Bordo έγραψε:σημερα αφησα το αμαξι για υγραεριο αυριο το μεσημερι το περνω τελικα βαλαμε την δεξαμηνη ντονατσ 65 λιτρα οφελιμο στον χωρο του πορτ μπαγκαζ .επειδη ρωτησα διαφορα 4ης και 5ης η κεντρικη διαφορα ειναι οτι το 4ης ειναι με αεριου ψεκασμου και το 5ης υγρου ψεκασμου και στην ουσια δεν υπαρχει 4 και 5ης απλως υπαρχουν 2 ειδη τα οποια δουλευουν σαν συνολο με το ιδιο αποτελεσμα αλλα με την διαφορα οτι αν το μοτερ ειναι αμμεσου ψεκασμου FSI τοτε το 5ης ειναι μονοδρομος εμεις δεν το χρειαζομαστε δηλαδη φτιαχτηκε του υγρου ψεκασμου για κινητηρες ποιο εξελιγμενους απο τον δικο μας επισης για 5ης γενιας εχει ακουσει απειρα προβληματα επισης απο μια ερευνα που εκανα γενικα για τα 2 συστηματα αλλη μεγαλη διαφορα ειναι οτι του υγρου ψεκασμου το καυσημο ψεκαζετε με 6 βαθμους στον θαλαμο μονο και μονο με αυτο εγω ειμαι αρνητικος αφου το μοτερ παθαινει σοκ και μπορει να κανει κρακ σε ακραιες συνθηκες αμα ειναι να μπει κατι να μπει σωστα και να ειναι καλο γιαυτο και εβαλα ZAVOLI στην χιουνται που μου κραταει την εγγυηση κανονικα και ειναι απροβληματιστο
Bordo έγραψε:σημερα αφησα το αμαξι για υγραεριο αυριο το μεσημερι το περνω τελικα βαλαμε την δεξαμηνη ντονατσ 65 λιτρα οφελιμο στον χωρο του πορτ μπαγκαζ .επειδη ρωτησα διαφορα 4ης και 5ης η κεντρικη διαφορα ειναι οτι το 4ης ειναι με αεριου ψεκασμου και το 5ης υγρου ψεκασμου και στην ουσια δεν υπαρχει 4 και 5ης απλως υπαρχουν 2 ειδη τα οποια δουλευουν σαν συνολο με το ιδιο αποτελεσμα αλλα με την διαφορα οτι αν το μοτερ ειναι αμμεσου ψεκασμου FSI τοτε το 5ης ειναι μονοδρομος εμεις δεν το χρειαζομαστε δηλαδη φτιαχτηκε του υγρου ψεκασμου για κινητηρες ποιο εξελιγμενους απο τον δικο μας επισης για 5ης γενιας εχει ακουσει απειρα προβληματα επισης απο μια ερευνα που εκανα γενικα για τα 2 συστηματα αλλη μεγαλη διαφορα ειναι οτι του υγρου ψεκασμου το καυσημο ψεκαζετε με 6 βαθμους στον θαλαμο μονο και μονο με αυτο εγω ειμαι αρνητικος αφου το μοτερ παθαινει σοκ και μπορει να κανει κρακ σε ακραιες συνθηκες αμα ειναι να μπει κατι να μπει σωστα και να ειναι καλο γιαυτο και εβαλα ZAVOLI στην χιουνται που μου κραταει την εγγυηση κανονικα και ειναι απροβληματιστο
santaclauss έγραψε:Ευχαριστω. Τελικα ποσο κοστισε?
Εγω παλι εχθες πηγα εκει που θα γινει η εγκατασταση και μαλλον αλλαξα γνωμη σχετικα με την τοποθετηση της δεξαμενης.
Οπως λες ο θερμοσιφωνας βγαινει λιγο ψηλα και κλεινει αρκετα το πορτμπαγκαζ σε υψος. Εγω δεν βγαινω εκτος δρομου εκτος αν χρειαζεται οποτε μαλλον θα καταληξω στην λυση της τοποθετησης στην ρεζερβα και ετσι θα εχω ολο τον χωρο του πορτμπαγκαζ ελευθερο που τον χρησιμοποιω και περισσοτερο. Το μονο αρνητικο ειναι οτι η brc βγαζει μονο 73 λιτρα (δηλ 58 ωφελιμο) δεξαμενη ντονατ απ'οσο μου ειπαν δηλαδη, αλλα επειδη κινουμαι αποκλειστικα Αττικη Οδο/Βαρης-Κορωπιου δεν εχω προβλημα και θα μου φτανει ενα γεμισμα για καθε εβδομαδα. Σε ταξειδια θα γεμιζω και οπου μετα βρω (αν βρω) αλλιως βενζινη μεχρι να βρω. Οσο για την ρεζερβα αν πραγματικα θεωρησω οτι μπορει να την χρειαστω την βαζω σε θηκη και την φορτονω για ταξειδι.
Παντως στην θεση που ειναι αν χρειαστει ποτε να βγει για να αλλαχτει και να ξαναμπει η αλλη ροδα που χαλασε ειναι
οπως φαινεται μια πονεμενη ιστορια.
Εμενα η ολη εγκατασταση με δωρεαν το γεμισμα της φιαλης και το πρωτο σερβις (βαζανε και δωρεαν λαδιερα αλλα δεν ηθελα), με τα μεγαλα μπεκ της brc, ολο το κιτ απο την brc made in italy εκτος της δεξαμενης που ειναι μεν brc αλλα πολωνεζικη, με σωληνωσεις πλαστικες (δεν ειναι ακριβως πλαστικες αλλα με καποιο αλλο διαφορετικο υλικο) και οχι χαλκου και με την αδεια περασμενη απο ΚΤΕΟ, θα μου παει 1540 ευρω με ολα μεσα (και φπα).
Εμενα ειναι εκτος εγγυησης οποτε δεν ωφελει να το παω σε εξουσιοδοτημενο της Hyundai.
Aν ειχα ακομα εγγυηση μαλλον εκει θα το πηγαινα και εγω.
Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης