Μετατροπή σε υγραέριο

Μάθετε περισσότερα για το Santa Fe σας!!! Πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο?

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό tmsmast » Δευτ Απρ 19, 2010 3:08 pm

Ωραία όλα αυτά.... Τη ρεζερβα που θα την τοποθετήσουμε :oops:
Santa fe 2007 2.7 GLS V6 A/K full
Άβαταρ μέλους
tmsmast
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 07, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Kyriakos » Δευτ Απρ 19, 2010 3:22 pm

tmsmast έγραψε:Ωραία όλα αυτά.... Τη ρεζερβα που θα την τοποθετήσουμε :oops:


Έχεις τις εξής επιλογές:

1) Στην οροφή αλλά Defender σε Camel Trophy, αλλά πρέπει να βάλεις απαραιτήτως και τα συνοδευτικά φωτάκια

2) Να εγκαταστήσεις την φιάλη στο πορτ μπαγκάζ.

3) Να την βάλεις στην αποθήκη και να πάρεις κιτ επισκευής.
Άβαταρ μέλους
Kyriakos
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: Τρί Δεκ 30, 2008 5:58 pm

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SRB » Δευτ Απρ 19, 2010 3:33 pm

Έχεις τις εξής επιλογές:

1) Στην οροφή αλλά Defender σε Camel Trophy, αλλά πρέπει να βάλεις απαραιτήτως και τα συνοδευτικά φωτάκια

2) Να εγκαταστήσεις την φιάλη στο πορτ μπαγκάζ.

3) Να την βάλεις στην αποθήκη και να πάρεις κιτ επισκευής.

4) Αν εχεις το καινουργιο SANTA FE κατω απο το πορτ μπαγκαζ εχεις ενα τεραστιο χωρο!! Εκει μαλλον μπαινει και ουτε γατα ουτε ζημια!!! ;) ;) ;) ;)
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό sakis_to » Δευτ Απρ 19, 2010 3:35 pm

Το κιτ επισκευής είναι το πιο βολικό αλλά και η ρεζέρβα στην οροφή είναι όλα τα λεφτά.Πολύ μάχιμο το θηρίο...... (thumbs)
Άβαταρ μέλους
sakis_to
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 27, 2009 12:21 pm
Τοποθεσία: Αρκαδία-Τρίπολη

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό tmsmast » Τρί Απρ 20, 2010 9:16 am

SRB έγραψε:4) Αν εχεις το καινουργιο SANTA FE κατω απο το πορτ μπαγκαζ εχεις ενα τεραστιο χωρο!! Εκει μαλλον μπαινει και ουτε γατα ουτε ζημια!!! ;) ;) ;) ;)

Tο δοκίμασα αλλά δεν χωράει (στο ύψος) άρα πάμε μόνο για την οροφή ()**()
Τι είναι το κιτ επισκευής και που μπορώ να το δω?
Santa fe 2007 2.7 GLS V6 A/K full
Άβαταρ μέλους
tmsmast
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 07, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SANTAGR » Τρί Απρ 20, 2010 10:22 am

tmsmast έγραψε:
SRB έγραψε:4) Αν εχεις το καινουργιο SANTA FE κατω απο το πορτ μπαγκαζ εχεις ενα τεραστιο χωρο!! Εκει μαλλον μπαινει και ουτε γατα ουτε ζημια!!! ;) ;) ;) ;)

Tο δοκίμασα αλλά δεν χωράει (στο ύψος) άρα πάμε μόνο για την οροφή ()**()
Τι είναι το κιτ επισκευής και που μπορώ να το δω?


Κιτ επισκευής ελαστικών

Γρήγορη αλλαγή χωρίς κόπο
Είναι γνωστό, ότι πολλοί οδηγοί -και ιδιαίτερα γυναίκες- δε γνωρίζουν καν πού βρίσκεται η ρεζέρβα του ελαστικού και πώς να την αλλάξουν, σε περίπτωση κλαταρίσματος. Τα κιτ επισκευής είναι ένας γρήγορος και άνετος τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος. Ας δούμε πώς χρησιμοποιούνται:
Η απώλεια πίεσης του ελαστικού ή το κλατάρισμά του είναι ένα από τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Σύμφωνα με τις στατιστικές, η περίπτωση αυτή δεν είναι και η πλέον συνηθισμένη, ωστόσο μπορεί να μας πιάσει λάστιχο οπουδήποτε, ακόμη και στα πιο απίθανα μέρη. Επίσης, τα ελαστικά μας μπορεί να εμφανίσουν απώλεια πίεσης ξαφνικά, για οποιοδήποτε λόγο. Γι αυτό, υπάρχει ένα γρήγορος και εύκολος τρόπος, που ονομάζεται κιτ επισκευής ελαστικών.
Η εύκολη λύση, αλλά όχι για όλες τις περιπτώσεις
Τα κιτ επισκευής είναι μια λύση ανάγκης και δεν επιδιορθώνουν πλήρως το χτυπημένο ελαστικό. Απλά μας επιτρέπουν να συνεχίσουμε το ταξίδι μας με ασφάλεια μέχρι τον προορισμό μας, μέχρι να ελεγχθεί πλήρως το ελαστικό από μηχανικό. Έξαλλου, σύμφωνα με οδηγίες ορισμένων κατασκευαστών ελαστικών, σε ορισμένους τύπους ελαστικών (radial) δεν επιτρέπεται η περαιτέρω χρήση του ελαστικού, εάν το μέγεθος της τρύπας στο πέλμα του ελαστικού υπερβαίνει τα 3 χιλιοστά διάμετρο. Ανάλογες οδηγίες υπάρχουν και για ελαστικά υψηλής ταχύτητας, όπου η παραμικρή παραμόρφωση του σχήματος του ελαστικού από εισχώρηση αντικειμένου μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες.
Τι είναι και πώς λειτουργούν
Τα κιτ επισκευής, λοιπόν, είναι κυρίως σε μορφή aerosol ή ειδικού αφρού, που εισέρχονται στο ελαστικό μέσω της βαλβίδας. Με ένα ειδικό εργαλείο που έχει το σετ, αφαιρούμε το μεταλλικό κομμάτι της βαλβίδας (αυτό εξαρτάται από τον κατασκευαστή) και βάζουμε στο εσωτερικό πλαστικό της το σωληνάκι από το κιτ. Στη συνέχεια, πιέζουμε τη βάση ή το κουμπί (ανάλογα το κιτ επισκευής), ωσότου καλυφθεί η εσωτερική επιφάνεια του ελαστικού με τον αφρό ή το σπρέι. Περιμένουμε ελάχιστα λεπτά μέχρι να στεγνώσει και μετά τοποθετούμε αέρα από μια ειδική τρόμπα που περιλαμβάνει το κιτ, μέχρι να φουσκώσει το ελαστικό.
Η ύπαρξη του κιτ επισκευής, που είναι σημαντικά μικρότερο από τη ρεζέρβα, εξασφαλίζει μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στο αυτοκίνητο.

Ο αφρός του κιτ επισκευής είναι μίας χρήσης και η αντικατάστασή του κοστίζει πάνω από 100 ευρώ. Γι αυτό το κιτ πρέπει να χρησιμοποιείται, μόνο όταν οι τρύπες είναι μικρές, ώστε να έχει και αποτέλεσμα η προσπάθειά μας.



Ο αφρός του κιτ επισκευής είναι μίας χρήσης και η αντικατάστασή του κοστίζει πάνω από 100 ευρώ. Γι αυτό το κιτ πρέπει να χρησιμοποιείται, μόνο όταν οι τρύπες είναι μικρές, ώστε να έχει και αποτέλεσμα η προσπάθειά μας.
'''SANTAGR''' (0000)
Εικόνα
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΩ V6-2700cc
Άβαταρ μέλους
SANTAGR
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 06, 2008 9:04 am
Τοποθεσία: ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » Τρί Απρ 20, 2010 12:17 pm

tmsmast έγραψε:
SRB έγραψε:4) Αν εχεις το καινουργιο SANTA FE κατω απο το πορτ μπαγκαζ εχεις ενα τεραστιο χωρο!! Εκει μαλλον μπαινει και ουτε γατα ουτε ζημια!!! ;) ;) ;) ;)

Tο δοκίμασα αλλά δεν χωράει (στο ύψος) άρα πάμε μόνο για την οροφή ()**()
Τι είναι το κιτ επισκευής και που μπορώ να το δω?


Με τη αεροδυναμική όμως τι γίνεται?
Όταν θα έχεις στη οροφή μια ρόδα, δε θα επηρεάσει το συντελεστή αεροδυναμικής και κατά συνέπεια επιδόσεις και κατανάλωση? :?: :cry:
Φίλιππος
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Παρ Ιαν 11, 2008 7:42 pm
Τοποθεσία: Λέσβος

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Kyriakos » Τρί Απρ 20, 2010 12:27 pm

tmsmast έγραψε:
SRB έγραψε:4) Αν εχεις το καινουργιο SANTA FE κατω απο το πορτ μπαγκαζ εχεις ενα τεραστιο χωρο!! Εκει μαλλον μπαινει και ουτε γατα ουτε ζημια!!! ;) ;) ;) ;)

Tο δοκίμασα αλλά δεν χωράει (στο ύψος) άρα πάμε μόνο για την οροφή ()**()
Τι είναι το κιτ επισκευής και που μπορώ να το δω?


Ναι αλλα στο πορτ μπαγκάζ μπορείς να βάλεις την φιάλη!
Άβαταρ μέλους
Kyriakos
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: Τρί Δεκ 30, 2008 5:58 pm

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SRB » Τρί Απρ 20, 2010 1:00 pm

Ναι ετσι, την φιαλη!!!!
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό tmsmast » Τετ Απρ 21, 2010 2:12 pm

Kyriakos έγραψε:Ναι αλλα στο πορτ μπαγκάζ μπορείς να βάλεις την φιάλη!


H φιάλη στο πορτ μπαγκάζ γενικά δεν είναι και η σωστότερη λυση γιατί προκύπτουν θέματα στεγάνωσης απο το τρύπημα της λαμαρίνας στο κάτω μέρος του που θα περάσει το σωληνάκι του υγραερίου. Το έχω δει το πρόβλημα σε φίλο ταρίφα που είχε σκουριάσει όλο το πάτωμα του πορτ μπαγκαζ. Τον αποζημίωσε βέβαια η εταιρία εγκατάστασης αλλά τι να το κάνεις?....... ::"" ::""
Santa fe 2007 2.7 GLS V6 A/K full
Άβαταρ μέλους
tmsmast
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 07, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης