από santaclauss » Τετ Μαρ 09, 2011 12:09 pm
To κυριως μπλεξιμο εγκειται στο αν υπαρχει φθορα στα εδρανα και αν χρειαζεται λαδιερα η οτι αλλο παρεμφερες.
Αυτο ομως φαινεται λιγο δυσκολο να κατανοηθει γιατι καθε κινητηρας εχει τα δικα του χαρακτηριστικα οποτε μπορει να ειναι λιγωτερο η περισσοτερο επιρρεπης σε τετοια φθορα. Βλεποντας απο τον καταλογο της prins, που ειναι απλα ενδεικτικος και μονο μεσω των πελατων της, βλεπω οτι κυριως ολα τα γιαπωνεζικα εχουν θεμα και αρκετα ford.
Παλι ομως ειναι καθαρα ενδεικτικα τα στοιχεια. Για hyundai πχ βλεπω για τον 2litro και 2.4 χωρις βεβαια να σημαινει οτι παντα συμβαινει σε αυτους η οτι ο 2.7 δεν θα εχει προβλημα. Αυτο παλι που εχω καταλαβει ειναι οτι ανεξαρτητως συστηματος τον μεγαλυτερο ρολο παιζει η εγκατασταση. Μπορει να παρεις απο τα καλυτερα συστηματα αλλα να πεσεις σε ατεχνο εγκατασταστη και να εχεις προβλημα με το καλημερα.
Σχετικα με την λιπανση αποφασισα να μην βαλω αν και ηταν δωρεαν με την εγκατασταση. Απο συζητησεις που ειχα οταν εψαχνα, και απο ανθρωπους που καταλαβα οτι ηξεραν το αντικειμενο εκανα την διαπιστωση οτι η διαφορα αν υπαρχει ειναι ασημαντη σε σχεση με βλαβη που μπορει να γινει σε λ, καταλυτη κλπ. Ακομα και σε εναν απο τους ακριβους που πηγα (gas power/Θεοδωρακοπουλος) ο οποιος εχει πολλα χρονια εμπειρια στο υγραεριο, βαζει απο τα ακριβα συστηματα
(το δικο μου με ειδικη τιμη επειδη πηγα πο τον κουνιαδο του μου το αφηνε 2100+φπα) αλλα ειδα τα ανταλλακτικα και το δικαιολογησα οχι βεβαια οτι της brc δεν ηταν τοσο καλα αλλα πχ αυτος ειχε μπεκ siemens, ειχε και φθηνοτερα αλλα δεν τα προτεινε παρα μονο σε οσους θελουν κατι γενικα φτηνοτερο,(ειναι πτυχιουχος εγκαταστατης υγραεριου) μου εδωσε να καταλαβω οτι αν υπαρξει θεμα με τα εδρανα σε ενα κινητηρα χωρις υγραεριο πχ στα 200.000 χλμ, με υγραεριο το προβλημα θα εμφανιστει στα 190.000 χλμ. Δηλ της ταξης του 5% λιγωτερη ζωη. Αυτος παντως δεν βαζει λαδιερες και τα συναφη.
Εγω οπως ειπα δεν εβαλα και το μελλον θα δειξει αν εκανα καλα η οχι.