Μετατροπή σε υγραέριο

Μάθετε περισσότερα για το Santa Fe σας!!! Πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο?

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Δευτ Απρ 04, 2011 11:18 am

manmetal έγραψε:
santaclauss έγραψε:Περασα για το σερβις εχθες.
Την Δευτερα εμαθα οτι παει καποιο μελος για εγκατασταση. Με το καλο!

Αυριο το πρωι (Δευτερα) παω το santa μου στον Φανη... Ελπιζω ολα να πανε καλα... Φοβαμαι λιγο με ολα αυτα που ακουμε...


Α, ωστε εσυ τελικα εισαι!
Μην φοβασαι τιποτα, πιστευω θα σου κανει καλυτερη δουλεια και απο την δικη μου γιατι οσο δουλευεται ενα μοντελο τοσο καλυτερα γινεται η εγκατασταση. Κοιτα αν μπορεις να σου βαλει τα κιτρινα μπεκακια (τα μεγαλυτερα). Και με τα δικα του, τα πορτοκαλι, γινεται βεβαια.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manmetal » Τρί Απρ 05, 2011 8:37 pm

από santaclauss » Δευτ Απρ 04, 2011 10:18 am
Α, ωστε εσυ τελικα εισαι!

Ναι! εγω ειμαι το παραδεχομαι... περιμενω πως και πως να το παρω αυριο στα χερια μου και ελπιζω ολα να ναι τελεια...
Παναγιωτη θα τον παρω αυριο το πρωι τηλ και θα του πω για τα κιτρινα μπεκακια, αν τον προλαβω... ελπιζω ομως κι απο μονος του καποια πραγματα που βλεπει να τα διορθωνει οσο δουλευει ενα μοντελο.
manmetal
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2011 4:01 pm
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Τετ Απρ 06, 2011 12:08 pm

Παντελης..
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό santaclauss » Παρ Απρ 08, 2011 10:06 am

Σημερα γεμισα ακριβως εχοντας κανει 100 χλμ απο το χθεσινο γεμισμα.
13.58 λιτρα πηρε, δηλαδη οσο εκαιγε και με βενζινη.
Βεβαια η διαδρομη ειναι Αττικη Οδο(60χλμ)/Βαρης Κορωπιου(τα υπολοιπα 40) αλλα αυτη η διαδρομη γινοταν και με την βενζινη.
Δεν το παω παντως πανω απο 3000 στροφες (εκει που αλλαζει συνηθως ταχυτητα) εκτος απο προσπερασματα.
Θα ξερω καλυτερα οταν αδειασει τελειως και το ξαναγεμισω αλλα αν ισχυει ακομα τοτε μαλλον η αναβαθμιση που εκανε η brc ισως πιανει τοπο. Και παραπανω να εκαιγε/καιει δεν θα με χαλαγε.
Η συνετη οδηγηση σιγουρα εχει διπλο αποτελεσμα, και καλυτερη καταναλωση και καλυτερη προστασια κινητηρα(ειδικα βαλβιδων/εδρανων).

http://img263.imageshack.us/img263/5691/19017.jpg

Παραθετω αυτο το λινκ για γενικες οδηγιες που πιστευω οτι ισχυουν και πρεπει να εχουμε υπ'οψιν.
santaclauss
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 11:39 am

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manmetal » Σάβ Απρ 09, 2011 9:28 pm

Καλησπερα, λοιπον, το πηρα την Τεταρτη απο τον Φανη, εκανα τα πρωτα 100 χλμ. εχω την εντυπωση οτι οκινητηρας δουλευει πιο γλυκα, καθως επισης οτι δεν αρπαζει στα ξαφνικα πατηματα, εχω την εντυπωση οτι δεν εχει τα ιδια αρπαγματα... ισως ειναι ιδεα μου, ισως ειναι νωρις ακομα δεν ξερω, παντως και ετσι να ναι δεν με πολυ χαλαει, ετσι κι αλλιως ο Φανης ειπε οτι μπορει να κανει καποιες ρυθμισεις για περισσοτερα μπαμ. Θα δουμε, Εσυ, Παντελή τι γνωμη εχεις? Οσο για τον Φανη βεβαια, πιστευω οτι ειναι επιστήμονας.
manmetal
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2011 4:01 pm
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manmetal » Σάβ Απρ 09, 2011 9:34 pm

Και κατι αλλο συμφωνα με τις μεχρι τωρα μετρησεις μου καθε μερα για να παω και να ρθω στην εργασια μου θελω: α) με μετρο και προαστιακο 3,00Ε και 2 ωρες στους δρομους, β) με το santa μου (με υγραεριο) 4,00Ε και 1 ωρα... Τι συμφερει;
manmetal
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2011 4:01 pm
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Σάβ Απρ 09, 2011 10:45 pm

ο εγκεφαλος περνει ρυθμιση οπου στα αποτομα kick down κατεβασματα σταματαει το υγραεριο και ριχνει βενζινη για αυτο το λογο που ειπες στο οτι δηλαδη δεν αρπαζει στα ξαφνικα πατηματα - ανοιγματα ,εμενα ετσι ειναι και δεν υπαρχει προβλημα .Επισης θα συμφωνησω στο δευτερο 4 ευρο και 1 ωρα στο δρομο smoke
manmetal έγραψε:Καλησπερα, λοιπον, το πηρα την Τεταρτη απο τον Φανη, εκανα τα πρωτα 100 χλμ. εχω την εντυπωση οτι οκινητηρας δουλευει πιο γλυκα, καθως επισης οτι δεν αρπαζει στα ξαφνικα πατηματα, εχω την εντυπωση οτι δεν εχει τα ιδια αρπαγματα... ισως ειναι ιδεα μου, ισως ειναι νωρις ακομα δεν ξερω, παντως και ετσι να ναι δεν με πολυ χαλαει, ετσι κι αλλιως ο Φανης ειπε οτι μπορει να κανει καποιες ρυθμισεις για περισσοτερα μπαμ. Θα δουμε, Εσυ, Παντελή τι γνωμη εχεις? Οσο για τον Φανη βεβαια, πιστευω οτι ειναι επιστήμονας.
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SRB » Σάβ Απρ 09, 2011 11:02 pm

manmetal έγραψε:Καλησπερα, λοιπον, το πηρα την Τεταρτη απο τον Φανη, εκανα τα πρωτα 100 χλμ. εχω την εντυπωση οτι οκινητηρας δουλευει πιο γλυκα, καθως επισης οτι δεν αρπαζει στα ξαφνικα πατηματα, εχω την εντυπωση οτι δεν εχει τα ιδια αρπαγματα... ισως ειναι ιδεα μου, ισως ειναι νωρις ακομα δεν ξερω, παντως και ετσι να ναι δεν με πολυ χαλαει, ετσι κι αλλιως ο Φανης ειπε οτι μπορει να κανει καποιες ρυθμισεις για περισσοτερα μπαμ. Θα δουμε, Εσυ, Παντελή τι γνωμη εχεις? Οσο για τον Φανη βεβαια, πιστευω οτι ειναι επιστήμονας.

Μετα απο καμμια 400 χλμ, δεν εχω παρατηρησει καμμια διαφορα σε αποδοση, αφου ο εγκεφαλος του υγραεριου εχει γινει αντιγραφη του εγκεφαλου του αυτοκινητου!!! Ιδια συμπεριφορα, μονο στο δουλεμα εχει πιο γλυκο ηχο!!! Ισως θα επρεπε να σας πει οτι θα επρεπε να αλλαχθουν και τα μπουζι ( ειδικη σειρα της NGK για LPG) η μπουζι ιριδιου αντοχης με χοντρο ηλεκτροδιο για 50000 με 70000 χλμ η ιριδιου αποδοσης για 25000 με 40000 χλμ!!! Τα μπουζι σου δεν αναφλεγουν σωστα και εγκαιρα το υγραεριο - η πιο συχνη περιπτωση. Ειναι παγια τακτικη να αλλαζουμε τα μπουζι με ιριδιου και να βαζουμε διακενο 0,1-0,2mm πιο κλειστο απο το εργοστασιακο για να εχουμε σωστη αναφλεξη. Κατα προτιμηση τα μπουζι θα ειναι 1 βαθμο ψυχροτερα απο τα εργοστασιακα smoke Αυτα τα ψιλα πραγματακια κανουν την διαφορα!!!! (smdance)

Οσο για καταναλωση ειναι περιπου στο 13,4 με 14,00( μερικες φορες τα χωνουμε ΕΕΕΕ ΓΙΩΡΓΟ???) Αλλωστε τωρα με μιση καταναλωση, ας το χαρουμε λιγακι το θηριο!!!!! (yahoo) (yahoo)
Τελευταία επεξεργασία από SRB και Σάβ Απρ 09, 2011 11:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SRB » Σάβ Απρ 09, 2011 11:04 pm

Bordo έγραψε:ο εγκεφαλος περνει ρυθμιση οπου στα αποτομα kick down κατεβασματα σταματαει το υγραεριο και ριχνει βενζινη για αυτο το λογο που ειπες στο οτι δηλαδη δεν αρπαζει στα ξαφνικα πατηματα - ανοιγματα ,εμενα ετσι ειναι και δεν υπαρχει προβλημα .Επισης θα συμφωνησω στο δευτερο 4 ευρο και 1 ωρα στο δρομο smoke
manmetal έγραψε:Καλησπερα, λοιπον, το πηρα την Τεταρτη απο τον Φανη, εκανα τα πρωτα 100 χλμ. εχω την εντυπωση οτι οκινητηρας δουλευει πιο γλυκα, καθως επισης οτι δεν αρπαζει στα ξαφνικα πατηματα, εχω την εντυπωση οτι δεν εχει τα ιδια αρπαγματα... ισως ειναι ιδεα μου, ισως ειναι νωρις ακομα δεν ξερω, παντως και ετσι να ναι δεν με πολυ χαλαει, ετσι κι αλλιως ο Φανης ειπε οτι μπορει να κανει καποιες ρυθμισεις για περισσοτερα μπαμ. Θα δουμε, Εσυ, Παντελή τι γνωμη εχεις? Οσο για τον Φανη βεβαια, πιστευω οτι ειναι επιστήμονας.

Για να γυρισει στην βενζινη, πρεπει η στροφες να κοντευουν στο κοκκινο Γιαννη,αλλιως συνεχιζει κανονικα!! (popcorn)
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Bordo » Κυρ Απρ 10, 2011 12:15 am

εισαι με 4αρτη και 80 χιλιομετρα οταν πατησεις αποτομα κατευαζει δευτερα και απο 2000 παει 4500 με το που κατευασει 2ερα μπαινει βενζινη και μετο που αλλαξει ταχυτητα δηλαδη τερμα2ερα αλλαγη τριτη στην τριτη ξαναμπενει υγραεριο smoke
SRB έγραψε:
Bordo έγραψε:ο εγκεφαλος περνει ρυθμιση οπου στα αποτομα kick down κατεβασματα σταματαει το υγραεριο και ριχνει βενζινη για αυτο το λογο που ειπες στο οτι δηλαδη δεν αρπαζει στα ξαφνικα πατηματα - ανοιγματα ,εμενα ετσι ειναι και δεν υπαρχει προβλημα .Επισης θα συμφωνησω στο δευτερο 4 ευρο και 1 ωρα στο δρομο smoke
manmetal έγραψε:Καλησπερα, λοιπον, το πηρα την Τεταρτη απο τον Φανη, εκανα τα πρωτα 100 χλμ. εχω την εντυπωση οτι οκινητηρας δουλευει πιο γλυκα, καθως επισης οτι δεν αρπαζει στα ξαφνικα πατηματα, εχω την εντυπωση οτι δεν εχει τα ιδια αρπαγματα... ισως ειναι ιδεα μου, ισως ειναι νωρις ακομα δεν ξερω, παντως και ετσι να ναι δεν με πολυ χαλαει, ετσι κι αλλιως ο Φανης ειπε οτι μπορει να κανει καποιες ρυθμισεις για περισσοτερα μπαμ. Θα δουμε, Εσυ, Παντελή τι γνωμη εχεις? Οσο για τον Φανη βεβαια, πιστευω οτι ειναι επιστήμονας.

Για να γυρισει στην βενζινη, πρεπει η στροφες να κοντευουν στο κοκκινο Γιαννη,αλλιως συνεχιζει κανονικα!! (popcorn)
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης