Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Μάθετε περισσότερα για το Santa Fe σας!!! Πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο?

Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό ttmesogia » Δευτ Ιαν 07, 2008 6:00 pm

Το θέμα της βελτίωσης σε ατμοσφαιρικό κινητήρα είναι ένα ακαθώδες ζήτημα. Χρειάζονται πολλά χρήματα για λίγα άλογα. Θέλω λοιπόν την γνώμη σας και τις γνώσεις σας επί αυτού του θέματος. Τι λέτε μπορεί να σταθεί αυτό το ¨αυγό του Κολόμβου¨?
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ttmesogia
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 07, 2008 5:40 pm
Τοποθεσία: Μαρκόπουλο

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό SANTAGR » Πέμ Ιαν 10, 2008 8:43 pm

ttmesogia έγραψε:Το θέμα της βελτίωσης σε ατμοσφαιρικό κινητήρα είναι ένα ακαθώδες ζήτημα. Χρειάζονται πολλά χρήματα για λίγα άλογα. Θέλω λοιπόν την γνώμη σας και τις γνώσεις σας επί αυτού του θέματος. Τι λέτε μπορεί να σταθεί αυτό το ¨αυγό του Κολόμβου¨?

Εγω σου εχω απαντηση. Για να κυκλοφορείς 365 ημερες το χρονο παρε 1 santafe. :mrgreen: :o :o :o :mrgreen: :lol:
'''SANTAGR''' (0000)
Εικόνα
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΩ V6-2700cc
Άβαταρ μέλους
SANTAGR
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 06, 2008 9:04 am
Τοποθεσία: ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό tmsmast » Πέμ Ιαν 10, 2008 11:05 pm

Τώρα που έχει και 10!!!!! χρόνια εγγύηση :shock: :shock:
Santa fe 2007 2.7 GLS V6 A/K full
Άβαταρ μέλους
tmsmast
Νέος
Νέος
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 07, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό SANTAGR » Παρ Ιαν 11, 2008 5:36 pm

Το εργαλειο και 1 χρονο να ειχε δεν εχει αναγκη. :roll: :roll: :roll: :P :P
'''SANTAGR''' (0000)
Εικόνα
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΩ V6-2700cc
Άβαταρ μέλους
SANTAGR
Παλιός
Παλιός
 
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 06, 2008 9:04 am
Τοποθεσία: ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό ttmesogia » Σάβ Ιαν 12, 2008 10:43 pm

Γιώργο είσαι κλασική περίπτωση off topic. Στο thread μιλάμε για βελτιώσεις κινητήρων και όχι για το πόσο περισσότερο αξιόπιστος μπορεί να είναι ο ΜΗ βελτιωμένος κινητήρας. Ρωτάω ξανά λοιπόν ποιές είναι οι ιδέες και οι προτάσεις για την βελτίωση του ατμοσφαιρικού μέν διαμαντιού δε κινητήρα.
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ttmesogia
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 07, 2008 5:40 pm
Τοποθεσία: Μαρκόπουλο

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό dim » Δευτ Ιαν 14, 2008 4:35 pm

Παιδια να ρωτησω κατι.Εχω ενα 2lt santa fe του 06 diesel μεταχειρισμενο, το πηρα την πρωτοχρονια.Μαζι μου εδωσε και ενα τσιπ για 13 ιππους.Δεν το εχω βαλει ακομα γιατι δεν ξερω τη κερδιζω αλλα και τη χανω βασικα.Μηπως μπορει καποιος να μου εξηγησει τη γινεται.
Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΥ

Γιατι οταν τελειωνουν τα λεφτα ... περισσεύει μηνας;
Άβαταρ μέλους
dim
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 753
Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2008 3:55 pm
Τοποθεσία: Κερατεα

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό santagt » Κυρ Ιαν 20, 2008 10:11 pm

Φιλε Dim δεν ξερω ακριβως τι chip ειναι αυτο που λες αλλα 13 ιπποι μου φαινονται λιγοι . Εγω εχω παραγγειλει απο Γερμανια ενα powerbox (ειναι ενα κουτι με δυο φισες που συνδεονται ενδιαμεσα κινητηρα και εκεφαλο ,αν εχω καταλαβει καλα ) και υποσχεται γυρω στους 25-30 ιππους επιπλεον. Εχει ρυθμισεις που μπορεις να μειωσεις τους ιππους και να μειωθει η καταναλωσει αντιστοιχα . Δυστηχως δεν το εχω παραλαβει ακομη .Παντως δε γινεται να εχεις παραπανω ιπποδυναμη χωρις να ζορισεις τον κινητηρα . Το θεμα ειναι να γινει σε λογικα πλαισια .Πως γινεται να δινει στο Navara +30 (απο 171 γινονται 204 αν θυμ.σωστα ) η ιδια η εταιρεια ή στο Mitsubishi ....... χωρις να εχουν προβλημα ? Με λογικη χρηση νομιζω πως δε θα υπαρχει προβλημα .
santagt
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:29 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο,Κρητη

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό dim » Κυρ Ιαν 20, 2008 11:44 pm

santagt έγραψε:Φιλε Dim δεν ξερω ακριβως τι chip ειναι αυτο που λες αλλα 13 ιπποι μου φαινονται λιγοι . Εγω εχω παραγγειλει απο Γερμανια ενα powerbox (ειναι ενα κουτι με δυο φισες που συνδεονται ενδιαμεσα κινητηρα και εκεφαλο ,αν εχω καταλαβει καλα ) και υποσχεται γυρω στους 25-30 ιππους επιπλεον. Εχει ρυθμισεις που μπορεις να μειωσεις τους ιππους και να μειωθει η καταναλωσει αντιστοιχα . Δυστηχως δεν το εχω παραλαβει ακομη .Παντως δε γινεται να εχεις παραπανω ιπποδυναμη χωρις να ζορισεις τον κινητηρα . Το θεμα ειναι να γινει σε λογικα πλαισια .Πως γινεται να δινει στο Navara +30 (απο 171 γινονται 204 αν θυμ.σωστα ) η ιδια η εταιρεια ή στο Mitsubishi ....... χωρις να εχουν προβλημα ? Με λογικη χρηση νομιζω πως δε θα υπαρχει προβλημα .

¨
Φιλε μου ειναι οπως ακριβως το εγραψες.Εχει δυο φισες στην ακρη και στη μεση ειναι το τσιπ.Δεν ηξερα οτι ρυθμιζεται.Αυτο που θελω να μαθω ειναι αν αλλαζει δραματικα η καταναλωση,αν αλλαζει η ροπη (τωρα ξεκιναει η ροπη απο 2600 στροφες περιπου-πετραιλεο γαρ)ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω.Δεν καταλαβα τι εννοεις για το ζορισμα του κινητηρα.Ο κινητηρας ζοριζεται απο μονος του με το τσιπ η απο το ποσο βαρυ ειναι το ποδι μου;Αν ειναι το δευτερο δεν θεωρω οτι ειναι προβλημα γιατι δεν το πηρα για γκαζια,απλως μια γρηγορη προσπεραση θα ηθελα.
Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΥ

Γιατι οταν τελειωνουν τα λεφτα ... περισσεύει μηνας;
Άβαταρ μέλους
dim
Έμπειρος
Έμπειρος
 
Δημοσιεύσεις: 753
Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2008 3:55 pm
Τοποθεσία: Κερατεα

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό santagt » Τετ Φεβ 06, 2008 8:48 pm

Συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω αλλά είχα τρεξίματα .
Η μέγιστη ροπή που δινε ιτο εργοστάσιο είναι 255 Nm στις 2000 σ.α.λ.(βάση προσπεκτ) που σημαίνει ότι από τις 1800 σ.α.λ. νοιώθεις διαφορά στο τράβηγμα .μέχρι τις 2600 σ.α.λ περίπου που αρχίζει να πέφτει λίγο η ροπή χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση ,και ανεβαίνει πάλι περίπου στις 3,000 σ.α.λ. που φαντάζομαι ανοίγει το τουρμπο .
Η κατανάλωση από ότι ξέρω στη μεγαλύτερη ιπποδύναμη δεν ξεπερνά το +1 λίτρο .Αυτοί που το πουλάνε λένε ότι υπάρχει μείωση Ίσως με τον τρόπο που μετράει το εργοστάσιο την κατανάλωση να είναι έτσι αφού σε μια ανηφόρα θα μπορείς να ανεβείς με λιγότερες στροφές στον κινητήρα αφού θα έχεις μεγαλύτερη ροπή από πριν .
Η μέγιστη ροπή συνήθως παραμένει στις 2000 σ.α.λ. Νομίζω ότι έχω δει κάποια κιτ άλλης εταιρείας που λένε ότι είναι λίγο πιο χαμηλά αλλά δίνουν λιγότερη ιπποδύναμη .Πρέπει να ισχύει ο κανόνας : λιγότεροι ίπποι ,ροπή από χαμηλότερες στροφές .
Ο κινητήρας ζορίζεται όχι στο ρελαντί αλλά όταν καλείται να αποδώσει τα μέγιστα .Πάντως έτσι λέω και εγώ στη γυναικά μου όταν με ρωτάει τι θέλω τους παραπάνω ίππους .Για γρήγορη προσπέραση, .Άσε που βλέπω το Χ3 να έχει 171 ή 177 άλογα και τρελαίνομαι , γιατί με το κιτ θα έχει 200 !!!Αλλά τι να τα κάνεις τόσα άλογα ; Να για μια ώρα ανάγκης ,για μια προσπέραση ,όχι πως είμαστε γκαζακιδες !
Δυστυχώς δεν έχω παραλάβει ακόμη το δικό μου για να σου πω εντυπώσεις .Απ΄ότι μου λένε σε 1-2 εβδομάδες .Ελπίζω να έχω ακόμη το αυτοκίνητο και να μην το έχω πουλήσει . : :(
santagt
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:29 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο,Κρητη

Re: Βελτίωση ατμοσφαιρικού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Random » Παρ Φεβ 08, 2008 7:00 pm

παιδια το μοτερ του σαντα φε το 2.7 MU V6 πολυ ευκολα βελτιωνεται αλλα το βρισκω αταιρο..
Πρωτα απο ολα οσοι εχετε την εκδοση με τα 189 αλογα αυτη εχει την προσθηκη vvti για τα εξτρα 15-18 αλογα..οποιαδηποτε αλλαγη στο μανατζμεντ του κινητηρα θα επιφερει και αλλαγη στο σειριακο-αυτοματα σασμαν..
overall οπως ξαναειπα δοκιμασα ελευθερη εισαγωγη και το αμαξι δυναμωσε πολυ αλλα φοβοηθηκα την εισροη νερου παροτι ειχα ψηλα την χοανη....η προσθηκη βελτιωτικης εξατμισης σιγουρα δινει πολυ..αλλα επαναλαμβανω ο ηχος που βγαζει το μοτερ μετα ειναι παρα πολυ δυνατος...
νομιζω οτι ο χαρακτηρας του αυτοκινητου με τα αλογα που βγαζει ειναι αναλογικος..εγω προσωπικα ταξιδευω ανετα με 170+ .
Random
Ενεργός
Ενεργός
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Παρ Ιαν 25, 2008 12:05 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανικά - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης