από gbes » Παρ Απρ 04, 2008 3:43 pm
Η βελτίωση του ατμοσφαιρικού κινητήρα είναι μια δαπανηρή επένδυση, που αν μη τι άλλο μόνο κέρδος δεν φέρνει.
Ξεκινώ λοιπόν με το τί χρειάζεται ο ατμοσφαιρικός κινητήρας. 1ο φίλτρο, το φίλτρο δημιουργεί το μειονέκτημα ότι χαλάει το μείγμα καυσίμου , με αποτέλεσμα να στεγνώνει στις υψηλές και αυτό γιατί θέλει καύσιμο,
τώρα αυτό που σου ζητάει αυτό θα του το δώσεις, ή με ρυθμιστή πίεσης καυσίμου ή με πρόγραμμα. Ωραία τα φτιάξαμε αυτά, από που θα βγουν ολα αυτά; θέλει εξάτμιση. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε και δύο εξατμίσεις ελεύθερες για να αναπνεύσει το θηρίο, το μόνο που απομένει για να γίνεται η καύση σωστά, θέλεις μπουζι και καλλώδια ενισχυμένα, ολα αυτά θα σου κοστίσουν περίπου 2.000 με 2.500 € για να πάρεις περίπου 35 άλογα καθαρά δυναμομετρημένα. Μόλις λοιπόν τα φτιάξουμε όλα αυτά θέλουμε να τα δοκιμάσουμε, βγες εξω και πλακώσου στα φρένα, γιατι με 35 αλογα συν στο πόδι αυτό θα κάνεις και που θα σταματήσει το μουλάρι; θέλει οπωςδήποτε σωληνάκια υψηλής πίεσης. αυτό είναι ένα πρώτο στάδιο μετατροπής ατμοσφαιρικού κινητήρα. Η δαπάνη για την βελτίωση οποιουδήποτε κινητήρα είναι μία ευχαρίστηση για τον οδηγό το θέμα είναι όπως προανέφερα να έχει και κάποιο όφελος η υπόθεση, το μόνο όφελος είναι τα 35 άλογα, γιατί η κατανάλωση θα ανέβει από τα 15-17 lt /100 kmh στα 18-20 γιατί το γκάζι είναι γλύκο και η ροπή επίσης.
Τώρα εάν αποφασίσατε να κάνατε το πρώτο στάδιο, υπάρχει και το δεύτερο, το οποίο περιλαμβάνει πολλά καλούδια που μόλις σε ακούσουν οι μηχανικοί τρίβουν τα χέρια τους σας φέρνω παράδειγμα μερικά από αυτά: vvti , πείραγμα εκκεντροφόρου , άνοιγμα αυλών για καλύτερη ροή της βενζίνης μέσα στο θάλαμο καύσης , έξτρα μπέκ σε συνάρτηση με επαναπρογραμματισμό του εγγεφάλου, compressor, η turbo.....και το καλύτερο όλων αυτών είναι το turbo η υπερτροφοδότιση στον ατμοσφοιρικό κινητήρα είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που θέλει συζήτηση με καφέ οποιος ενδιαφέρεται απλά ας το κανονίσει.
Αφού το μαύρο κουτί των αεροπλάνων δεν παθαίνει τίποτα γιατί δε φτιάχνουν και ένα santa - fe ;;;