Ψάχνοντας βρήκα το forum των 4 τροχών [url]4tforum/υγραεριοκίνηση[/url],που μόνο για την υγραεριοκίνηση έχει 179 σελίδες! Σταχυολογώντας,αναφέρω ότι ο μηχανικός του γνωστού συνεργείου Antonisteam που ήταν ο πρώτος διδάξας στις εγκαταστάσεις συστημάτων υγραερίου στα αυτοκίνητα,είναι πλέον κατά της λύσης αυτής,αναφέροντας και τεχνικούς λόγους και υποστηρίζοντας ότι οι εγκαταστάσεις που γίνονται σήμερα δεν πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές ποιότητας ,ενώ ένας χρήστης αναφέρει ότι του κάηκαν οι βαλβίδες από τη χρήση υγραερίου...Σε άλλο post αναφέρεται ότι το υγραέριο που διατίθεται στην Ελλάδα δεν διαθέτει λιπαντικές ιδιότητες,σε αντίθεση με το υγραέριο ευρωπαϊκών χωρών (τι περίεργο...
,συμβαίνουν αυτά στη χώρα μας;) Σε άλλο post αναφέρεται ότι η κατανάλωση του υγραερίου είναι μεγαλύτερη από την κατανάλωση βενζίνης και αν ρυθμιστεί η κατανάλωση για να είναι ίδια με της βενζίνης το αυτοκίνητο δεν τραβάει...Τέλος πολλοί διαμαρτύρονται για την ανοδική τάση των τιμών του λίτρου υγραερίου,που από 0,65 έχει φθάσει τα 0,80 μέσα σε λίγο καιρό! Το συμπερασμά μου λοιπόν για τη "λύση" του υγραερίου: Ακούγεται πολύ καλό για να΄ναι αληθινό! Η λύση είναι μόνο το ντίζελ τελικά κι αν μου βρείτε μία μόνο χώρα στον κόσμο που οι πολιτικοί καταπατούν επί τόσες δεκαετίες βάναυσα το βασικότατο άρθρο του Συντάγματος για την ισότητα των Ελλήνων,απαγορεύοντας στο μισό πληθυσμό της χώρας να χρησιμοποιεί πετρέλαιο για τις μετακινήσεις του με πρόσχημα τη ρύπανση ,αλλά στην ουσία για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα δύο-τριών ιδιοκτητών διυλιστηρίων,εγώ θα γίνω Πάπας
Έχω αμυδρές ελπίδες ότι με την εξίσωση των φόρων για τα ντίζελ θέρμανσης και κίνησης (που το δίκαιο είναι να γίνει προς τα κάτω και όχι προς τα πάνω) ίσως επιτραπεί επιτέλους η πετρελαιοκίνηση,αλλά δεν ξεχνώ ότι ζω στην Ελλάδα με τους Μαυρογιαλούρους