manmetal έγραψε:Καλησπερα, λοιπον, το πηρα την Τεταρτη απο τον Φανη, εκανα τα πρωτα 100 χλμ. εχω την εντυπωση οτι οκινητηρας δουλευει πιο γλυκα, καθως επισης οτι δεν αρπαζει στα ξαφνικα πατηματα, εχω την εντυπωση οτι δεν εχει τα ιδια αρπαγματα... ισως ειναι ιδεα μου, ισως ειναι νωρις ακομα δεν ξερω, παντως και ετσι να ναι δεν με πολυ χαλαει, ετσι κι αλλιως ο Φανης ειπε οτι μπορει να κανει καποιες ρυθμισεις για περισσοτερα μπαμ. Θα δουμε, Εσυ, Παντελή τι γνωμη εχεις? Οσο για τον Φανη βεβαια, πιστευω οτι ειναι επιστήμονας.
Μετα απο καμμια 400 χλμ, δεν εχω παρατηρησει καμμια διαφορα σε αποδοση, αφου ο εγκεφαλος του υγραεριου εχει γινει αντιγραφη του εγκεφαλου του αυτοκινητου!!! Ιδια συμπεριφορα, μονο στο δουλεμα εχει πιο γλυκο ηχο!!! Ισως θα επρεπε να σας πει οτι θα επρεπε να αλλαχθουν και τα μπουζι ( ειδικη σειρα της NGK για LPG) η μπουζι ιριδιου αντοχης με χοντρο ηλεκτροδιο για 50000 με 70000 χλμ η ιριδιου αποδοσης για 25000 με 40000 χλμ!!! Τα μπουζι σου δεν αναφλεγουν σωστα και εγκαιρα το υγραεριο - η πιο συχνη περιπτωση. Ειναι παγια τακτικη να αλλαζουμε τα μπουζι με ιριδιου και να βαζουμε διακενο 0,1-0,2mm πιο κλειστο απο το εργοστασιακο για να εχουμε σωστη αναφλεξη. Κατα προτιμηση τα μπουζι θα ειναι 1 βαθμο ψυχροτερα απο τα εργοστασιακα
Αυτα τα ψιλα πραγματακια κανουν την διαφορα!!!!
Οσο για καταναλωση ειναι περιπου στο 13,4 με 14,00( μερικες φορες τα χωνουμε ΕΕΕΕ ΓΙΩΡΓΟ???) Αλλωστε τωρα με μιση καταναλωση, ας το χαρουμε λιγακι το θηριο!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από
SRB και Σάβ Απρ 09, 2011 11:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά