Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Μάθετε περισσότερα για το Santa Fe σας!!! Πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο?

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό SANTAGR » Σάβ Φεβ 09, 2008 10:59 am

Random έγραψε:παιδια το μοτερ του σαντα φε το 2.7 MU V6 πολυ ευκολα βελτιωνεται αλλα το βρισκω αταιρο..
Πρωτα απο ολα οσοι εχετε την εκδοση με τα 189 αλογα αυτη εχει την προσθηκη vvti για τα εξτρα 15-18 αλογα..οποιαδηποτε αλλαγη στο μανατζμεντ του κινητηρα θα επιφερει και αλλαγη στο σειριακο-αυτοματα σασμαν..
overall οπως ξαναειπα δοκιμασα ελευθερη εισαγωγη και το αμαξι δυναμωσε πολυ αλλα φοβοηθηκα την εισροη νερου παροτι ειχα ψηλα την χοανη....η προσθηκη βελτιωτικης εξατμισης σιγουρα δινει πολυ..αλλα επαναλαμβανω ο ηχος που βγαζει το μοτερ μετα ειναι παρα πολυ δυνατος...
νομιζω οτι ο χαρακτηρας του αυτοκινητου με τα αλογα που βγαζει ειναι αναλογικος..εγω προσωπικα ταξιδευω ανετα με 170+ .

ΣΥΜΦΟΝΟ ΚΑΙ ΕΓΩ. :) :) :) ;)
'''SANTAGR''' (0000)
Εικόνα
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΩ V6-2700cc
Άβαταρ μέλους
SANTAGR
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 06, 2008 9:04 am
Τοποθεσία: ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό gbes » Παρ Απρ 04, 2008 3:43 pm

Η βελτίωση του ατμοσφαιρικού κινητήρα είναι μια δαπανηρή επένδυση, που αν μη τι άλλο μόνο κέρδος δεν φέρνει.
Ξεκινώ λοιπόν με το τί χρειάζεται ο ατμοσφαιρικός κινητήρας. 1ο φίλτρο, το φίλτρο δημιουργεί το μειονέκτημα ότι χαλάει το μείγμα καυσίμου , με αποτέλεσμα να στεγνώνει στις υψηλές και αυτό γιατί θέλει καύσιμο,
τώρα αυτό που σου ζητάει αυτό θα του το δώσεις, ή με ρυθμιστή πίεσης καυσίμου ή με πρόγραμμα. Ωραία τα φτιάξαμε αυτά, από που θα βγουν ολα αυτά; θέλει εξάτμιση. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε και δύο εξατμίσεις ελεύθερες για να αναπνεύσει το θηρίο, το μόνο που απομένει για να γίνεται η καύση σωστά, θέλεις μπουζι και καλλώδια ενισχυμένα, ολα αυτά θα σου κοστίσουν περίπου 2.000 με 2.500 € για να πάρεις περίπου 35 άλογα καθαρά δυναμομετρημένα. Μόλις λοιπόν τα φτιάξουμε όλα αυτά θέλουμε να τα δοκιμάσουμε, βγες εξω και πλακώσου στα φρένα, γιατι με 35 αλογα συν στο πόδι αυτό θα κάνεις και που θα σταματήσει το μουλάρι; θέλει οπωςδήποτε σωληνάκια υψηλής πίεσης. αυτό είναι ένα πρώτο στάδιο μετατροπής ατμοσφαιρικού κινητήρα. Η δαπάνη για την βελτίωση οποιουδήποτε κινητήρα είναι μία ευχαρίστηση για τον οδηγό το θέμα είναι όπως προανέφερα να έχει και κάποιο όφελος η υπόθεση, το μόνο όφελος είναι τα 35 άλογα, γιατί η κατανάλωση θα ανέβει από τα 15-17 lt /100 kmh στα 18-20 γιατί το γκάζι είναι γλύκο και η ροπή επίσης.

Τώρα εάν αποφασίσατε να κάνατε το πρώτο στάδιο, υπάρχει και το δεύτερο, το οποίο περιλαμβάνει πολλά καλούδια που μόλις σε ακούσουν οι μηχανικοί τρίβουν τα χέρια τους σας φέρνω παράδειγμα μερικά από αυτά: vvti , πείραγμα εκκεντροφόρου , άνοιγμα αυλών για καλύτερη ροή της βενζίνης μέσα στο θάλαμο καύσης , έξτρα μπέκ σε συνάρτηση με επαναπρογραμματισμό του εγγεφάλου, compressor, η turbo.....και το καλύτερο όλων αυτών είναι το turbo η υπερτροφοδότιση στον ατμοσφοιρικό κινητήρα είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που θέλει συζήτηση με καφέ οποιος ενδιαφέρεται απλά ας το κανονίσει.
Αφού το μαύρο κουτί των αεροπλάνων δεν παθαίνει τίποτα γιατί δε φτιάχνουν και ένα santa - fe ;;;
Άβαταρ μέλους
gbes
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 9:13 am

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό webfox » Παρ Απρ 11, 2008 9:38 am

gbes έγραψε:Η βελτίωση του ατμοσφαιρικού κινητήρα είναι μια δαπανηρή επένδυση, που αν μη τι άλλο μόνο κέρδος δεν φέρνει.
Ξεκινώ λοιπόν με το τί χρειάζεται ο ατμοσφαιρικός κινητήρας. 1ο φίλτρο, το φίλτρο δημιουργεί το μειονέκτημα ότι χαλάει το μείγμα καυσίμου , με αποτέλεσμα να στεγνώνει στις υψηλές και αυτό γιατί θέλει καύσιμο,
τώρα αυτό που σου ζητάει αυτό θα του το δώσεις, ή με ρυθμιστή πίεσης καυσίμου ή με πρόγραμμα. Ωραία τα φτιάξαμε αυτά, από που θα βγουν ολα αυτά; θέλει εξάτμιση. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε και δύο εξατμίσεις ελεύθερες για να αναπνεύσει το θηρίο, το μόνο που απομένει για να γίνεται η καύση σωστά, θέλεις μπουζι και καλλώδια ενισχυμένα, ολα αυτά θα σου κοστίσουν περίπου 2.000 με 2.500 € για να πάρεις περίπου 35 άλογα καθαρά δυναμομετρημένα. Μόλις λοιπόν τα φτιάξουμε όλα αυτά θέλουμε να τα δοκιμάσουμε, βγες εξω και πλακώσου στα φρένα, γιατι με 35 αλογα συν στο πόδι αυτό θα κάνεις και που θα σταματήσει το μουλάρι; θέλει οπωςδήποτε σωληνάκια υψηλής πίεσης. αυτό είναι ένα πρώτο στάδιο μετατροπής ατμοσφαιρικού κινητήρα. Η δαπάνη για την βελτίωση οποιουδήποτε κινητήρα είναι μία ευχαρίστηση για τον οδηγό το θέμα είναι όπως προανέφερα να έχει και κάποιο όφελος η υπόθεση, το μόνο όφελος είναι τα 35 άλογα, γιατί η κατανάλωση θα ανέβει από τα 15-17 lt /100 kmh στα 18-20 γιατί το γκάζι είναι γλύκο και η ροπή επίσης.

Τώρα εάν αποφασίσατε να κάνατε το πρώτο στάδιο, υπάρχει και το δεύτερο, το οποίο περιλαμβάνει πολλά καλούδια που μόλις σε ακούσουν οι μηχανικοί τρίβουν τα χέρια τους σας φέρνω παράδειγμα μερικά από αυτά: vvti , πείραγμα εκκεντροφόρου , άνοιγμα αυλών για καλύτερη ροή της βενζίνης μέσα στο θάλαμο καύσης , έξτρα μπέκ σε συνάρτηση με επαναπρογραμματισμό του εγγεφάλου, compressor, η turbo.....και το καλύτερο όλων αυτών είναι το turbo η υπερτροφοδότιση στον ατμοσφοιρικό κινητήρα είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που θέλει συζήτηση με καφέ οποιος ενδιαφέρεται απλά ας το κανονίσει.

Σωστή και εμπεριστατωμένη ανάλυση...Ευχαριστούμε gbes.
Ευτυχώς που το Santa δεν είναι ασθενικό από την μαμά του και έτσι δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να στεναχωριόμαστε .

Τώρα, ίσως κάποια στιγμή η Hyundai HELLAS φιλοτιμηθεί να φέρει τον 3.3 με τα 246 άλογα που έχει τοα Santa στο Αμέρικα...(πληρώνουμε που πληρώνουμε τα κερατιάτικά μας για τον 2.7...)
Φάνης
Άβαταρ μέλους
webfox
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 21, 2008 5:25 pm

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό webfox » Παρ Απρ 11, 2008 11:10 am

dim75 έγραψε:που έχει και πεντατάχυτο αυτόματο κιβώτιο....

Βέβαια...το ξέχασα...
Φάνης
Άβαταρ μέλους
webfox
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 21, 2008 5:25 pm

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό santagt » Πέμ Απρ 17, 2008 12:23 am

Παιδια μην ονειρευστε . Εδω ειναι ελλαδα .Παντως νομιζω πως αξιζει τον κοπο να το φερει καποιος απο Γερμανια εστω και ας μην κερδιζει στην τιμη , νομιζω πως κερδιζει σε μηχανικα μερη .Απ οτι εχω δει το προυγουμενο μοντελο crdi εβγαινε με περισσοτερα αλογα απο το εργοστασιο απο το 2004 και επειτα. Εδω οχι .Ισως λιγο μεγαλυτερη τουρμπινα ,αλλα εδω δεν ξερουν τιποτα , (γιατι ρωτησα αν την βρω στη Γερμανια αν μπορουν να την αλλαξουν) .
santagt
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:29 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο,Κρητη

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Bordo » Τρί Δεκ 29, 2009 12:19 am

ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΟ SANTAFE ΤΟΥ PANOS (yahoo) (thumbs) (smdance) .Οποιος ενδιαφερεται και θελει ας ερθει πειραιως 66 στις 13.30 (ok) τον λογο της δυναμομετρησης δεν μπορω να σας τον πω ..........δυστηχως !!! μπορω να πω μονο οτι ((**)) ((**))
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Bordo » Τρί Δεκ 29, 2009 7:05 pm

τελικα πηγαμε σε 3 δυναμομετρα και αρνηθηκαν να δυναμομετρησουν το θηριο γ@μωτο παντος πεταει (smdance) (smdance) (smdance) και απο καταναλωση ποιος την χ@ζει την καταναλωση οταν γκαζονεις και οργωνεις την ασφαλτο (smdance) (smdance) (smdance)
!χωρίς κόμμα. Χωρίς χρώμα. Χωρίς δογμα!V6 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ
Άβαταρ μέλους
Bordo
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1936
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 9:48 pm
Τοποθεσία: βουλα αθηνα

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό SANTAGR » Τρί Δεκ 29, 2009 8:18 pm

Bordo έγραψε:τελικα πηγαμε σε 3 δυναμομετρα και αρνηθηκαν να δυναμομετρησουν το θηριο γ@μωτο παντος πεταει (smdance) (smdance) (smdance) και απο καταναλωση ποιος την χ@ζει την καταναλωση οταν γκαζονεις και οργωνεις την ασφαλτο (smdance) (smdance) (smdance)



Καλά πήγατε για δυναμομέρτησει χωρείς να έχετε κανονίσει ::()
'''SANTAGR''' (0000)
Εικόνα
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΩ V6-2700cc
Άβαταρ μέλους
SANTAGR
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 06, 2008 9:04 am
Τοποθεσία: ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό SRB » Τρί Δεκ 29, 2009 10:12 pm

Γιαννη για ποιο λογο αρνηθηκαν???? τι εγινε??? Τι εχει βαλει επανω? Ειναι με αυτοματο σασμαν? Εβγαλαν τον κοφτη απο το κοντερ? τι τελικη βγαζει στο περιπου? Και αν ολα ειναι (ok) , τοτε ποιο ειναι το κοστος?????? Αυτα τα λιγα!!! :)) :)) :)) :)) :)) ;) ;)
Μην μας αφηνεις σε αγωνια!!!! Γιατι θα ((:::)) ((:::)) ((:::)) ((:::)) ((:::)) ((:::)) ::"" ::"" ::"" ::"" ::""
Εικόνα
JOVAN ANTONAKIC
Άβαταρ μέλους
SRB
Site Moderator
Site Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1558
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:55 pm
Τοποθεσία: BELGRADE ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό SANTAGR » Τετ Δεκ 30, 2009 12:04 pm

SRB έγραψε:Γιαννη για ποιο λογο αρνηθηκαν???? τι εγινε??? Τι εχει βαλει επανω? Ειναι με αυτοματο σασμαν? Εβγαλαν τον κοφτη απο το κοντερ? τι τελικη βγαζει στο περιπου? Και αν ολα ειναι (ok) , τοτε ποιο ειναι το κοστος?????? Αυτα τα λιγα!!! :)) :)) :)) :)) :)) ;) ;)
Μην μας αφηνεις σε αγωνια!!!! Γιατι θα ((:::)) ((:::)) ((:::)) ((:::)) ((:::)) ((:::)) ::"" ::"" ::"" ::"" ::""


Δεν σου λέμε αχχαχαχχαχα (0000) ::))))))
'''SANTAGR''' (0000)
Εικόνα
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΩ V6-2700cc
Άβαταρ μέλους
SANTAGR
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 06, 2008 9:04 am
Τοποθεσία: ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες