Μετατροπή σε υγραέριο

Μάθετε περισσότερα για το Santa Fe σας!!! Πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο?

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Δευτ Ιαν 23, 2012 12:56 pm

Ευχαριστω, μαλλον θα δοκιμασω την αφαιρεση μιας και φαινεται απλο και σχετικα ανωδυνο.
Στο αλλο θεμα, οταν λες 30-40, εννοεις αλογα? Γιατι σε ατμοσφαιρικο εργοστασιακης ιπποδυναμης 189 αλογων τα 30-40 μου φαινονται παρα πολλα για μια επεμβαση μονο στο φιλτρο αερος η εστω εισαγωγη.
Μηπως ειναι σε συνδυασμο με αλλη πιο ελευθερη εξατμιση? Αλλα και παλι το νουμερο ειναι μεγαλο γιατι με μια πιο ελευθερη εξατμιση αντε να παρεις 5-7 αλογα σε ατμοσφαιρικο αυτων των κυβικων και αν.
Σε τι συστημα αναφερεσαι? Εχουν δυναμομετρηθει πριν/μετα η μονο απο την αισθηση στον δρομο?(αν και βλεπω οτι βγαινω εκτος θεματος).
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό GIORGIO D. » Δευτ Ιαν 23, 2012 3:49 pm

Bordo έγραψε:Το κοστος για να βγαλεις τον καταλυτη ειναι 40ευρο και να βαλεις στην θεση του σωληνα το μπασο θα στο βγαλει αμα αφερεσεις το μεσαιο και βαλεις ελευθερο. Την οικονομια στο καυσιμο την κανεις με ενα φανταστικο φιλτρο στο συστημα του αερα το τερας παει αεροπλανο και βγαζεις και 30-40 παραπανω.το εβαλα σε εμανα και τον GIORGIO D.να σου πει και αυτος την αποψη του. thewave smoke

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ SANTA FE DRUGSTER ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο SRB ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΠΙΑ... 8 ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ 28 ΧΛΜ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΤHN ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΒΕΒΑΙΑ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΧΟ.... ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ SUB-WOOFER ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΜΙΑ... (yahoo) (smdance) (yahoo) (smdance) (yahoo) (smdance) (ok) (ok) (ok)
GIORGIO D.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
GIORGIO D.
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 09, 2010 6:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό nta-stfe » Τετ Ιαν 25, 2012 11:50 pm

Δεν υπάρχει θέμα αύξησης των ρύπων με την αφαίρεση του καταλύτη,οπότε θα υπάρχει και πρόβλημα σε πιθανό έλεγχο; Ευχαριστώ.
nta-stfe
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: Κυρ Απρ 13, 2008 3:50 pm

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Δευτ Ιαν 30, 2012 12:24 am

santaclauss έγραψε:Ευχαριστω, μαλλον θα δοκιμασω την αφαιρεση μιας και φαινεται απλο και σχετικα ανωδυνο.
Στο αλλο θεμα, οταν λες 30-40, εννοεις αλογα? Γιατι σε ατμοσφαιρικο εργοστασιακης ιπποδυναμης 189 αλογων τα 30-40 μου φαινονται παρα πολλα για μια επεμβαση μονο στο φιλτρο αερος η εστω εισαγωγη.
Μηπως ειναι σε συνδυασμο με αλλη πιο ελευθερη εξατμιση? Αλλα και παλι το νουμερο ειναι μεγαλο γιατι με μια πιο ελευθερη εξατμιση αντε να παρεις 5-7 αλογα σε ατμοσφαιρικο αυτων των κυβικων και αν.
Σε τι συστημα αναφερεσαι? Εχουν δυναμομετρηθει πριν/μετα η μονο απο την αισθηση στον δρομο?(αν και βλεπω οτι βγαινω εκτος θεματος).

30-40 χιλιομετρα παραπανω στο γεμισμα οχι αλογα.δυστηχως δεν μπορει να γινει δυναμομετρηση γιατι ειναι αυτοματο.
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Δευτ Ιαν 30, 2012 1:51 pm

Ετσι μαλιστα! Τοσα μου ειχε πει περιπου και ο Φανης.
Δυναμομετρηση γινεται στο αυτοματο. Ειναι και σειριακο οποτε δεν υπαρχει προβλημα λογω κιβωτιου. Εχω κανει αρκετες στο Golf dsg που ειχα.
Το προβλημα ειναι με την μεταδοση στους τροχους και αυτο επειδη ειναι αφενος τετρακινητο και κατα δευτερον και πιο σημαντικο με μεταβαλλομενη μεταφορα ισχυος και οχι σταθερη. Να το κλειδωσεις παλι δεν μπορεις γιατι μετα απο καποια χλμ απεμπλεκεται αυτοματα. Βεβια αν κανεις εστω και υπο αυτες τις συνθηκες (ουσιαστικα σαν προσθιοκινητο μονο) μια δυναμομετρηση πριν την οποια βελτιωση/μετατροπη και μια μετα ισως παρεις μια εικονα αλλα δυσκολο να ειναι αντικειμενικη.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Τρί Ιαν 31, 2012 11:06 pm

santaclauss έγραψε:Ετσι μαλιστα! Τοσα μου ειχε πει περιπου και ο Φανης.
Δυναμομετρηση γινεται στο αυτοματο. Ειναι και σειριακο οποτε δεν υπαρχει προβλημα λογω κιβωτιου. Εχω κανει αρκετες στο Golf dsg που ειχα.
Το προβλημα ειναι με την μεταδοση στους τροχους και αυτο επειδη ειναι αφενος τετρακινητο και κατα δευτερον και πιο σημαντικο με μεταβαλλομενη μεταφορα ισχυος και οχι σταθερη. Να το κλειδωσεις παλι δεν μπορεις γιατι μετα απο καποια χλμ απεμπλεκεται αυτοματα. Βεβια αν κανεις εστω και υπο αυτες τις συνθηκες (ουσιαστικα σαν προσθιοκινητο μονο) μια δυναμομετρηση πριν την οποια βελτιωση/μετατροπη και μια μετα ισως παρεις μια εικονα αλλα δυσκολο να ειναι αντικειμενικη.
δωσε στοιχεια για το δυναμομετρο και παω αυριο.Εχω ρωτησει απαντες για δυναμομετρηση και μου ειπαν δεν γινετε στο αυτοματο ουτε με σειριακο γιατι δεν πιανει κοφτη και αλλαζει ταχυτητα το οτι ειναι 4χ4 δεν ειναι προβλημα .
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Τετ Φεβ 01, 2012 11:42 am

Αγγελιδης στα Σπατα (Maha).
210 6634720

Οσο για το σειριακο, και στο Golf που ειχα αλλα και στο Colt Mitsubishi που εχω στη σειριακη λειτουργια οι ταχυτητες αλλαζουν στον κοφτη και οχι πριν. Στη σειριακη λειτουργια και με 5η ταχυτητα γινονται στα 6ταχυτα αυτοματα/σειριακα οι μετρησεις γιατι η 6η ειναι overdrive.
Δεν εχω δοκιμασει στο Santa fe αλλα βασει της σειριακης λειτουργιας θα επρεπε φυσιολογικα και εκει στον κοφτη να γινεται η αυτοματη αλλαγη. Aν οχι τοτε φυσικα υπαρχει προβλημα για να γινει σωστη μετρηση.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Πέμ Φεβ 02, 2012 12:47 am

santaclauss έγραψε:Αγγελιδης στα Σπατα (Maha).
210 6634720

Οσο για το σειριακο, και στο Golf που ειχα αλλα και στο Colt Mitsubishi που εχω στη σειριακη λειτουργια οι ταχυτητες αλλαζουν στον κοφτη και οχι πριν. Στη σειριακη λειτουργια και με 5η ταχυτητα γινονται στα 6ταχυτα αυτοματα/σειριακα οι μετρησεις γιατι η 6η ειναι overdrive.
Δεν εχω δοκιμασει στο Santa fe αλλα βασει της σειριακης λειτουργιας θα επρεπε φυσιολογικα και εκει στον κοφτη να γινεται η αυτοματη αλλαγη. Aν οχι τοτε φυσικα υπαρχει προβλημα για να γινει σωστη μετρηση.
θα τον παρω αθριο κιολας thewave στην πιτα θα ερθεις?
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Πέμ Φεβ 02, 2012 12:07 pm

Θα το προσπαθησω.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό nta-stfe » Τετ Φεβ 08, 2012 11:15 pm

Μετά από 2.500 χιλιόμετρα που έχει στρώσει το σύστημα υγραερίου κι έχουν γίνει και οι τελικές ρυθμίσεις από τον Φάνη,μέτρησα την κατανάλωση με δείγμα αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα σε πόλη και αττική οδό.Έχω επιλέξει την πρόσμιξη βενζίνης στο υγραέριο στο μέγιστο ποσοστό,ήτοι στο 4% κι έχω λάβει υπόψη μου το κόστος και για τα δύο καύσιμα,με τιμές 0,87 ευρώ ανά λίτρο για υγραέριο και 1,68 ευρώ ανά λίτρο ((<>) (<>) και γι΄αυτό) για τη βενζίνη...Επίσης για προστασία του κινητήρα κάθε 300-350 χιλιόμετρα που κρατάει ένα ρεζερβουάρ υγραερίου κάνω 50 περίπου χιλιόμετρα μόνο με βενζίνη,οπότε υπολογίζω κι αυτό το κόστος με αναγωγή.Όταν το θηρίο κινείται με υγραέριο στις παραπάνω συνθήκες καταναλώνει κατά μέσον όρο 16 λίτρα στα 100,ενώ όταν κινείται με βενζίνη καταναλώνει κατά μέσον όρο 15 λίτρα στα 100.Κόστος κίνησης με υγράεριο 14,4 λεπτά ανά χιλιόμετρο,ενώ αν υπολογίσω και τα 50 χιλιόμετρα που κάνω με βενζίνη κάθε 350 χιλιόμετρα διανυόμενα με υγραέριο,το κόστος ανέρχεται στα 15,75 λεπτά ανά χιλιόμετρο.Ως μέτρο σύγκρισης,το Yaris της συζύγου που κινείται κυρίως μέσα στην πόλη και καταναλώνει 9 λίτρα βενζινης στα 100 χιλ.,καίει 15,12 λεπτά ανά χιλιόμετρο.Συμπέρασμα: Ένα τετρακίνητο όχημα δύο τόνων για να κινηθεί κοστίζει με το υγραέριο ελάχιστα παραπάνω από ένα αυτοκίνητο πόλης με το μισό βάρος! ((**)) άλλο!
nta-stfe
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: Κυρ Απρ 13, 2008 3:50 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης