Random έγραψε:εχοντας ψαχτει αρκετα με το θεμα και εχοντας και καποιες μηχανολογικες γνωσεις ρωτηστε οτι θελετε για την βελτιωση του σανταφε σας...γνωριζω αρκετα που μπορουν να σας φανουν χρησιμα
SANTAGR έγραψε:Random έγραψε:εχοντας ψαχτει αρκετα με το θεμα και εχοντας και καποιες μηχανολογικες γνωσεις ρωτηστε οτι θελετε για την βελτιωση του σανταφε σας...γνωριζω αρκετα που μπορουν να σας φανουν χρησιμα
''Random''θα ηθελα να μου πεις τη βελτιωσης εχεις κανει,και τη κερδισες.Εγω αυτο που εχω
εντοπιση ειναι οτι απο σταση ειναι λιγο αργω και σε ανηφορικα κοματια δεν ανεβαζη γρηγορα σκεφτηκα να βαλω φιλτρο ελευθερας τη γνωμη εχεις.
Random έγραψε:SANTAGR έγραψε:Random έγραψε:εχοντας ψαχτει αρκετα με το θεμα και εχοντας και καποιες μηχανολογικες γνωσεις ρωτηστε οτι θελετε για την βελτιωση του σανταφε σας...γνωριζω αρκετα που μπορουν να σας φανουν χρησιμα
''Random''θα ηθελα να μου πεις τη βελτιωσης εχεις κανει,και τη κερδισες.Εγω αυτο που εχω
εντοπιση ειναι οτι απο σταση ειναι λιγο αργω και σε ανηφορικα κοματια δεν ανεβαζη γρηγορα σκεφτηκα να βαλω φιλτρο ελευθερας τη γνωμη εχεις.
φιλε santa gr με την μεχρι τωρα πειρα μου σε αυτο το μοτερ, θα σου πω τα εξης..πρωτη δοκιμη αγορασα ενα intake kit της dragon απο αμερικη δλδ σωληνα με χοανη στην ακρη και αφαιρεσα εντελως ολα τα φιλτροκουτια κλπ..το αμαξι ειχε βεβαια εκπληκτικα καλυτερο μπαμ σε εκκινησεις απο σταση αλλα αργοτερα οταν η μηχανη ζεσταινονταν επεφτε λιγο η αποδοση..το αφαιρεσα για δυο λογους
1. φοβομουνα να μην ρουφηξει νερα,,διολου απιθανο κ
2.εκανε φοβερο θορυβο(V6 βλεπεις)....
Τωρα εβαλα παλι ολα τα κουτια στη θεση τους και τοποθετησα ενα φιλτρο τυπου panel δλδ σαν το εργοστασιακο της Κ+Ν το οποιο κανει πολυ καλη δουλεια οχι σαν τη χοανη αλλα τραβαει πιο μεστα και πολυ λιγο εχει αλλαξει η χροια του ηχου του κινητηρα..
Δε συστηνω με τιποτα επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου και τοποθετηση του chip για το ηλεκτρονικο γκαζι που πουλαει ο μπουλεκος..
Μια πατεντα που κανουν εδω στην ελλαδα και σχετικα φτηνη ειναι αφαιρεση του προκαταλυτη και αλλαγη εξατμισης απο το τελικο και πισω..κοστος περιπου 500ευρω και αλογα γυρω στα 20..αυτο θα ανεβασει τα επιπεσα θορυβου και παλι..δεν μπορειτε να φανταστειτε ενας V6 ποσο θαρυβο κανει ξεφιμωτος.
Αλλη λυση ειναι η αλλαγη ολης της εξατμισης κοστος περιπου 1500ευρω στα συν ροπη και αλογα(γυρω στα 30)στα μειον ο θορυβος.
Ακομη μια λυση σχετικα καλη αλλα λιγο ψαγμενη ειναι πλανισμα της πεταλουδας γκαζιου και της πολλαπλξς εισαγωγης σε συνδυασμο με πιο ελαφρα τροχαλια..κερδος περιπου 30-35 αλογα κοστος περιπου 500-600ευρω..
Η πιο value for money μετατροπη για το μοτερ αυτο ειναι η τοποθετηση κιτ κομπρεσσορα που ανεβαζει αξιοπιστα την ιπποδυναμη μεχρι και 280αλογα..το πρωτο σταδιο δλδ κομπρεσσορας χωρις ιντερκουλερ(245Hp)κοστιζει 2000ευρω με τα μεταφορικα απο ΗΠΑ..
Λογω του χαρακτηρα του αυτοκινητου suv,λογω του οτι δεν ηθελα να αλλοιωσω το χαρακτηρα του κλπ, εγω εβαλα ενα φιλτρο ΚΝ κ δυο μπαρες θολων εμπρος πισω..μελλοντικα μπορει να το πειραξω λιγο αλλα θα δουμε..σκεφτηκα μετα οτι δεν θελω θορυβο εξτρα και αυξηση της καταναλωσης...αυτα τα ολιγα...
Random έγραψε:γυρω στα 70Ε περιπου αν θυμαμαι καλα.....αλλα ειναι για παντα γιατι αυτο πλενεται κ λαδωνεται κ γινεται καινουργιο...
dim75 έγραψε:υπάρχει κάποιος τρόπος, πέρα από την προσεκτική ομαλήξ οδήγηση, για να ρίξουμε την κατανάλωση?
Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες