αυτα που θυμομουν και βρηκα απο την επισημη σελιδα της brc αυτο που δειχνει την μοναδα μετατροπης που εχουν. Μακαρι να υπηρχε και εδω κατι τετοιο.

http://www.brc.it/getcontent.aspx?t=1&nid=95&lang=en
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Δευτ Φεβ 28, 2011 11:34 am

Γιαννη, καλημερα,
σχετικα με το θεμα της δεξαμενης στο χωρο της ρεζερβας, χθες που αφησα το αμαξι για την εγκατασταση το εθιξα στο παιδι και αυτο που μου ειπε ειναι οτι δεν υπαρχει κανενα σημειο που πρεπει να κοπει και το οποιο δενει το σασι, διαφορετικα αν υπηρχε δεν θα κατεβαινε κατω η ρεζερβα. Λογικο μου φαινεται αν και θα το δω οταν ερθει η ωρα.
Αυτο που με αφησε να καταλαβω, δεν ξερω φυσικα αν εχει δικιο, ειναι οτι η τοποθετηση δεξαμενης στην θεση της ρεζερβας εξωτερικα, εχει πιο πολυ δουλεια και ισως μερικοι το αποφευγουν για να μπορουν να τελειωσουν πιο γρηγορα.
Παντως ανεξαρτητα απ'οτιδηποτε θα προτιμουσα να εχω την δεξαμενη στο χωρο του πορτμπαγκαζ αλλα καπου ακομα με φρεναρει η διαμορφωση του χωρου. Εχω δει και αλλο santa fe οπου το παιδι ειχε βαλει δεξαμενη 93 λιτρων στην θεση της ρεζερβας και προσαρμοσε την ρεζερβα μεσα στο κουτι του πορτμπαγκαζ και παροτι ειχε γινει τελεια η δουλεια και ειχε προσαρμοστει ωραια και το καπακι παρ'ολα αυτα εκοβε καμμια 10αρια ποντους και επειδη το πορτμπαγκαζ του santa fe δεν ειναι και απο βαθεια, εκοβε αρκετα απο το συνολικο υψος του.
Εγω αν τελικα ωβαλω στο πορτμπαγκαζ θα βαλω κυλινδρικη που παιρνει και 100 λιτρα αλλα που ναι μεν σηκωνει πιο πολυ τον χωρο αλλα στο 1/3 και οχι στα 2/3 οπως γινεται με το ντονατ.
Τελος παντων, απο την στιγμη που υπαρχουν τρεις λυσεις μαλλον ποτε δεν θα μπορεσουμε να πουμε ποια ειναι η καλυτερη.
Οσο για το στομιο πληρωσης το εβαλαν στον χωρο που γινεται και της βενζινης η στον προφυλακτηρα??
Το λεω γιατι ο δικος μου ειναι κατηγορηματικος οτι αν μπει στο χωρο που ειναι και της βενζινης (κατι που βλεπω οτι εχει και πιο πολυ δουλεια) αργα η γρηγορα θα εχω τριξιματα απο εκεινο το σημειο γιατι πρεπει να τρυπηθουν τρια φυλλα λαμαρινας και θα χασει την συνεκτικοτητα του με αποτελεσμα το τριξιμο. Ασε που ειδα του παιδιου που ελεγα πριν και
στο σημειο που εβγαινε η βαλβιδα υγραεριου μεσα στο καπακι της βενζινης γιατι εκει την ειχε βαλει και αυτος, ειχε ηδη αρχισει να σκουριαζει στα σημεια που ειχε στερεωθει η βαλβιδα.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Δευτ Φεβ 28, 2011 7:05 pm

εαν δεν κοπει η βαση της ρεζερβας (ΔΟΚΟς) επειδη το δοκιμασαμε και επειδη η δεξαμενη πρεπει να ειναι σε ευθεια .η δεξαμενη κατεβενει αρκετα κατω απο τον προφυλακτηρα και επειδη κανουμε και ταρζανιες εκτος δρομου δεν θα ηθελα να ειναι εκτεθημενη ! το πατωμα με την τοποθετηση της δεξαμενης στο πορτ μπαγκαζ μου ανεβασε το κουτι 4 δακτυλα δεν εχασα καθολου μηκος μονο υψος
190171_194630590556987_100000301417771_590646_1319972_n.jpg
190171_194630590556987_100000301417771_590646_1319972_n.jpg (11.6 KiB) 4604 προβολές
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες